Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Nou het is wel een beetje anders natuurlijk
een gay koppel kan natuurlijk niet van elkaar zwanger raken en zijn meestal geen familie van elkaar ...
HolyPope schreef:Homo zijn is niet alleen maar even in de pubertijd, dat ben je en dat blijf je. Broer en zus die elkaar ontdekken is heel vaak maar even, later gaan ze hun eigen weg, trouwen enzv.
Denk toch dat er wel een verschil is.
knetterhard schreef:Het is meer het idee bij de meeste mensen denk ik! en nu ik er vaker over praat in dit topic, kan ik het voor een deel wel snappen
HolyPope schreef:Zo heb ik ook iets raars, iets dat in de dierenwereld voorkomt: Je kan wel een ezel met een paard kruisen daar komt dan een muilezel uit voort. Maar met de muilezel kan niet verder doorgefokt worden! Misschien omdat de natuur heeft bepaald dat er anders alleen maar mislukkelingen uit zouden komen?
Vindt de term mislukkelingen niet zo'n goeie benaming in dit topic, maar goed, weet effe niks beters.
HolyPope schreef:Zo heb ik ook iets raars, iets dat in de dierenwereld voorkomt: Je kan wel een ezel met een paard kruisen daar komt dan een muilezel uit voort. Maar met de muilezel kan niet verder doorgefokt worden! Misschien omdat de natuur heeft bepaald dat er anders alleen maar mislukkelingen uit zouden komen?
Vindt de term mislukkelingen niet zo'n goeie benaming in dit topic, maar goed, weet effe niks beters.