Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoek schreef:Voor mij dus ook geen kinderen...ben nu 30 jaar en heb een relatie van 11 jaar en zitten nog steeds op een lijn! Ik vind het niet in mijn leven passen en dat klinkt stom maar vind het heerlijk zo, naar de paarden zonder na te hoeven denken wie er op de kids past enz. en idd wat er al eerder wordt aangegeven in deze maatschappij zie ik het niet zitten. Maar hoe vaak ik ook niet krijg te horen dat ik moet opschieten en hoe leuk het wel niet is en mams die aan geeft dat ze het zo leuk zal vinden jajajaja. We gaan trouwen volgende week en heb nu al meerdere keren gehoord dat er nu zeker wel kinderen gaan komen toch? ik hoef ze niet en wordt gek van mensen die je van alles opdringen en zelfs boos op je worden als je zegt ze niet te willen....in onze vriendenkring gaat het alleen maar over kinderen bah wordt er niet goed van en dan kijken ze mij aan zo van ach daar weet jij natuurlijk niets van hè, nou maar al te goed als ik weer een vriendin bel en ze aan geeft zo moe te zijn omdat die kleine de hele nacht is wakker geweest maar oooo wat zijn kinderen leuk, ja van een ander maar niet voor mij! Merk wel dat je zo veel vrienden kwijt raakt omdat je anders bent dan hun.....