Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesbeth1994

Re: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 19:54

Welkom bij de club Neptunus :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:09

Tsja ik beken ook. Beiden zijn we knuffeldier gek, maar bij gebrek aan ruimte zit een groot deel nu in een verhuisdoos boven, ook een paar heel oude zoals Mick mijn aap. Die past niet in de kamer. Kroelie die ik van mijn zus heb gehad, is van haar geweest staat in de vitrinekast. Dat is een beertje van 20 cm met een hooivuling nig. Die is denk ik 46 jaar oud. De ziekenhuisslang hangt in de lamp in de kamer en een beer slaapt iedere nacht in mij oksel.

Ja erg maar die wordt geplet in mijn oksel iedere nacht, en soms zoals mijn mannetje soms zegt bedwelmt :+ Is ook hard nodig omdat ik anders binnen 10 minuten een volledig slapende arm heb. Deze gaat dus overal heen, dit is nummer 3 alweer maar ikea verkoopt ze niet meer. Ben dus alweer een flinke tijd op zoek naar vervanging. En dat valt niet mee, moet de goede dikte hebben, de juiste grootte rond de 20 cm en zacht.

En deze wordt ook alleen met de hand gewassen en daarna heel wreed aan zijn oren aan de waslijn gehangen. Een touwtje om de nek vind ik te ver gaan. :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:05

Ik heb aai, aai is een oranje lelijke beer, al issie nu niet meer oranje...

Afbeelding

Is mijn geboorte knuffel en net zo oud als ik dus en ik slaap er echt nog mee :') hij gaat mee op vakantie en mee naar mijn vriend, die heeft het inmiddels opgegeven :') ik ben 22.. bijna 23.

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 09:32

mijn moeder heeft ooit eens een tijger gewonnen op de kermis voor me.
die heb ik nog steeds en zal ook nooit weg gaan .

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:45

Ik meld me ook, ben 18 en slaap nog altijd met een beer (die ik 2 jaar geleden van mijn ex-vriend heb gekregen :') ) en er staan 4 knuffels bij achterop mijn bed + nog een stuk of 10 op de kast :)

Maar de meest bijzondere knuffel hier in huis is Wallie de rups :)
In september 2010 op de kermis gewonnen door mijn zus, en sinds dien hoort ie een beetje bij ons..
Om een heel erg lang verhaal kort te maken; mams is zomer 2010 heel erg ziek geweest, mocht in september naar huis, was 2 weken thuis en had een terugval, en toen is wallie een paar keer mee geweest naar 't ziekenhuis :)
Mams is daarna ook nog een paar keer terug gemoeten, en Wallie is meestal mee geweest of op bezoek gegaan :D

Hij hoort er hier echt bij, papa knuffelt er vaak mee, wij spelen er mee :)
En toen ik nog samen was met mijn ex speelde die er ook altijd mee :D

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 21:50

meld me ook, heb nog een robijn beertje gekregen van mijn oma is nu 30 jaar oud,gaat niet meer weg,mijn opa en oma leven niet meer,het robijn beertje is van emotionele waarde.
heb samen met mijn oma er zegeltjes voor gespaard van robijn was dol gelukkig toen ik de kaart kon in leveren voor een robijn beertje.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 22:36

Welkom bij de club allemaal!
Wat leuk, al die verhalen over de dierbare knuffels.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 23:08

Ik heb op mijn bed een enorme knuffel slang van 1 meter liggen en een knuffel hond, die gaan alleen als ik slaap wel van me bed af haha :P
Verder liggen er overal nog knuffels in mijn kamer :=

En ohja, ik word volgende week 17 en ik schaam me NIET voor mijn knuffels :))

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 22:13

haha, mijn Beertje is nu met ons mee op vakantie naar Israël. Heeft gisteren ook een chocolaatje gekregen van de schoonmakers! Luxe he?! uiteraard heb ik er foto's van, maar geen pc tot mn beschikking dus die komen later.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 00:11

K.imberly, nu ben ik heeeel jaloers op jouw beertje!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:18

ik ben 15 en heb een knuffel die ik heb gekregen toen mijn ouders nog samen waren dat was dus voor 2007 en als ik bij me moeder ben slaap ik er altijd mee. maar nu als me zusje van 2 met wel zelfde moeder maar niet zelfde vader bij mij slaapt pakt ze mijn knuffel af en zegt ze hele tijd knuffel mij knuffel mij hahaha

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 12:45

Hihi pas maar op, die knuffel krijg je niet meer terug van je zusje.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:38

lies1994 schreef:
Hihi pas maar op, die knuffel krijg je niet meer terug van je zusje.

haha jawel hoor als ze wakker word en ik slaap nog legt ze hem altijd naast mijn hoofd.
of als ze naar beneden legt ze hem altijd op de plek waar ik hem ook neer leg.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 13:42

Ooow gelukkig maar :D

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 15:44

oke ook ik beken :+
vroeger had ik Rooiebeer..deze is helemaal kapot geknuffeld,daar heb ik nog een paar stukjes van..is al 100x gerepareerd, daarna de moed opgegeven.
omdat ik die stukjes wilde bewaren ben ik over gegaan op lapjes stof..heerlijk om door je handen te friemmelen..meestal laat ik me lapje thuis..en ja ik verstop ze voor iedereen :')

alleen mijn ex weet het, en mijn moeder en zusje hahaha ze vinden het schattig..

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:27

Hier nog iemand (26) heb ook bergen knuffels. :j
Heb nu nog een deel in de hoek van mn kamer staan en een paar in de boekenkast. De rest zit in een verhuisdoos op de logeerkamer. Ik had ze eerst op zolder staan, maar dat vond ik zielig voor ze (en een beetje eng) :+
Ze lagen vroeger op planken die mijn vader speciaal had opgehangen, en later zaten ze op de grond op een rij (ik heb best een grote slaapkamer, lengte zo'n 5 meter) en zoveel knuffels zaten er ook. :')

Die in de verhuisdoos liggen haal ik er regelmatig uit zodat niet steeds dezelfde onderaan ligt :=

Verder heb ik de knuffels van mn broer geadopteerd toen hij ze weg wou doen _O-
En ik heb een konijn waar haar oor verkeerd om eraan zit genaaid (moeders was niet heel briljant met naald en draad :') )
Ze gingen niet mee op vakantie, 1 keer een hele lieve Beer meegenomen, was heerlijk zacht en die had ik per ongeluk laten liggen op een bankje, we zijn later nog teruggegaan, maar Beer is niet meer gevonden, tranen met tuiten gehuild natuurlijk |(
En ik had nog een roze eendje, Kwekkie, die is 1 keer gewassen, ik moet naar de tandarts en wou hem meenemen, toen liet ik heb buiten in een plas vallen -O-

S_en_Z schreef:
de flamingo heb ik ook wel veel mee gespeeld..
http://2.media.hyves-static.net/1464503 ... 03793.jpeg

Ik heb ook zo'n flamingo; Floortje heet ze, en ze heeft heel lang met een pleister op dr been gelopen, was ik doktertje aan het spelen :j

_Mas schreef:
Ah die Monchichi aapjes had ik ook als knuffel. Was er altijd een beetje bang voor omdat ie zo'n 'hard' gezichtje had :')

OMG dat vond ik ook, die heeft ook nooit in mn bed geslapen, ik vond dat de minste leuke knuffel die ik had :o

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 18:44

Ik heb m'n geboorteknuffel nog :) Een konijntje dat allang niet meer op een konijntje lijkt, maar ik kon tot m'n 15de niet zonder slapen.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 00:55

Zo leuk dat er steeds meer mensen bij komen die toegeven! En die verhaaltjes erbij.
Ik ga maar weer tussen de knuffel beesten boel liggen. :z

heene040

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 01:01

Hier nog een die slaapt met een knuffel. Ik ben bijna 50 :o , maar kan echt niet slapen zonder mijn neuzie. En ik schaam er niet voor. Ik neem hem overal mee naar toe als ik ergens blijf slapen :).

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 01:02

Ik zit zelfs nu met mijn olifant op mijn schoot hihi.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:04

Ik heb ook een knuffel, maar slaap er niet meer mee.
Heb hem een hele lange tijd in mijn bed gehouden, omdat ik het zielig vond om hem alleen te zetten. :(:)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:17

Toen ik mijn exman leerde kennen was ik 18. ( hij 30) ik woonde nog thuis.. hij had al samen gewoont jaren lang.
Hij kwam de eerste keer bij mij thuis slapen. Tot hij zich omdraaide in bed en tegen mij zei :" Wat is dit?!?" En ik zag tussen zijn vingers mijn afgeknuffelde konijntje genaamd : Boefie. Zonder oog. Zonder vacht en neus. Bruin ( gekregen toen ik geboren was ) En ik werd rood wahahah!!! Ik zei dat is mijn knuffel.
Toen ik samen ging wonen met hem heb ik hem in een "kastje" fotolijst gedaan en die moet ik nog ophangen :+
Intussen ben ik hertrouwd en 4 kids. En geen 1 van mijn kids heeft een vaste dierbare knuffel. Dus ik koester hem nog steeds :+

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 17:18

Vroeger lag er een weeshuis aan poppen bij mij in bed. Ik lag op een randje en die poppen lagen lekker onder de dekens. Want "ze voelde altijd zo koud aan " ik snapte geen reet van als je onder de dekens ligt warm je toch op :')

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:48

Whaaaahhh...eindelijk lotgenoten gevonden!!!
Ik dacht dat ik alleen was...

Vroeger had ik een kleine, roze varkentje...Knor genaamd. Ik weet het, lekker origineel :)
Knor is echter het slachtoffer geworden van een scheiding tussen m'n ma en mij. Ze heeft hem aangeslagen en ik krijg hem niet meer terug...
Ookal sliep hij al jaren niet meer bij mij, vind het toch spijtig dat ik mijn eerste knuffel niet meer heb.
Dan heb ik jaren met een koe( had ondertussen een volledige collectie dingen met koevlekken) geslapen en toen heb ik van mijn huidige vriend Koeboe gekregen. Een andere koe, van een andere soort textiel, niet echt pluche. Superzacht knuffelding hihihi...
Maar vermits ik al van kleinsaf aan met knuffels slaap, is het voor mij onmogelijk om een nacht zonder te slapen...
Dus dat heeft als gevolg dat Koeboe mee op vakantie gaat, in de handbagage! Want ik vertrouw het niet dat ze in de grote koffer zit...Als ze die kwijtgeraken op de luchthaven of zo, daar zou ik echt slecht van zijn! Dus Koeboe is 2 weken geleden in New York geweest hihihi!
Ik ben trouwens 32 jaar :+ Soms ergert m'n vriend er zich wel aan maar ik denk dat hij het eigenlijk wel schattig vind.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 07:56

Thuis slaap ik nooit met een knuffel, maar nu ik in Indonesie ben slaap ik met onze wombat (knuffeltje van mijn vriend en mij uit Australie) :) <3