Glossybox ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wijnanda

Re: Glossybox ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:13

Ja, maar dat is meer gericht op goedkopere producten, niet op jonger voglens mij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:19

Tja ik zit ook niet te wachten op anti puistjes creme en neongekleurde nagellak? Volgens mij is die gericht op pubermeisjes? Er zit natuurlijk een hele brede groep tussen de jeugdpuistjes en antirimpel creme in. :D

1 anti rimpel product had ik niet erg gevonden trouwens, kan ik moeders blij mee maken. :) Maar een hele box vol? :=

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:24

Ik heb het masker overigens wel geprobeerd, en stiekem was het toch wel fijn :j Het viel mee, hij prikte eventjes in het begin, maar daarna begon ie op te drogen en toen ging dat over.

Dit is overigens niet echt gericht op anti-rimpel, maar helpt je huid te hydrateren, waardoor je de eerste tekenen van ouderdom tegengaat.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:33

Maar nu, na al jullie ervaringen, vinden jullie het een aanrader om zo`n box voor 3x ofzo te laten komen, of is het de moeite niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:36

CaPrIoLe`79 schreef:
Maar nu, na al jullie ervaringen, vinden jullie het een aanrader om zo`n box voor 3x ofzo te laten komen, of is het de moeite niet?

Dit is nu mijn vierde box en de eerste die ik echt tegen vind vallen. De rest beviel mij prima. :j

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:40

Ik kreeg de fullsize lip/cheekstain (staat leuk op mijn lippen!), bodylotion mini, fullsize masker tube,
nagellak in een soort lavendel/grijs en de hand/nagel crème. Ik vind hem niet geweldig, ik gebruik
namelijk geen nagellak want ik bijt nagels (behalve op mijn tenen maar dan eigenlijk alleen rood)
en handcrème gebruik ik al helemaal niet. De bodylotion heb ik aan mijn moeder gegeven want ik
hou totaal niet van de geur van kokosnoot en vanille (in ieder geval niet voor op je huid). De
nagellak geef ik aan mijn beste vriendin, maak ik andere er ook weer blij mee! :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 23:44

Ik ben echt heel tevreden over dat lippenspul, 't is alleen jammer dat het zo lastig van je vingers af te krijgen is. Net dus maar even een kwastje gehaald om het mee aan te brengen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:59

Ik vond deze box de eerste van al mijn boxen die iets tegenviel.
Ik ga vanavond het masker proberen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:31

Het masker heb ik vanmiddag nog opgehad, fijn!

Ik ben nu definitief blij met dat lippenspul, eindelijk eens spul dat in de lippen trekt in plaats van erop zit. Heb er een foto van gemaakt om te vergelijken en na 2 uur zat het nog prima!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 19:31

Ik krijg vandaag een e-mail met een speciale aanbieding, een box die eerder uitgebracht is voor 10 euro.
Ik kan nu even niet in mijn e-mail maar ik ga het wel bestellen denk ik. :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:57

nou glossybox is besteld, orders worden niet verwerkt als ze niet zijn betaald dus moest gewoon een nieuwe order maken en die dan betalen. Kan nu alleen dat beautyprofiel niet invullen, als ik op dat pijltje wil klikken komt er zo´n laaddingetje. Zowel op mijn laptop als op de vaste computer, heel irritant. maar op de tablet is het uiteindelijk wel gelukt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:34

Hoi,

Ik heb gister de Beautybox besteld, zitten er hier ook mensen die daar lid van zijn of alleen de Glossybox?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:38

Hier vooral glossybox geloof ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:40

Dat vermoedde ik al, maar ik kan nergens een beautybox topic vinden, dus ik dacht, ik vraag het gewoon :D

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:53

Ik ben er lid van gweest, maar vond de glossybox toen telkens leuker. Neig nu alleen weer naar om te switchen, even weer wat andere producten krijgen!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:13

Ja ben enieuwd naar de volgende box, ze hebben wel klein beetje goed te maken :o

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:22

Ik was lid van de Beautybox maar heb mij afgemeld. Vond de boxen niet echt geweldig en ik had m'n profiel wel goed ingesteld maar vond het een beetje zozo.. Voor €12,50 was het nog prima maar €14,95 word mij teveel. Koop ik liever zelf wat leuks van.. Maar voor een half jaartje was het wel leuk hoor :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:42

Roosch schreef:
Ik krijg vandaag een e-mail met een speciale aanbieding, een box die eerder uitgebracht is voor 10 euro.
Ik kan nu even niet in mijn e-mail maar ik ga het wel bestellen denk ik. :D

Ik wil er ook één bestellen. Welke raden jullie aan. De december, oktober, november of septemberbox? ik zit namelijk nog erg te twijfelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:43

Ligt er heel erg aan welke producten jij echt helemaal geweldig vond en welke absoluut niet. En dan eens kijken welke maand de juiste balans aan geweldige en waardeloze producten heeft. :)

Wat vond je echt een fijn product?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:51

ik heb deze maand pas mijn eerste box gehad dus geen idee. Ken de meeste producten ook niet dus weet ook niet of ze fijn zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:52

Ik heb hem toch niet besteld, zit te twijfelen of ik de Young Box maar ga bestellen want de keuze uit eerdere boxen viel me tegen.

Ik ben echt helemaal gek op dat lippenspul van de afgelopen box, wilde eens kijken of er nog meer kleurtjes waren, niet bepaald..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 19:55

Persoonlijk zou ik het zelf niet doen. Vind het vooral een slimme actie om meer geld te verdienen. Meestal is er maar 1 product die er uit spring en dan zit je ook met de overige producten op gescheept. Mocht je het graag willen: op de site kun je kijken welke producten er per maand in zaten. Maar hou er wel rekening mee dat niet alles wat afgebeeld wordt er in zit. Maar dan kan je wel zien welke producten jou het meest aanspreekt. :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:40

maart wordt een bio box *\o/* helemaal leuk

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:00

Oe ben benieuwd!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:33

Ik heb hem binnen :D