Ben ik de enige autorijleskneus?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Everytime

Re: Ben ik de enige autorijleskneus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 01:22

verschilt: soms 1 uur soms 1 uur en een kwartier soms anderhalf. :')
heb 2x van 2 uur gehad maar dat is veelste lang haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:17

nou dan hoor je nog niet echt in dit topic hoor :)) Rond de 40 uur is gemiddeld dus je zit er maar iets boven... En het is gemiddeld, dus dat is logisch...

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:21

Hier ook een ex autorijkneusje :)

Geen idee hoeveel lessen ik gehad heb (maar heel veel): 2 jaar en 2 maanden over mijn rijbewijs gedaan, 2x theorie (omdat de 1e verlopen was na 1 jaar) en de 6e keer geslaagd :D. Inmiddels ben ik 30 en heb nu 10 jaar mijn rijbewijs. IK vond het een drama om mijn rijbewijs te halen en ben er nog door getraumatiseerd!

Niet opgeven hoor! Het is de moeite waard! Anderzijds ben ik de enige van mijn vriendinnen die nog nooit (klopt af) een ongeluk heeft gehad, de meeste van hen hebben in een keer hun rijbewijs gehaald... Dat is bij mij de andere kant.

Edit: Ik zie dat je een hele tijd geleden al geslaagd bent! Gefeliciteerd! Dan geldt mijn bericht voor andere mensen om ze een hart onder de riem te steken!
Laatst bijgewerkt door Sayangki op 15-09-12 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:21

ja die voelden zich ook niet helemaal veilig bij mij :P
dus heb het advies stop ermee doe je zelf geen pijn.

Ga nu maar voor me scooter certi

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:39

Menino schreef:
nou dan hoor je nog niet echt in dit topic hoor :)) Rond de 40 uur is gemiddeld dus je zit er maar iets boven... En het is gemiddeld, dus dat is logisch...

Waar slaat dat op? >;) >;)
45x1,5= 67,5. Is toch flink aantal uur.. en ben nog langer niet klaar? :')
Laatst bijgewerkt door Everytime op 15-09-12 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:40

Dat je geen echte autorijleskneus bent :') ? ..... Vat het op als een compliment zou ik zeggen .... :))

[HK] Het afrijstress en rijles topic - Deel 9!

In feite is dit topic er voor al je autorij sores. Dit topic is meer bedoeld voor de mensen die een ver bovengemiddeld aantal lesuren er op hebben zitten :P ... Ik wil je niet weg hebben hoor :P Alleen in jouw geval valt het allemaal nogal mee :P

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:42

Ja weet ik :') Maar je die opmerking kwam over alsof het een besloten clubje is ofzo dit, bedoelde ik. :+

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:44

Everytime schreef:
Menino schreef:

Waar slaat dat op? >;) >;)
45x1,5= 67,5. Is toch flink aantal uur.. en ben nog langer niet klaar? :')

Als ik uitga van mijn situatie dan is de schatting 2 jaar x 52 weken x1,5 uur = 156 uur aan lessen.... -O- (dan ben ik er van uitgegaan dat ik ook ongeveer 2 maanden geen lessen heb gehad ivm vakanties en dergelijke). Een echte kneus dus.... Ik had er een mooie nieuwe auto van kunnen kopen. *\o/*

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:46

Ja ik heb nu nog niet bizar veel uur ofzo maar ik ben ook nog niet geslaagd he? :P

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:46

Everytime schreef:
Ja ik heb nu nog niet bizar veel uur ofzo maar ik ben ook nog niet geslaagd he? :P

Das waar! Hopelijk lukt het jou in minder uren!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 11:47

Tot mijn rijexamen zit ik dan op ong 75 uur denk ik, maar de kans dat ik die haal is 1%.. :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 12:01

Ik heb mijn rijbewijs gehaald in februari 1999.. 18 maanden na mijn 18e verjaardag, 100+ lessen, 5x afrijden en 3x theorie examen doen.. Meneer de Haan, ik zal die man nooit vergeten! :D

Ja, ik was een stresskip, haha! :D Ik moest zelfs afrijden bij de BNOR.. :o en heb mijn rijbewijs gehaald zo'n 3 dagen voor mijn theorie afliep.. Hihi! :o

En ik weet nog steeds hoe hard ik heb gejankt dat ik het eindelijk gehaald had! _O-

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:05

shilady schreef:
ja die voelden zich ook niet helemaal veilig bij mij :P
dus heb het advies stop ermee doe je zelf geen pijn.

Ga nu maar voor me scooter certi

Wat een dapper maar moeilijk besluit!! Succes met je scooter rijbewijs dan! en dan kun je altijd nog in zo'n 45 km rijden toch?

ik ben nog steeds bezig... lig er nu even uit met een hersenschudding maar mijn rijexamen staat al gepland. eindelijk.
nu in de automaat heb ik het gevoel dat ik het kan...
dus misschien mag ik binnenkort afscheid van jullie nemen... maar voorlopig nog niet... :(

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:06

Everytime schreef:
Tot mijn rijexamen zit ik dan op ong 75 uur denk ik, maar de kans dat ik die haal is 1%.. :')

ik zit al tegen de 90.... heb jij ook elke les zelf betaald??? (doet pijn hé)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:43

Nee niet elke les (kreeg een paar honderd euro voor mn 18e verjaardag) maar werk maar 8 uur ongeveer ivm school. Vier keer theorie ook zelf betaald.. doet wel pijn ja! :') Kan er zoveel leuks van doen mja rijbewijs is natuurlijk superhandig. :))

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:46

Meer dan 80 gehad :$

1e keer gezakt , en 2e keer keurige rit gereden :)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:51

Nou maandag is het zover, dat ik moet afrijden, stress hem echt nu al, verschrikkelijk! :=

Knollboll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:57

Ik schrik hier behoorlijk van sommige berichtjes.. Ik weet dat niet iedereen het even makkelijk doet, maar ongeveer 80 of 100 rijlessen?!! Oeff dat moet ontzettend veel kosten...

Ik ben ontzettend blij dat ik het in 16 lessen heb gehaald (van steeds anderhalf uur) en ook gelijk de eerste keer geslaagd. Was snel wat ik iedereen destijds hoorde zeggen (3 jaar terug) maar nu ook nog dus..

Uiteindelijk zal iedereen wel slagen! Gewoon je best doen, meer kan niet.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 18:37

Ja heb nu dan 48 lessen gehad van ong 1,5 uur. Heeft me al dik 2000 euro (+ 4 keer theorie) gekost volgens mij.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:59

denk gewoon echt dat ik er in totaal 5000 in heb gestoken...

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:01

ik heb niet 100 lessen gehad volgesn mij maar wel veel examens, 5 in totaal :) Nou ja en 2x theorie.
Ben afgereden tijdens een zgn staatsexamen, kon wel rijden maar ging ook stressen en zo;n examen is veel meer ontspannen

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:58

Knollboll schreef:
Ik schrik hier behoorlijk van sommige berichtjes.. Ik weet dat niet iedereen het even makkelijk doet, maar ongeveer 80 of 100 rijlessen?!! Oeff dat moet ontzettend veel kosten...

Ik ben ontzettend blij dat ik het in 16 lessen heb gehaald (van steeds anderhalf uur) en ook gelijk de eerste keer geslaagd. Was snel wat ik iedereen destijds hoorde zeggen (3 jaar terug) maar nu ook nog dus..

en dat kom je hier even gezellig posten. dankje wel!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 11:55

Knollboll schreef:

Ik vind dit behoorlijk arrogant en demotiverend dat je dat hier moet posten.
Dat jij nou ver onder het gemiddelde zit, geweldig voor jou.
Helaas werkt dat niet voor iedereen. Het heeft ook niks te maken met je best doen. De een heeft er nou eenmaal meer moeite mee dan de ander en niet iedereen heeft evenveel geluk met zijn/ haar instructeur.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:08

Ben het helemaal met Lous en Fryskhynders eens.
Dit is het autorijleskneuzen topic. Dan kan je verwachten dat mensen hier heel veel lessen hebben gehad. Wij spreken elkaar hier de moed in dat ze ooit wel eens zullen slagen. Of dat nou met 70, 100 of nog meer lessen is.

Alsof wij het leuk vinden dat wij al zoveel lessen hebben gehad. Ik had het liefst ook kunnen zeggen dat ik het met 20 lessen had gehaald, maar helaas.

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:10

ik heb ook iets van 60 lessen gehad (komt vooral doordat ik 2x ben gezakt) maar heb het nu toch kunnen halen :) sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig