wat mijn ex bff heeft gedaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:18

Ayasha schreef:
Joycebunny schreef:
Ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dat mensen dit topic omschrijven als 'grappig' en 'leuk'??
Sorry maar als alle gegevens echt kloppen, vind ik dit écht niets om mee te lachen.. :n

Denk je dan dat er om janken iets gaat veranderen? :+

Ja dan moet je er maar mee lachen en het zien als iets amusants?
Wat als TS je zusje zou zijn, je oppaskindje of je dochter? Heel grappig dan he..

Nee idd zoals xManon_ al zegt moeten we niet janken, dat helpt ook niets.
Maar zélf een beetje volwassenheid opbrengen is ook niet teveel gevraagd imo.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:18

amado7 schreef:
Nee hoaa, als ze het echt meent, vind ik het echt niet normaall, ik weet het meeste,, en dan het meeste, dus nog niet alles, en zij is bijna 4 jaar jonger en ze heeft het daar allemaal al over? :o

sorry dit stukje snap ik niet helemaal ? :P

ik vind het ook eigenlijk niet grappig, eerder triest... niet zozeer alleen naar haar maar richting de jeugd... waar gaat het heen?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:19

xLies schreef:
Je kan er beter mee lachen dan er om janken.. Ze gaat écht niet luisteren naar dingen die op internet gezegd worden hoor.. Als ze al niet naar haar ouders luisterd is dit helemaal hopeloos :+

Nee tuurlijk zal ze niet luisteren , maar ze kan er wel slechter van worden . Dit is geen grap . Maar blijkbaar heben vele hier nog geen ervaring met kinderen . Das duidelijk.

Johnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:20

MaritAriel schreef:
Johnie schreef:
Zij zegt dat haar broer zich al een 3jarige gedraagt, oftewel ze vind zich zelf volwassener dan haar broertje.
Dan moet ze zich toch ook zo gedragen?

Als meisje van 10 weet ze nog niet zoveel van dat soort dingen af ... Hoe kan je ingodsnaam van een meisje van 10 vragen om zich volwassen te gedragen ? Ik voelde me op mijn 7e ook al volwassen en oud genoeg voor alles , maar ik kon me niet zo gedragen want dat kan je namelijk nog niet van íemand op die leeftijd vragen...

Natuurlijk weet ze er nog niks vanaf, ze is 10! maar ze denkt van wel, omdat ze rookt en zoent en god weet wat nog meer.
Dat is niet normaal op die leeftijd, en als zij zichzelf zo volwassen en stoer vind dan moet ze ook wel gaan begrijpen dat dit niet normaal is op die leeftijd.
Iedereen zegt het hier. en het enige wat zij zegt is: ja m'n broertje doet kinderachtig, ze heeft geeneens door waar ze mee bezig is en toch probeert ze stoer te doen.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:20

Misschien maar goed dat er hier vele nog geen ervaring hebben met kinderen he? :j
Je brengt haar op ideeën hoor.................

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:22

xLies schreef:
Misschien maar goed dat er hier vele nog geen ervaring hebben met kinderen he? :j

:')

Puchje

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:26

Laten we nou niet gaan hakken op elkaar, daar schieten we niets mee op.
Het lijkt me zaak dat we ons blijven focussen op dit misschien toch wel 10 jarige meisje.
Ik denk dat we haar moeten bereiken. En dan niet op de 'dit is niet normaal voor een 10jarige'-manier, maar wel op een manier die haar aanspreekt en hopelijk haar gedrag zal beïnvloeden.
We kunnen het proberen, toch :) ?
Laat ons nou de wijsten zijn.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:26

xLies schreef:

Ja ik weet zeker dat ze straks meteen het bed induikt bij het idee dat vele er hier geen ervaring mee hebben!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:27

Puchje schreef:
Het lijkt me zaak dat we ons blijven focussen op dit misschien toch wel 10 jarige meisje.
Ik denk dat we haar moeten bereiken. En dan niet op de 'dit is niet normaal voor een 10jarige'-manier, maar wel op een manier die haar aanspreekt en hopelijk haar gedrag zal beïnvloeden.

Ja mee eens :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:27

Joycebunny schreef:
Ja dan moet je er maar mee lachen en het zien als iets amusants?
Wat als TS je zusje zou zijn, je oppaskindje of je dochter? Heel grappig dan he..

Nee idd zoals xManon_ al zegt moeten we niet janken, dat helpt ook niets.
Maar zélf een beetje volwassenheid opbrengen is ook niet teveel gevraagd imo.

Dat TS maar heel blij is dat het mijn zusje niet is want die had ddn groot probleem dan. :D
Maar he als haar moeder haar al niet in de hand kan houden hoe wil je het dan vanop een forum doen. Dan kan je er maar beter lol aan hebben. Heeft iemand er tensminste nog wat aan en ze doet het zichzelf aan. :D

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:28

Puchje schreef:

Ja maar, als je dit hele topic doorleest? Ik denk écht dat dit een grap is, als je hoort hoe ze praat over haar ouders, broer, dingen die ze doet, dat kan ik gewoon niet geloven.. Dit lijkt mij eerder dat ze stoer wil overkomen, en dat lukt niet, dus blijft ze maar dingen bij verzinnen.. En anders kunnen mensen haar via internet niet helpen..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:28

Ik ben het helemaal eens met Ayasha! Je kan er beter om lachen dan je er druk over maken, want dan maak je je toch druk om iets dat je niet kan veranderen.. En dat is zonde..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:30

Geryon schreef:
Ik ben het helemaal eens met Ayasha! Je kan er beter om lachen dan je er druk over maken, want dan maak je je toch druk om iets dat je niet kan veranderen.. En dat is zonde..

Dan geef je haar vooral de aandacht waar ze vermoedelijk op hoopt. :D

SaSalover

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:33

Wij blijven nou wel discusseren, maar waar is ts?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:34

SaSalover schreef:

Ben blij dat ze er niet is en hoop dat ze de berichtjes niet terug leest . Arm kind .

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:35

MaritAriel schreef:
SaSalover schreef:

Ben blij dat ze er niet is en hoop dat ze de berichtjes niet terug leest . Arm kind .

dat is waar, maar heeft het dan nog zin om te reageren?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:35

MaritAriel schreef:
SaSalover schreef:

Sure, heb er nog wat medelijden mee. :?
aai over de bol en een lekstok wanneer ze op haar 14 de 1e kleine heeft :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:37

Halleluja :oo

Ik had in groep 3 een vriendje. En dan betekende dat voor mij : gewoon net zoals een vriendinnetje iemand om mee te spelen. :D

En zo ging dat wel door, maarja. Dat waren speelvriendjes om tikkertje mee te doen *\o/*

En dan was het de sport van iemand om die steeds af te pakken {:)-:( . Totdat ik bij het laatste speelvriendje kwam en jahoor. Toen zag zei dat als echt vriendje. Ja nu heb ik dat joch maar tot mij getrokken. *ikweet net zo erg maargoed* Ik vond dat zij eens mocht beleven wat ze al die jaren bij mij had gedaan. En toen hield ze haar smoel *\o/* *\o/*

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:37

Nou nou, wat een commotie allemaal...
Tja, ik ben nog maar 14, mag er dus eigenlijk niets van zeggen.
Aan de andere kant: ik hoor nog wel bij de 'jeugd' en kan dus een beetje zeggen hoe het allemaal bij mij was... Iig, toen ik 10 was en lekker in groep 7 zat, was er niemand die nog maar aan zoenen DACHT. Nee, dat is niet waar, denken deden ze vast wel, maar proberen? Nee. Och, misschien eens een klein zoentje, maar geen tongen, geen 'zuipen' en geen roken.

Ik heb alleen wel geleerd dat zo'n forum enorm opzwepend kan werken. Iemand leest het topic, plaatst een berichtje, iemand anders gaat erin mee en voor je het weet is er een gigantische ophef over. Iemand die zomaar even komt kijken leest die reacties en zijn/haar mening wordt daar min of meer door gevormd.
Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat alle reacties hier beïnvloed en onwaar zijn, want het blijft natuurlijk raar dat zo'n jong meisje zoiets zegt. Maar ik denk niet dat we haar allemaal moeten gaan uitlachen. Wie zijn er nu de kinderen..?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:39

Ayasha schreef:
Sure, heb er nog wat medelijden mee. :?
aai over de bol en een lekstok wanneer ze op haar 14 de 1e kleine heeft :j

Dat veel bokkers er zo belachelijk mee omgaan vind ik zielig , dat dat meisje zulke reacties krijgt vind ik ook zielig , dat ze ouders heeft die blijkbaar niet goed op der letten omdat ze de hele nacht op de pc zit vind ik ook zielig , dat ze kinderen om zich heen heeft waar ze allemaal slechte dingen van overneemt , waardoor zij denkt dat dit allemaal normaal is vind ik ook zielig . Dus ja , ik heb medelijden met haar!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:39

Redhorse, zéér veel respect voor jouw reactie.

Marit, inderdaad... Het is sneu voor het meisje, zij is hier niet de schuldige aan, maar haar omgeving, peergroup, leerkrachten en ouders.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:40

Redhorse schreef:
Nou nou, wat een commotie allemaal...
Tja, ik ben nog maar 14, mag er dus eigenlijk niets van zeggen.
Aan de andere kant: ik hoor nog wel bij de 'jeugd' en kan dus een beetje zeggen hoe het allemaal bij mij was... Iig, toen ik 10 was en lekker in groep 7 zat, was er niemand die nog maar aan zoenen DACHT. Nee, dat is niet waar, denken deden ze vast wel, maar proberen? Nee. Och, misschien eens een klein zoentje, maar geen tongen, geen 'zuipen' en geen roken.

Ik heb alleen wel geleerd dat zo'n forum enorm opzwepend kan werken. Iemand leest het topic, plaatst een berichtje, iemand anders gaat erin mee en voor je het weet is er een gigantische ophef over. Iemand die zomaar even komt kijken leest die reacties en zijn/haar mening wordt daar min of meer door gevormd.
Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat alle reacties hier beïnvloed en onwaar zijn, want het blijft natuurlijk raar dat zo'n jong meisje zoiets zegt. Maar ik denk niet dat we haar allemaal moeten gaan uitlachen. Wie zijn er nu de kinderen..?

Wauw , helemaal mee eens _/-\o_ :j :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:41

Dat doet ze toch zelf! Ik heb ergere dingen meegemaakt, en dat gebeurt nog steeds om mij heen, mijn hele leven lang al, maar ik ben juist het tegenovergestelde geworden van al die mensen. Ik gebruikte mijn gezonde verstand, al op jonge leeftijd. Maar goed, iedereen is anders he ;) Jammer genoeg, in dit geval.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:05

MaritAriel schreef:
SaSalover schreef:

Jeetje srry dat ik het zeg hoor,maar ik erger me steedsd meer aan jou reacties. Je hangt alleen maar de corrigerende boktmama uit naar iedereen en beschermd ts zowat met je '"leven"". Ts doet volwaasen,wil het zijn dus dan prAat iederEen ook tegen der alsof ze volwassen is. Wil ze immers zelf. Bliijkbaar is ze al erg ver gegaan dus een simpele foei werkt niet meer. Een kind van 10 is niet achtelijk hoor? Ik hoor jou zowat meer praten dan ts! En al helemaal op een reactie van iemand die op quote van ts over haaar broer. Dat zeggen is niet normaal en moet gestraft worden. Straks scheld een kind (niet alleen ts maar gewoon EEN kind van 10 a 11 jaar) met ziektes en ieand zegt er iets van.. Is dat dan ook niet goed?

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:09

Elin_ schreef:
Jeetje srry dat ik het zeg hoor,maar ik erger me steedsd meer aan jou reacties. Je hangt alleen maar de corrigerende boktmama uit naar iedereen en beschermd ts zowat met je '"leven"". Ts doet volwaasen,wil het zijn dus dan prAat iederEen ook tegen der alsof ze volwassen is. Wil ze immers zelf. Bliijkbaar is ze al erg ver gegaan dus een simpele foei werkt niet meer. Een kind van 10 is niet achtelijk hoor? Ik hoor jou zowat meer praten dan ts! En al helemaal op een reactie van iemand die op quote van ts over haaar broer. Dat zeggen is niet normaal en moet gestraft worden. Straks scheld een kind (niet alleen ts maar gewoon EEN kind van 10 a 11 jaar) met ziektes en ieand zegt er iets van.. Is dat dan ook niet goed?

En het moet mij wat uitmaken dat jij je iriteerd ? Ik schrijf mijn mening op , net als andere hier . Ik iriteerde me ook aan jou toen jij tegen haar zij dat ze sletterig verdrag vertoonde ;)