Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:07

Kentaro schreef:
Toevallig was er van de week een stukje over (engels). Het was gewoon te walgelijk om te zien................... %)

de 5 meest bijzondere levensstijlen? :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:07

:j :D

Captain

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:08

Moest 25 zijn. :+

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:10

Haha, ik vind hem leuk hoor, met zo'n verhaal (met of zonder spelfouten) krijg je vast een hoog bod!
Succes,
enne....., wat zijn de portokosten? :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:12

H_Nalanta schreef:
Moest 25 zijn. :+

Maar deze hoorde echt wel bij de eerste 5.................. _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:12

Hahaha ja da's waar.. Gatver, vieze kerel met luier.. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 20:50

Hier weer: 150 euro als prijs genoemd op marktplaats, krijg je bod van 65. :( Dacht het niet.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:08

germie schreef:
Hier weer: 150 euro als prijs genoemd op marktplaats, krijg je bod van 65. :( Dacht het niet.

je kan dan zo'n hokje aanvinken voor je de advertentie plaatst,..:"bieden vanaf".. en dan vul je zelf het minimale bedrag in wat je ervoor wilt hebben

scheelt dit soort ergenissen ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:37

Gedeeltelijk waar! Maar het gebeurd dan nog heel regelmatig dat mensen via een mailtje lager bieden....... }:0

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:13

Ik kocht een tijdje geleden een paar jophurs via marktplaats. Maat 39 stond in de advertentie en zo goed als nieuw. In de mail vraag ik dan nog duidelijk, dus het is maat 39 en ze zien er nog prima uit. Ik meen dat we op 30 of 40 euro uit kwamen.
Krijg ik ze binnen en zaten behoorlijk ruim, staat er maat 41 in! Zagen er verder wel nog prima uit. Ik ging nog uit van een misverstand. Stuur een nette mail dat de jophurs er prima uit zien, maar de maat is 41. Nou wat ik terug kreeg was echt te belachelijk. Nog even heel en weer contact gehad, maar kwam echt op niks uit.
Kwam erop neer dat ik loog, het was echt 39 en ik mocht niet zeuren, want in kocht voor een schijntje een paar super nette jophurs. Daar zakt je broek echt van af hoor! Het is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, anders had ik er met liefde even op de stoep gestaan.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:20

Kentaro schreef:
Gedeeltelijk waar! Maar het gebeurd dan nog heel regelmatig dat mensen via een mailtje lager bieden....... }:0

Precies.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 10:54

pris87 schreef:
Ik kocht een tijdje geleden een paar jophurs via marktplaats. Maat 39 stond in de advertentie en zo goed als nieuw. In de mail vraag ik dan nog duidelijk, dus het is maat 39 en ze zien er nog prima uit. Ik meen dat we op 30 of 40 euro uit kwamen.
Krijg ik ze binnen en zaten behoorlijk ruim, staat er maat 41 in! Zagen er verder wel nog prima uit. Ik ging nog uit van een misverstand. Stuur een nette mail dat de jophurs er prima uit zien, maar de maat is 41. Nou wat ik terug kreeg was echt te belachelijk. Nog even heel en weer contact gehad, maar kwam echt op niks uit.
Kwam erop neer dat ik loog, het was echt 39 en ik mocht niet zeuren, want in kocht voor een schijntje een paar super nette jophurs. Daar zakt je broek echt van af hoor! Het is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, anders had ik er met liefde even op de stoep gestaan.

Kun je niet een foto maken van de jopher waar je de maat kan zien?
(ik gok dat er dan alleen wel een grote kans is dat ze dan niet meer reageert, omdat je dan laat zien dat je wel gelijk hebt.)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:07

Een springpaard van ons staat te koop en kreeg van de week een mail op of
ik wilde ruilen tegen Ps3, laptop, scooter zonder kenteken , WII met board en 200 euro dan kwamen ze
hem die avond direct ophalen.

Ik was er effe stil van..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:09

Geweldig :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:10

U zit vast in 'waaromnogantwoorden.nl'.............. _O-

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:22

Ik had vorige maand een bokker een pb gestuurd omdat ze haar zadel te koop had en ik was zeer geintresseerd. Kreeg keurig antwoord, maar sinds 28 - 10 krijg ik niets meer. :\ Eerst dacht ik dat ze misschien op vakantie was, maar dan meld je dat toch even?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:07

Gisteren een bokker ge-PB't die op zoek was naar een boek dat ik hem had en of ze nog op zoek was.
Vervolgens heeft ze de PB gelezen en laat ze niets meer horen.. Ook heel erg fijn..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:12

Zulke dingen heb ik wel vaker met bokt gehad..
Ik had ook een bomberjack op bokt staan maar had er nog geen foto bijgezet.
Kreeg ik een pb of ik een foto kon maken, dus ik een foto gemaakt en gestuurd hoor ik daarna ook niks meer..
Zeg dan gewoon dat er geen interesse meer is, maarja dat is tegenwoordig volgens mij ook al teveel.

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:14

annepaardoes schreef:
pris87 schreef:

Kun je niet een foto maken van de jopher waar je de maat kan zien?
(ik gok dat er dan alleen wel een grote kans is dat ze dan niet meer reageert, omdat je dan laat zien dat je wel gelijk hebt.)

Heb ik gedaan, maar ik loog echt! Ik was een ondankbaar type, die niet mag klagen voor zo'n laag prijsje.
Jophurs hebben ook weer even op marktplaats gestaan, maar blijkbaar komt er geen hond af op maat 41..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:16

En als je ze in de rubriek heren/kleding/schoenen zet??

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:40

Ik ga vanaf nu alleen nog maar ophalen.
de laatste tijd is bijna alles wat ik koop op marktplaats niet hetgene wat ik dacht dat ik gekocht zou hebben.
had iets gekocht in maat 36. Stond twee keer in de advertentie dat het maat 36 is. krijg ik het gisteren thuis gestuurd is het maat 38.
ik kan hier dus niks mee aangezien het te groot is.

verder probeer ik altijd zo goed mogelijk op een reactie te reageren. Het kan natuurlijk voorkomen dat ik er eentje een keer mis maar ik probeer het wel. ik vind het dan altijd zo jammer dat mensen niks meer laten horen of dat ik na 10 mailtjes te horen krijg dat ze geen interesse meer hebben. Ik heb verschillende paarden spullen op marktplaats staan en bijna allemaal bieden vanaf.
mijn vraagprijs was 8 euro, vaste prijs. krijg ik een mail ik koop het van u voor 5 inclusief verzendkosten. Dus ik heel vriendelijk terug gestuurd dat mijn vraagprijs 8 euro was. krijg ik vanmorgen weer een mailtje. ik bied nog een keer 5 inclusief. maar gelukkig had ik al iemand gevonden die het wel voor 8 euro wou overkopen. maar dit soort mailtjes krijg ik nou zo vaak. En dit is dan een klein verschil maar ook dat ik het aanbied voor 60 euro en mensen bieden 5 euro :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:46

Vroegah, toen ik nog een klein penny meisje was, ging ik altijd reageren op paarden en pony's en dan zo laag mogelijk bieden. Echt belachelijk laag.. :') Dan hoopte ik dat ze er mee akkoord gingen en dan wilde ik papa/mama overhalen :j . Ik kreeg zo vaak boze reacties dat ze echt niet een paard die 3000 euro waard was, weg deden voor 1000 :+.. Heel teleurgesteld was ik dan.. :D

Voor de rest heb ik heel wat verkocht op Marktplaats, maar nooit echt rare reacties gehad. Behalve dan rare biedingen of mensen die akkoord gaan en daarna nooit meer iets van zich laten horen

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:47

Ik heb mijn scooter op mp staan... ziet er echt prima uit loopt alleen niet.. Start niet meer maar ga er zelf niet mee klopen klooien. krijg ik een bod van 15 euro :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:01

Tja, voor kapotte artikelen, waar je nog flink geld in moet steken, zou ik ook geen "gewoon" bod doen ;)

Ach, ik had interesse in een pony die hier op Bokt aangeboden werd. Heen en weer gePBt, ze vond het hartstikke leuk dat ik zo enthousiast was schreef ze. Ik had nog een vraag over een link van een video, want ik heb geen Hyves account en kan daar dus geen video's van kijken. Of ze die ook via YouTube of wat anders had, zodat ik toch de video kon zien. Ik wilde eigenlijk al een afspraak maken om langs te komen. Maar ineens hoor je gewoon niets meer. Je ziet dat je berichten gelezen zijn, ik heb er nog eentje achteraan gestuurd, misschien is ie er tussendoor geschoten ofzo. Maar nee, geen reactie meer. Advertentie staat nog gewoon open. Raar. Ik kijk dan ook verder voor een andere pony.

Of je verkoopt een best dure jas hier via Bokt. Stuur je er een mailtje achteraan of ze even wil melden als ie afgeleverd is, dan weet ik ook zeker dat alles goed gegaan is. Hoor je niets meer. Na een week nog een bericht er achteraan, of ie al aangekomen is, je ziet dat ze bhet bericht geopend hebben, maar geen antwoord. Nou sorry, maar mocht dat betekenen dat de jas niet aangekomen is, dan is het nu gewoon pech hoor. Daar ga ik geen moeite meer voor doen.

Rare mensen heb je toch...

Edit: sorry, ik las 150 euro ipv 15 voor de scooter! :D :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:18

Lieszje schreef:
Zulke dingen heb ik wel vaker met bokt gehad..
Ik had ook een bomberjack op bokt staan maar had er nog geen foto bijgezet.
Kreeg ik een pb of ik een foto kon maken, dus ik een foto gemaakt en gestuurd hoor ik daarna ook niks meer..
Zeg dan gewoon dat er geen interesse meer is, maarja dat is tegenwoordig volgens mij ook al teveel.

Dat heb ik helaas ook vaak met verkooptopic's. Erg jammer, wat is nou zo moeilijk om even een pb'tje te sturen dat je geen intresse hebt.