Ik wacht nog op mijn Furminator van 16 april.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ontzettend leuk spul staat erop zeg. En ook in dit topic kom ik leuke spulletjes tegen
. Eerst moet ik die account nog accepteren. Maar vind de Nederlandse Ebay niet zo leuk

Ik heb indd niet zo snugger gedaan, en geboden.. alleen nu vind ik dus iemand die én betere producten heeft, en het is goedkoper 
2a54z6e45r6r schreef:Hmmm, als ze zeggen: not satisfied = refund, moeten ze toch ook de verzendingskosten betalen?
(maar waar kan ik het bekijken ? Had de advertentie al gearchiveerd omdat ik dacht dat het toch niet ging lukken...)
aangezien ik een pakketje terug moet sturen, maar ga zo de tnt wel ff bellen, want vind een hoop tabellen met nog meer bedragen
2a54z6e45r6r schreef:is dhl internationaal niet 13,5 euro ofzo?
Edit:2a54z6e45r6r schreef:Hmmm, als ze zeggen: not satisfied = refund, moeten ze toch ook de verzendingskosten betalen?
Ze hebben volledig refund gedaan(maar waar kan ik het bekijken ? Had de advertentie al gearchiveerd omdat ik dacht dat het toch niet ging lukken...)
maar dat is dan een bedrijf die het zelf afleverd. Nu de post.nl bellen om te kijken of die goedkoper zijn, dan wordt het door de engelse post zelf geleverd...