Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vind Rethymno gewoon geweldig en als ik de kans heb zou ik er graag gaan wonen. We wonen nu overigens in het zuiden, in een "geweldige" plaats die Mires heet...
. 
nou de mijne zit in zweden... Tis koud daar op het moment. Met Valentijnsdag ben ik daar gelukkig
mijn schoonouders hebben flink wat sneeuw, bij vriendlief ligt er ook veel. Laat ik nu net een bloedhekel aan koud weer hebben
Karma zegt mijn vriend tis dat ik van hem hou haha
Ik hou van mijn werk hoor maar dit is balen
Dus ik mag wel zeggen dat ik een vriendje in het juiste land heb uitgekozen haha
c_esther schreef:Waar in sharm werkt hij? Mijn vriend werkt ook in sharmgezellig
mooi hotel!
Bij jou ook nog alles oke ikkuh15 (jij had toch een Turkse vriend?)?
Ben hier nu vanaf september in IT om een jaar te studeren, maar ga over 3 weken weer terug.
Dus dan hebben we weer een langeafstandsrelatie... Zie er echt tegenop, ben er nu zo aan gewend geraakt altijd samen te zijn. Met kerst moest ik zelfs al een beetje huilen omdat we elkaar 2 weken niet zouden zien, terwijl het voordat ik hier kwam normaal was elkaar 2 maand niet te zien.
Roosch schreef:Ik heb nog net geen relatie over de grens, wel eentje die bestaat uit mij in het zuidelijkste puntje van Nederland en hij in helemaal in het noorden.
Ik vind het ontzettend leuk om dit allemaal te lezen, maar heb ook veel respect voor jullie. Een langeafstandsrelatie is niet makkelijk en ik kan me voorstellen hoe rot het is als je dan afscheid moet nemen, terwijl je weet dat je elkaar heel lang niet zal zien.