Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 01:42

AH die worm heb ik een aantal weken terug gehad... stond er een bordje BIO pruimen, een vriendin wilde persé bio pruimen. Ik pak er een neem één hap, en ja hoor allemaal wormen die me uit aan het kronkelen waren. Nog nooit zó iets smerigs gehad o wat heb ik staan kotsen naast die weg, volgensmij heeft ze er nog foto's van!

AH en kikkers, waar je perongeluk op gaat staan, die klappen zo lekker KIPPENVELWAARDIG bah bah bah
Laatst bijgewerkt door WhySoWhite op 06-10-11 02:03, in het totaal 1 keer bewerkt

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 01:43

Toen ik vroeger nog thuis woonde en s'nachts naar de wc liep.
Ik stond met mijn blote voet in een warme dikke hondendrol :r

blondies

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 02:05

Niet zelf meegemaakt maar wel het arme dier mogen redden:

Ik zat op mijn kamer en hoorde een ijzige schreeuw vanuit de keuken. Ik ren naar beneden alwaar ik mijn huisgenoot apathisch heen en weer wiegend op de stoel aantref.
Wat blijkt: tijdens het verversen van de bak van haar geliefde "Sally" (salamander) was Sally uit zijn tijdelijk badje ontsnapt en op de grond terecht gekomen alwaar zij erop is gaan staan en het even duurde voordat ze in de gaten had dat Sally onder haar zool plakte. Ze is gauw weggerend in de veronderstelling dat Sally dood was maar na mijn vakkundige verwijdering van alle pluisjes, stofjes en haren van zijn glibberige rug en hem terug in de kom gezet te hebben heeft hij toch nog ongeveer een jaar geleefd :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 11:58

Theake schreef:
Jakkes wat een topic zeg, wel enorm grappig :))

Iemand die ik ken geeft haar kat voeder uit blik, zo'n grote blikken. Dus ze schept het voeder uit het blik met een vork, denkt even helemaal niet meer na en likt het vork gezellig af. :r

Thea! :D :')

Maar ehm DE vork toch? :')

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:18

Juist, DE vork. Ik zeg altijd het :o

Maar toch: vies verhaal he :D en OHJA 'iemand die ik ken' is géén eufemisme voor 'ik' :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 13:11

Ik was een keer aandig aan geschoten na een super feest van een vriendin die jarig was.
Ik heb altij een ritueel als ik aangeschoten ben ( gebeurt niet vaak hoor haha ) dan neem ik 2 glazen water een asperine en een boterham voor ik me bed in stap.
Zolang ik dat doe heb ik geen kater de volgende dag. Dus ik ga lekke rin bed liggen en kon mijn ogen niet dicht doen want dan begon ik te spacen ..
Men ik werd in eens beroerd.

Ik voelde letterlijk de kots omhoog komen maar had niets om in te kotsen , ik een seconde zag ik in me ooghoek een lege zak chips liggen en kotste er snel in.
Maar in een stomme reflex toen ik klaar was begint ik in die zak te kneden als of je slijmie in een zakje had vroeger. :')
ik begon mezelf ook een soort uit te lachen dat ik dat deed

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 13:49

Peanutbutter schreef:
Ik was een keer aandig aan geschoten na een super feest van een vriendin die jarig was.
Ik heb altij een ritueel als ik aangeschoten ben ( gebeurt niet vaak hoor haha ) dan neem ik 2 glazen water een asperine en een boterham voor ik me bed in stap.
Zolang ik dat doe heb ik geen kater de volgende dag. Dus ik ga lekke rin bed liggen en kon mijn ogen niet dicht doen want dan begon ik te spacen ..
Men ik werd in eens beroerd.

Ik voelde letterlijk de kots omhoog komen maar had niets om in te kotsen , ik een seconde zag ik in me ooghoek een lege zak chips liggen en kotste er snel in.
Maar in een stomme reflex toen ik klaar was begint ik in die zak te kneden als of je slijmie in een zakje had vroeger. :')
ik begon mezelf ook een soort uit te lachen dat ik dat deed

BAH!...
En euh, bedoel je niet gewoon dronken? :D

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:26

Gatver, wat een gore dingen komen hier voorbij zeg :')

Ik heb ook nog een bijdrage, al is het al wel een héél aantal jaren geleden hoor. Ik was ziek en had een kommetje yoghurt gepakt, dat de kat naderhand mocht uitlikken. Na een tijdje wilde ik nog wat yoghurt. Ik pakte terug yoghurt en kwam er pas op het einde achter dat de kat het kommetje daarvoor had uitgelikt :r

En nog een recentere, niet van mij (gelukkig) maar van een collega (politie). Hij was ter plaatse geweest bij een lijk dat al in redelijke staat van ontbinding was. Er zaten verschillende vliegen op, heel erg vies dus. Op een gegeven moment komt één van die vliegen zo op zijn mond zitten... :r

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:32

Lekkere verhalen hier, enige echt smerige is dat ik zo een pak appelsap uit de koelkast haalde en uit de pak dronk. Voordat ik de slok doorslikte voelde ik iets op mijn tong liggen. Dus ik spug het drinken uit, pak datgene van mijn tong. Is het echt een plat stuk schimmel 1 cm in doorsnee. Echt gadver :P . Heb het behoorlijk weggespoeld.

Dat ik ergens met mijn handen in kom vind ik nooit zo erg, maar idd dingen die in je mond gebeuren of onder je voeten (ergens op gaan staan) vind ik echt het ranzigst.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:46

Mijn oude hond kotste iedere zondagochtend standaard twee keer op de vloer. En degene die het eerste beneden was of erbij was als hij het deed moest het opruimen.. Maar mijn zusje deed dat dus niet, omdat ze het vies vond en dan liet ze dat dus gewoon liggen tot de volgende beneden kwam (en dat was ik meestal xD)

Ik weet ook nog wel dat ik een keer een klein kikkertje had gevangen en ik wilde hem in een bak met water doen. De kikker zat op de grond naast het kraantje en mijn broertje wilde het water wel in de bak doen. Alleen toen hij één stap meer naar voren deed stond hij op het achterlijfje van de kikker en die kreeg toen stuiptrekkingen met zn bek wijd open, gadver dat vergeet ik nooit meer!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:16

Leuk zo'n topic! Kan best wel vaste klant worden. Waarom? Ik studeer diergeneeskunde. En mijn coschappen zijn nog niet eens begonnen. ;)

Overigens voor ik begon ook een paar maanden bij een tankstation gewerkt. Poolse vrachtwagenchauffeurs zijn echt een reden om je direct naar het herentoilet te begeven en te gaan schoonmaken.
Sindsdien maak ik hier thuis alle wc's schoon want mijn moeder vindt het een vieze klus maar ik ben er heel goed in geworden en inmiddels ook redelijk immuun.
Wie verzint het z'n poep tot aan het plafond over de plee en de muren te smeren?!

Verder dingen die ik gedaan heb in het kader van de studie:
- Eens sectie gedaan op een kalf dat in zijn eigen vruchtwater gestikt was. Wat was dat beest GOOR van binnen... De docent vond dat zelfs. Alles was verweekt en verbleekt en poreus en pulpig geworden.
- Twee weken geleden moesten we op doodgeboren kalveren leren hoe je die in stukken moet zagen als ze nog in de koe zitten (dit is prettig voor de koe, die kalveren zijn vaak te groot en anders scheurt je koe uit... gelukkig hoeft het bijna nooit want geen enkele dierenarts vindt het fijn). Die kalveren waren ooit ingevroren en nu netjes ontdooid. Stinken! En als je dat dan in stukken zaagt... vrij veel stinkend bloed etc., ruikt gewoon naar oud lijk. Bah!
- Vorig jaar voor een practicum Digestie heb ik tot mijn oksel in de pens van een koe gestaan, want je moest de opbouw en structuur van alle magen leren voelen. Dat moet dus met de blote hand, want met handschoen aan is je tastzin natuurlijk verpest. Die koe merkt er niets van, die heeft gewoon een dopje in de buikwand (sommige veehouders hebben ook zo'n koe staan voor als ze een rund hebben die geen pensbacteriën meer heeft door een antibioticakuur) en er zitten geen zenuwen in de penswand. Maar ik heb het de hele avond nog geroken... :') Heb zelfs met tandpasta mijn arm afgeschrobd en nog hielp het niet.
- Kippen schijten regelmatig over studenten heen, want kippen zijn niet zindelijk te krijgen. Dat zijn dan ook echt dikke groen-met-witte klodders die gewoon door je overall heen komen.
- Verhaal gehoord van iemand die stierensperma in z'n haar kreeg bij de ejaculatie van zo'n dekstier. _O- Goed voor je kapsel!
- Ander studiegenootje werkt part-time als assistente bij een veearts, die heeft ook eens de volle laag koeienpoep over zich heen gehad.
- Niets stinkt zo erg als een koe met een baarmoederontsteking... Die ruik je van veraf al.

Enzovoort. :')

Disclaimer: er wordt zo veel mogelijk natuurlijk overleden materiaal gebruikt dus in de studie. Geen proefdieren!
Maar ja dat zorgt dus wel voor de heerlijke geur-ervaringen...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:20

2 dingen: Bij het dichtdoen van een klapraam een slak pletten en die in vloeibare vorm in mijn gezicht gekregen...

En een patient(heel zielig overigens) die faecaal ging braken vanwege een verstopping(poep braken dus) en dat zo erg had dat de hele badkamer in het ziekenhuis en de patient zelf eronder zaten. Tsja, waar ga je dan beginnen....

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:22

Oooh faecaal braken hoop ik echt NOOIT tegen te komen he...
Ik heb ook een kotsfobie en dan is bloed braken of faecaal braken nog veel erger.

Gek genoeg kan ik er redelijk tegen wanneer een dier het doet, maar als ik ooit kinderen krijg en die kotsen de boel onder mag de papa het opruimen. :')

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:32

Iew Vala, ik wist niet eens dat dat kon. Dat is wel heel smerig ook voor de patient. Ik zou daar als het mij overkomt echt een trauma aan overhouden.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:33

Het was zelfs een keer in House (uiteraard).

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:43

Nemurin : pensgeur krijg je idd heeeel moeilijk weg, moet je zo'n metalen zeepje kopen, dan ben je de geur zo kwijt :) of met citroen wassen heb ik ook eens ergens gelezen, maar weet niet of dat werkt

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:56

Vala schreef:
En een patient(heel zielig overigens) die faecaal ging braken vanwege een verstopping(poep braken dus) en dat zo erg had dat de hele badkamer in het ziekenhuis en de patient zelf eronder zaten. Tsja, waar ga je dan beginnen....

Ow wat erg..... Deze vind ik vooral inderdaad heel erg sneu voor de patient, wat een nachtmerrie (voor jou ook hoor)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:59

Citroen had ik destijds niet in huis, zo'n metalen zeepje hebben we wel (recentelijk weer gevonden na de verhuizing _O-) maar ik kreeg daar laatst ook niet de uiengeur mee van m'n vingers...

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:01

hmm wat vreemd, normaal werkt dat altijd wel goed,...je moet het wel met koud water doen

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:07

Hm volgens mij deed ik dat ook, maar nu weet ik het niet helemaal zeker meer. :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:49

onthouden voor de volgende keer :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:49

In India....
Ik verstapte me en belandde tot mijn enkels in het open riool ( dat liep daar door de goot )

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:42

Tijdje geleden gaf ik de pony's lekker wat hooi buiten. Ik was het lekker aan het uitstrooien en ineens houd ik iets heel anders in m'n hand...

Was het een dode eend. Wat was dat smerig zeg! Blegh!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:41

Oh, ik liep laatst naar de paardjes. Nou, ik wist dat er al een tijdje een vos actief was... Dus ik zie ineens wat in het gras liggen, maar ik kon even niet plaatsen wat het was. Ik wilde het bijnaaa oppakken, omdat ik heel even dacht dat het een stukje touw was. Gelukkig deed ik dit niet, want het was een eendenkop :wow:

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:42

Astridvk, het heerst blijkbaar, die eenden :oo