Relatie over de grens...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:08

Ja. Dat snap ik . Maar als je werkgever daarvoor garant staat..

Nimber

Re: Relatie over de grens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:34

Wat leuk nog 2 van Kreta. Mijn vriend woonde in Iraklion maar werkte veel in Rethymno en ik ben ook een keer of 5 mee geweest naar zijn werk.
Mijn schoonmoeder woont in Fodele en we hebben de buurt daar al moeten beloven dat we echt in Fodele gaan trouwen :D

Zelf ben ik ook echt verliefd geworden op Kreta en de mensen. Van het voorjaar ga ik ook zeker weer terug om familie en vrienden op te zoeken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:35

Na het huwelijk gaan we naar daar maar trouwen doen we hier. "in de gemeente van het meisje." :)

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:34

Leuk leuk! Nimber jullie wonen op Kreta of in Nl? Wanneer heeft je vriend in Rethymno gewerkt? Daar heb ik zelf ook een aantal jaren gewoond en gewerkt :) Ik vind Rethymno gewoon geweldig en als ik de kans heb zou ik er graag gaan wonen. We wonen nu overigens in het zuiden, in een "geweldige" plaats die Mires heet...

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:22

Hoi Allemaal,

Dan meld ik mij hier ook maar, ik heb een relatie met iemand uit Egypte, wij kennen elkaar iets meer dan een jaar waarvan zo 6 maanden een relatie nu, eerst waren we gewoon vrienden en dat is uitgebloeid in een relatie <3
Ik vind de afstand erg lastig zeker omdat ik hem niet hiernaar toe kan halen voor vakantie zo 1,2,3 maargoed ik vlieg zo iedere 2 maanden die kant op, en ben nu voor langere tijd daar geweest (helaas werk vinden daar is erg lastig nu), nu weer even in NL maar op de planning staat om februari weer terug te gaan :j

Ik heb even periode gehad dat ik dacht dat ik het op moet geven,hoeveel makkelijker is het om een man in Nl te hebben en altijd samen te kunnen zijn! en hij is niet de makkelijkste persoon en maar hij heeft een goed hart en ja ik geef het gewoon niet op, denk dat hij wel Mijn grote Liefde is :+: .

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:13

Wij wonen nu in Nederland maar ik sluit niet uit dat we in de toekomst naar Kreta gaan als het daar iets rustiger is geworden.
Hij was gids bij Exploring club die witte jeeps. Zo heb ik m ook leren kennen :D
Bedrijf zit in Heraklion maar hij deed eigenlijk altijd 6 dagen in de week Rethymno. Per hele grote toeval en uitzondering moest hij 1 dag werken in Cherso en daar ging ik nou net op jeepsafari :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 00:46

Petje af voor wat ik hier lees..

Mijn exemplaar woont in de ardennen, ik praktisch in Amsterdam.
300 km verderop dus.
In het begin vond ik het wel lastig, maar nu zijn we een half jaar verder en gaat het goed.
Ik heb vanaf het begin tegen mezelf gezegd dat het geen Afrika is waar hij woont, en dat het pas een probleem is als je dat er zelf van maakt.
Nu heeft hij zijn leven en ik, en zo om de 2 dagen ofzo spreek ik hem, soms dagelijks, maar soms om de paar dagen.
Hij heeft een druk sociaal leven, en die vrijheid gun ik hem ook. :j

We delen in ieder geval mijn passie, en paarden vind hij ook nog eens leuk.
Sterker nog, hij bleek nog te kunnen rijden ook!
Hij kan stappen en draven, lichtrijden zonder er naast te liggen en snapt stuur met gewicht+teugel.
Balkjes draven en slalommen om pionnen, alles bitloos en zonder aanwijzingen.
Heerlijk, en genieten dat hij deed op dat paard, en lief dat hij voor haar was.
Teugels op waslijnlengte, eerst gewicht en dan een beetje bijsturen met zijn teugels.
En paard luisterde naar alles, blik op zeer geconcentreerd. :D

Ooit zal ik misschien wel naar Belgie vertrekken, maar voor nu is het zo en zien we het wel.
Maar ik vind het wel fijn, dat als er eens iets gebeurt dat ik er binnen 3 uur kan zijn.
Wel weet ik dat Canada me iets te ver zou zijn, maar dit is goed.

''Wat je van ver haalt is lekker'' En ''Wat je van ver haalt blijft lekker!'' :P

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 11:08

haha moonfish13 ''Wat je van ver haalt is lekker'' En ''Wat je van ver haalt blijft lekker!'' hier ben ik het helemaal mee eens!

Iedereen hier heeft een vriend in een lekker warm land :+ nou de mijne zit in zweden... Tis koud daar op het moment. Met Valentijnsdag ben ik daar gelukkig :+: mijn schoonouders hebben flink wat sneeuw, bij vriendlief ligt er ook veel. Laat ik nu net een bloedhekel aan koud weer hebben :+ Karma zegt mijn vriend tis dat ik van hem hou haha

Kerst en oud en nieuw konden we niet samen vieren ivm mijn werk |o Ik hou van mijn werk hoor maar dit is balen :P

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:25

kirri schreef:
Iedereen hier heeft een vriend in een lekker warm land :+

Ik heb het nog nooit zo koud gehad als in Turkije 2 weken geleden :') Zonder centrale verwarming zijn bepaalde dingen daar ook geen pretje :+

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:26

In litouwen is het ook een stukje kouder dan hier :+

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:32

Ik ga zondag heerlijk naar 25 graden :D Dus ik mag wel zeggen dat ik een vriendje in het juiste land heb uitgekozen haha :P

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:16

Ssenna schreef:
Ik ga zondag heerlijk naar 25 graden :D Dus ik mag wel zeggen dat ik een vriendje in het juiste land heb uitgekozen haha :P

Ooh das lekker ja ;)

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:44

c_esther schreef:
Waar in sharm werkt hij? Mijn vriend werkt ook in sharm :) gezellig

Bij hotel Tropicana Grand Azure, als handoekjongen haha
Hij heeft een opleiding tot geschiedenisdocent gevolgd, laat ik nou net een ramp zijn wbt geschiedenis, dus we hadden altijd genoeg te bespreken en het is erg handig met het maken van m'n huiswerk. *\o/*
Als het allemaal doorgaat ga ik in februari een week naar hem toe, alleen vinden m'n ouders dat (oke...terecht) helemaal niks...

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 22:08

Welke week ? ik ga in februari ook een week naar sharm hihi

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 08:10

Ik ga volgende week naar Sharm even een weekje ontdooien.
Niet naar Kreta das mij nog niet warm genoeg:D in mei zoiets gaan we mijn schoonmoeder weer vereren met een bezoekje :P

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 08:23

Lekker nimber, welk hotel ga je heen ?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:09

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:59

oooh leuk! :D mooi hotel! :)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:10

ikkuh15 schreef:
kirri schreef:
Iedereen hier heeft een vriend in een lekker warm land :+

Ik heb het nog nooit zo koud gehad als in Turkije 2 weken geleden :') Zonder centrale verwarming zijn bepaalde dingen daar ook geen pretje :+

haha ja dat is ook minder dan :+ gelukkig hebben wij wel lekkerwwarm

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:30

Hoe gaat het met iedereen? Nog alles goed met de relaties? Iemand nog plannen om op reis te gaan naar de geliefde?

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 18:27

Hier gaat het nog super, 2-6 juli weer daarheen (litouwen) en dan in augustus 2 week, waarvan 1 week samen naar turkije :)

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 18:32

Hier ook wel oke! Ga van 10 juli t/m 10 augustus weer naar Greece. & ben net 10 dagen terug
Bij jou ook nog alles goed?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:13

Leuk om te lezen dat het met jullie relaties allemaal goed gaat! :) Bij jou ook nog alles oke ikkuh15 (jij had toch een Turkse vriend?)?
Hier ook nog steeds samen. :D Ben hier nu vanaf september in IT om een jaar te studeren, maar ga over 3 weken weer terug. -O- Dus dan hebben we weer een langeafstandsrelatie... Zie er echt tegenop, ben er nu zo aan gewend geraakt altijd samen te zijn. Met kerst moest ik zelfs al een beetje huilen omdat we elkaar 2 weken niet zouden zien, terwijl het voordat ik hier kwam normaal was elkaar 2 maand niet te zien. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:15

Hee, dit topic piepte ineens omhoog in mijn berichten.
Ik postte aan het begin van dit topic dit:

Roosch schreef:
Ik heb nog net geen relatie over de grens, wel eentje die bestaat uit mij in het zuidelijkste puntje van Nederland en hij in helemaal in het noorden.

Ik vind het ontzettend leuk om dit allemaal te lezen, maar heb ook veel respect voor jullie. Een langeafstandsrelatie is niet makkelijk en ik kan me voorstellen hoe rot het is als je dan afscheid moet nemen, terwijl je weet dat je elkaar heel lang niet zal zien. :(:)

Wij wonen inmiddels samen in het noorden (Friesland), heb de overstap gemaakt vanuit Limburg.

Ik vind het nog steeds leuk om jullie verhalen te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:24

Leuk Roosch!

Ik vlieg 1 november weer naar Canada tot 1 februari. :)