Kinderen krijgen....het hoort erbij?????

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Kinderen krijgen....het hoort erbij?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:54

Ik vind dat iedere vrouw het recht heeft zelf over haar lichaam te beslissen. Als iemand van 25 zch wil laten steriliseren dan moet dat imo kunnen als dit haar wens is. Zelf verwacht ik absoluut geen kinderwens te krijgen, maar vind een operatie dan weer een brug te ver, mijn spiraal werkt ook prima. Maar iemand die dit wel wil moet dat gewoon kunnen doen.

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 08:10

Zoek schreef:
Voor mij dus ook geen kinderen...ben nu 30 jaar en heb een relatie van 11 jaar en zitten nog steeds op een lijn! Ik vind het niet in mijn leven passen en dat klinkt stom maar vind het heerlijk zo, naar de paarden zonder na te hoeven denken wie er op de kids past enz. en idd wat er al eerder wordt aangegeven in deze maatschappij zie ik het niet zitten. Maar hoe vaak ik ook niet krijg te horen dat ik moet opschieten en hoe leuk het wel niet is en mams die aan geeft dat ze het zo leuk zal vinden jajajaja. We gaan trouwen volgende week en heb nu al meerdere keren gehoord dat er nu zeker wel kinderen gaan komen toch? ik hoef ze niet en wordt gek van mensen die je van alles opdringen en zelfs boos op je worden als je zegt ze niet te willen....in onze vriendenkring gaat het alleen maar over kinderen bah wordt er niet goed van en dan kijken ze mij aan zo van ach daar weet jij natuurlijk niets van hè, nou maar al te goed als ik weer een vriendin bel en ze aan geeft zo moe te zijn omdat die kleine de hele nacht is wakker geweest maar oooo wat zijn kinderen leuk, ja van een ander maar niet voor mij! Merk wel dat je zo veel vrienden kwijt raakt omdat je anders bent dan hun.....

dat is inderdaad zo, je vrienden met kinderen zie je op den duur minder vaak, ze kunnen vaak niet mee, geen tijd, kind slaapt bla bla bla, en op den duur groei je uit elkaar en zie je elkaar alleen nog op verjaardagen en kinderfeestjes.... Maar ja, als t goed is krijg je daar weer andere vrienden voor in de plaats denk ik dan maar. Life goes on, en ja das voor mij ook zonder kinderen! Althans, een stiefkind, maar die mijdt ik op het moment ook een beetje omdat ik daar even klaar mee ben. Weer een voordeel van een LATrelatie, kan gewoon lekker naar mn eigen huis in dat geval !!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 08:59

jesito schreef:
Dat is ook wel zo maar toch zijn er dan veel mensen die het graag terug gedraait willen hebben.
Als mensen weten dat die mgelijkheid er dan is gaan ze daar voor.

Niet terug betalen en dan is het alsnog gewoon hun probleem. Simpel zat toch?