Haha.. in stap lukte het nog wel, in draf af en toe.. maar in galop kwam ik niet eens in de buurt ! Het is wel wennen hoor, met 1 hand de teugels vasthouden en in de andere die zware stok.Zal maar niet zeggen dat ik er ook bijna af ben gevallen
Was dat uit enthousiasme om de bal te raken , dat je te ver opzij leunde ?
Ik zou vooral bang zijn om dat paard een zwiep te geven denk ik , hihi. Lijkt me echt niet meevallen
Wishper
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 12:46
Nee dat is ook moeilijk ! Ik heb het paard ook een aantal keer bijna raak geslagen met die stok, ookal was ik zo voorzichtig.. Het is echt lastig om op alles tegelijk te letten. Ik viel er bijna af doordat de fotografe een actie-foto van me wilde maken.Ik ging in galop op haar af en wilde langs haar heen sturen, maar die paarden reageren zooo snel op de hulpen ! Dus hij ging wat eerder en sneller linksaf dan dat ik van plan was
Leuke foto's joh, lijkt me leuk om een keer te doen, zo'n clinic. Aparte paardjes.
Heel veel succes donderdag, ik voel het aan mijn water dat jij de bruid gaat worden Is dat bruidsgedoe ook meteen donderdag, of is dat weer een vervolg?
Wat gaaf zeg, die clinic! Mocht je het niet winnen (wat je natuurlijk wel gaat doen ) dan heb je er in elk geval al een hoop leuke dingen aan overgehouden.
Ook ik heb het hele topic nu doorgelezen. Het is dat ik te laat zag anders had je mijn stem ook zeker gehad! Maar ach je hebt er toch genoeg en zit bij de laatste 10! Het is je gegund je steekt met kop en schouders (letterlijk) boven de rest uit. Heb er alle vertrouwen in dat het helemaal gaat goed komen. wil je dan ook heel veel succes wensen voor morgen! Je kan het!!!