Kentaro schreef:Toevallig was er van de week een stukje over (engels). Het was gewoon te walgelijk om te zien...................
de 5 meest bijzondere levensstijlen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pris87 schreef:Ik kocht een tijdje geleden een paar jophurs via marktplaats. Maat 39 stond in de advertentie en zo goed als nieuw. In de mail vraag ik dan nog duidelijk, dus het is maat 39 en ze zien er nog prima uit. Ik meen dat we op 30 of 40 euro uit kwamen.
Krijg ik ze binnen en zaten behoorlijk ruim, staat er maat 41 in! Zagen er verder wel nog prima uit. Ik ging nog uit van een misverstand. Stuur een nette mail dat de jophurs er prima uit zien, maar de maat is 41. Nou wat ik terug kreeg was echt te belachelijk. Nog even heel en weer contact gehad, maar kwam echt op niks uit.
Kwam erop neer dat ik loog, het was echt 39 en ik mocht niet zeuren, want in kocht voor een schijntje een paar super nette jophurs. Daar zakt je broek echt van af hoor! Het is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, anders had ik er met liefde even op de stoep gestaan.
annepaardoes schreef:pris87 schreef:Ik kocht een tijdje geleden een paar jophurs via marktplaats. Maat 39 stond in de advertentie en zo goed als nieuw. In de mail vraag ik dan nog duidelijk, dus het is maat 39 en ze zien er nog prima uit. Ik meen dat we op 30 of 40 euro uit kwamen.
Krijg ik ze binnen en zaten behoorlijk ruim, staat er maat 41 in! Zagen er verder wel nog prima uit. Ik ging nog uit van een misverstand. Stuur een nette mail dat de jophurs er prima uit zien, maar de maat is 41. Nou wat ik terug kreeg was echt te belachelijk. Nog even heel en weer contact gehad, maar kwam echt op niks uit.
Kwam erop neer dat ik loog, het was echt 39 en ik mocht niet zeuren, want in kocht voor een schijntje een paar super nette jophurs. Daar zakt je broek echt van af hoor! Het is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, anders had ik er met liefde even op de stoep gestaan.
Kun je niet een foto maken van de jopher waar je de maat kan zien?
(ik gok dat er dan alleen wel een grote kans is dat ze dan niet meer reageert, omdat je dan laat zien dat je wel gelijk hebt.)
Lieszje schreef:Zulke dingen heb ik wel vaker met bokt gehad..
Ik had ook een bomberjack op bokt staan maar had er nog geen foto bijgezet.
Kreeg ik een pb of ik een foto kon maken, dus ik een foto gemaakt en gestuurd hoor ik daarna ook niks meer..
Zeg dan gewoon dat er geen interesse meer is, maarja dat is tegenwoordig volgens mij ook al teveel.