kimmie261 schreef:geloof niet dat je me snapt,laat ik duidelijk zijn,ik BEGRIJP dat de termijn tot terug betalen 1 juli is,dat 6 weken GEEN termijn is,maar tot nog toe hebben we het wel ALTIJD binnen 6 weken terug gekregen,ondanks de termijn van 3 maanden daardoor heb je de HOOP dat je het weer binnen 6 weken terug krijgt,en zeker als je het hard nodig hebt is die hoop hoger als dat je het niet nodig hebt,dit keer hadden we het heel erg hard nodig ( lees 3 te opereren honden,waarvan 1 gedaan is,en 2 zo snel mogelijk moeten,en we het geld daarvoor heel hard nodig hebben...) ..
dus gaat nu het vakantiegeld naar de meest noodzakelijke te opereren hond,die aankomende week gaat gebeuren,welke ik ip heel graag een maandje eerder had gedaan,maar helaas financieel ff niet mogelijk was,en daarom had het zoooooooooooo lekker uitgekomen als we net ff eerder wel de centen binnen hadden gekregen...
overigens zijn we nu over de termijn van 3 maanden heen,dus daar voldoet de belastingdienst dan ook niet helemaal aan...
Dan begrijp je dus kennelijk niet dat het drie maanden is óf voor 1 juli, zoals ik net schreef en al tig keer hier in het topic heb vermeld door middel van de quote van de Belastingdienst.