Ik weet niet, maar als ik naar weeronline kijk, zie ik volgende week geen dubbele cijfers.. Dus nog even geen 15 graden hoor denk ik..
Akecheta
Geplaatst: 23-02-12 23:23
Volgens weerman RTV-Utrecht ( en die heeft het vaak goed ) verschuift het hoge drukgebied dat nu boven Frankrijk ligt richting onze kant wat vanaf halverwege volgende week voor die warme temperaturen gaat zorgen. Dus ik hoop dat hij nu ook gelijk heeft.
Hier ook hardstikke grijs,maar wel droog.Vind het ook niet echt lekker warm. Maar morgen word beter! dan komt de zon er weer bij,en dat scheelt heel veel warmte.
aerdenhout1
Geplaatst: 24-02-12 17:17
Ik heb het nog steeds hartstikke koud!!! Volgens mij word ik pas warm bij 25 graden! Gister was de CV uitgevallen s'morgens... mandaskoudhoor! Eigen schuld natuurlijk, was vergeten bij te vullen dus probleem was snel opgelost, maar toch Vandaag wel droog en ik krijg de voorjaars schoon maak kriebels! Heel het terrein aangeharkt, dingen gerepareerd en div, dingen schoon gemaakt! Meer mensen die die stomme gewoonte hebben momenteel?
gohya
Geplaatst: 24-02-12 17:18
Ja ik wil ook aan de 'grote schoonmaak' maar ik vind het nog te koud om dat te gaan doen. Gaat nu de kachel omhoog gooien,vind het koud!
ik weet niet wat het is maar ik vind het bizar koud al de hele dag, heb vanmiddag met een dekbed over me heen op de bank gezeten, kreeg het gewoon niet warm meer, met die vrieskou had ik hier niet zoveel last van bah!
Ik ben zeiknat thuis gekomen van mijn 10 km fietstocht ... Gelukkig had ik een regenbroek aan, maar mijn jas, vest en shirt waren helemaal doorweekt...
Hier in Holstein is een fikse griepgolf... We hebben deze week al meerdere kinderen laten ophalen door hun ouders omdat die koorts hadden.