heb 2x van 2 uur gehad maar dat is veelste lang haha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rond de 40 uur is gemiddeld dus je zit er maar iets boven... En het is gemiddeld, dus dat is logisch... 
. Inmiddels ben ik 30 en heb nu 10 jaar mijn rijbewijs. IK vond het een drama om mijn rijbewijs te halen en ben er nog door getraumatiseerd! Menino schreef:nou dan hoor je nog niet echt in dit topic hoorRond de 40 uur is gemiddeld dus je zit er maar iets boven... En het is gemiddeld, dus dat is logisch...

? ..... Vat het op als een compliment zou ik zeggen .... 
... Ik wil je niet weg hebben hoor
Alleen in jouw geval valt het allemaal nogal mee
Maar je die opmerking kwam over alsof het een besloten clubje is ofzo dit, bedoelde ik.

Everytime schreef:Menino schreef:nou dan hoor je nog niet echt in dit topic hoorRond de 40 uur is gemiddeld dus je zit er maar iets boven... En het is gemiddeld, dus dat is logisch...
Waar slaat dat op?![]()
45x1,5= 67,5. Is toch flink aantal uur.. en ben nog langer niet klaar?
(dan ben ik er van uitgegaan dat ik ook ongeveer 2 maanden geen lessen heb gehad ivm vakanties en dergelijke). Een echte kneus dus.... Ik had er een mooie nieuwe auto van kunnen kopen.

Ik moest zelfs afrijden bij de BNOR..
en heb mijn rijbewijs gehaald zo'n 3 dagen voor mijn theorie afliep.. Hihi! 

shilady schreef:ja die voelden zich ook niet helemaal veilig bij mij
dus heb het advies stop ermee doe je zelf geen pijn.
Ga nu maar voor me scooter certi
Kan er zoveel leuks van doen mja rijbewijs is natuurlijk superhandig.

Nou ja en 2x theorie.
Knollboll schreef:Ik schrik hier behoorlijk van sommige berichtjes.. Ik weet dat niet iedereen het even makkelijk doet, maar ongeveer 80 of 100 rijlessen?!! Oeff dat moet ontzettend veel kosten...
Ik ben ontzettend blij dat ik het in 16 lessen heb gehaald (van steeds anderhalf uur) en ook gelijk de eerste keer geslaagd. Was snel wat ik iedereen destijds hoorde zeggen (3 jaar terug) maar nu ook nog dus..
Uiteindelijk zal iedereen wel slagen! Gewoon je best doen, meer kan niet.
Knollboll schreef:Ik schrik hier behoorlijk van sommige berichtjes.. Ik weet dat niet iedereen het even makkelijk doet, maar ongeveer 80 of 100 rijlessen?!! Oeff dat moet ontzettend veel kosten...
Ik ben ontzettend blij dat ik het in 16 lessen heb gehaald (van steeds anderhalf uur) en ook gelijk de eerste keer geslaagd. Was snel wat ik iedereen destijds hoorde zeggen (3 jaar terug) maar nu ook nog dus..
Uiteindelijk zal iedereen wel slagen! Gewoon je best doen, meer kan niet.
sommige mensen hebben gewoon wat meer tijd nodig