Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:48

denise04 schreef:
Mijn mannetje is aan paps gaan "vragen" (nou ja, meer meedelen) of hij met mij mocht trouwen.

Een week later verraste ik hem (kwam onverwachts eerder terug van vakantie met mijn moeder) en toen verraste hij mij nog veel harder (onze hond kwam aangelopen met verlovingsring om haar nek) en toen wist ik echt ff niet meer hoe ik het had <3

zooowww...schattig...

zo was t bij mij,

we hadden net gegeten etc..
ik liep ro nog wat te pesten en toen gingen we op de bank btje tv hangen
ik op flaptop tuulk...moet tenslotte bokt ook bijhouden,
qua lezen dan toch eej

maar omdat ik ro had lopen pesten zei die...ej..mag jij da wel?
ik zo...
jahoor..ik wel..
hij zo...waar staat dat dan?
ik zo....in mn denkbeeldige trouwboekje...
hij zo....jaja...
ik zo...uhu...heb jij niet he...dat telt niet voor mannen...helaas joh..
hij zo....nou ik vin da denkbeeldige ding maar niks....
ik zo....tjah..
hij zo...dus dan kan ik er weinig anders aan doen dan het maar een echte te maken he?

toen sloeg mn hart over...
kon niet geloven wat ik hoorde...en al helemaal niet bevatten...
ik sloeg dicht...

hij zo.....wa zou je dan zegen?
ik zo...met piepstemmetje...da zeg ik nie..want dan moet nu alleen maar huilen...
hij zo....jahmajah....wa zou je dan zeggen?
ik zo....nog zenuwachtiger....daar wil niet over hebben...dan moet ik huilen...en ben net zover dat achter me probeer te laten...

...ik kon er met mn verstand niet bij....wat deed ie nou toch?
toen zat ie naast me..heel dichtbij....en zei....ja maar ik wil wel trouwen met je...
dus wat zou je dan doen....

....toen kon ik niks meer zeggen....mn kop tolde zo ongeveer...
wilde iin janken uitbarsten....maar wat als die nou egt alleen geintje maakt....
ik kon alleen nog maar rond kijken en naar hem.....
toen zei die....wil je met me trouwen?....

ik was volkome verlamt.....
na wel 5 minuten denk ik stamelde ik...maar zoiets mag je geen grapjes over maken hoor....
hij zo.....dat doe ik ook niet....

...toen was denk weer wel 5 minuten stil....

zegt ie....maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad hoor....
ik zo.....maar ik wil het niet als je alleen vraag omdat ik steeds zo verdrietig ben....
hij zo....drm doe ik dat ook niet....ik wil dit gewoon...wist alleen niet wanneer....

ik zo.....na ff....toch maar besloten dattie het echt meende.....

ik wil heel graag jou vrouw worden....
en toen ging ik hard huilen....

:o :o :o :o

Keet

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:51

Bicci: moet eerlijk zeggen dat door het ontbreken van heél veel letters en het overmatig gebruik van puntjes je verhaal erg warrig en onduidelijk is

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:53

Ook daarin ben ik echt vreselijk, het aanzoek moet natuurlijk wel op een bijzondere locatie, etc gebeuren :o (ik weet het ik ben onmogelijk en veeleisend *lol* )

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:54

Mijn broer is ook naar zijn schoonvader gegaan, heeft officieel om mijn schoonzusje haar hand gevraagd, daarna met haar naar een strand gegaan, prosecco, kaarsjes, kleedje. Eerst gewoon lekker samen beetje gezeten, gedronken en oh ja hij had ook aardbeien bij zich.
Toen wilde hij dat ze zou gaan staan, maar dat deed ze niet, dus heeft ie iets gezegd dat hij kramp in zijn been had ofzo, maar toen ging ze alleen maar anders zitten, dus hij zo oh je moet echt eens gaan staan, uitzicht is zo mooi.
Nou toen kon hij eindelijk op zijn knie voor dr.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:55

Evelli schreef:
Bicci: moet eerlijk zeggen dat door het ontbreken van heél veel letters en het overmatig gebruik van puntjes je verhaal erg warrig en onduidelijk is

jah sorry :o :o :o

ik heb dat vrij kort nadat het gebeurde getypt en alle emotie zit er nog compleet in :o :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:57

Citaat:
ah sorry

ik heb dat vrij kort nadat het gebeurde getypt en alle emotie zit er nog compleet in

geniet er maar van <3

Citaat:
oen wilde hij dat ze zou gaan staan, maar dat deed ze niet, dus heeft ie iets gezegd dat hij kramp in zijn been had ofzo, maar toen ging ze alleen maar anders zitten, dus hij zo oh je moet echt eens gaan staan, uitzicht is zo mooi.
Nou toen kon hij eindelijk op zijn knie voor dr.

Haha ;-)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:58

bicci begrijp uit je verhaal dat hij eerst niet wilde trouwen?

Ben het met Colway eens, niet even op de bank voor de TV hij moet er wat moeite voor doen. En inderdaad ook eerst naar mijn vader. En bij voorkeur te paard :)

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:00

moonsparkle schreef:
moet er niet aan denken dat de gehele dag mee te slepen...

Ik vind deze echt super mooi voor zover je 'm kunt zien
Afbeelding

die heb ik aangehad heeel erg mooi!
maar het is hem niet geworden :)

Dit was mijn jurk:

Afbeelding
Afbeelding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:00

bicci schreef:
Evelli schreef:

jah sorry :o :o :o

ik heb dat vrij kort nadat het gebeurde getypt en alle emotie zit er nog compleet in :o :o

Ik dacht al weet ze dat nog zo in detail :+ ik vind het niet verwarrend lezen :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:01

Zoefff schreef:
bicci begrijp uit je verhaal dat hij eerst niet wilde trouwen?

Ben het met Colway eens, niet even op de bank voor de TV hij moet er wat moeite voor doen. En inderdaad ook eerst naar mijn vader. En bij voorkeur te paard :)

hij gaf mij wel altijd ene beetje dat gevoel, maar dat bleek onterecht..
ik was veel verdrietig in de eerste tijd dat we elkaar leerde kennen, had heel veel te verwerken, en hij wilde niet dat ik zou denken dat hij mij vroeg uit medelijde ofzo..

en hij vond het moeilijk om te bedenken hoe die dat dan moest doen, en gebrek aan lef, hahaha
mannen...

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:04

Citaat:
en hij vond het moeilijk om te bedenken hoe die dat dan moest doen, en gebrek aan lef, hahaha
mannen...

Vrouwen zijn ook lastig denk ik ;-)

Ik had zo'n soort tafereeltje als....Tropisch eiland, dineetje bij kaarslicht voor 2 op een privé strand, moet daar op hem wachten, komt er een stofwolk, prachtig wit paard aan gegaloppeerd, zonder ruiter, en dan een hinkende man erachteraan met gescheurde kleding en dat is m'n vriend dan :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:05

Ben ik saai? Ik ben niet zo afwachtend, als ik iet sbedenk wil ik het ook en onder de mensen hoef ik niet publieke in het middelpunt te staan. Dus ik bespreek het wel tussen de 'erpel en de soep' :') Imo bespreek je zoiets vaker en komt dat toch niet uit de lucht vallen :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:06

oef.....
das romantisch...

maarrr....
omdat het bij mij allemaal nogal complex was en uiteindelijk het toch zo liep,...
werd ik toch volledig overwelmt hoor...
(L) (L)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:06

mooi plaatje colway, vooral dat laatste detail :)

Zonnetje, bedoel je met vragen of uberhaupt trouwen?
Ik vind het middelpunt op zo'n dag wel mooi en het zijn vrijwel allemaal goede vrienden en bekenden.
Met vragen hoeft niet publiekelijk maar wel romantisch.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:08

Ik bedoel het vragen.

Ik weet niet maar goed ik zie dingen al in het vooruit, ik snap nooit zo dat vrouwen overdonderd zijn :+ vaak heb je zoiets toch al besproken en weet je hoe de ander erover denkt (mits hij wil). :+

Ik ken er die bijna 10 jaar roepen: hij moet mij maar vragen....tja.... ik zou zo niet zijn en gaan zitten afwachten :') en zeggen: gaan we volgend jaar trouwen :D

Maar ik verwacht ook niet zoveel romantiek van een kerel. Liever dat je samen open kan praten :D
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 28-07-11 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:08

Zoefff schreef:
mooi plaatje colway, vooral dat laatste detail :)

Zonnetje, bedoel je met vragen of uberhaupt trouwen?
Ik vind het middelpunt op zo'n dag wel mooi en het zijn vrijwel allemaal goede vrienden en bekenden.
Met vragen hoeft niet publiekelijk maar wel romantisch.

:)) idd,

en mijn liefste zat eerst op 1 knie vertelde hij, maar door alle schrik had ik dat helemaal niet meegekregen
en staat t dus ook niet in dat stukje...

*schaam*

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:09

Zonnetje81 schreef:
Ben ik saai? Ik ben niet zo afwachtend, als ik iet sbedenk wil ik het ook en onder de mensen hoef ik niet publieke in het middelpunt te staan. Dus ik bespreek het wel tussen de 'erpel en de soep' :') Imo bespreek je zoiets vaker en komt dat toch niet uit de lucht vallen :+

Ik wil verrast worden en wel met wat romantiek :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:10

Zonnetje81 schreef:

Als hij mij durft te vragen waar héél veel mensen bij zijn, zeg ik NEE en dat weet hij :D
Hij moet er dus wel wat meer moeite voor doen.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:10

Zonnetje81 schreef:
Ik bedoel het vragen.

Ik weet niet maar goed ik zie dingen al in het vooruit, ik snap nooit zo dat vrouwen overdonderd zijn :+ vaak heb je zoiets toch al besproken en weet je hoe de ander erover denkt (mits hij wil). :+

Ik ken er die bijna 10 jaar roepen: hij moet mij maar vragen....tja.... ik zou zo niet zijn en gaan zitten afwachten :') en zeggen: gaan we volgend jaar trouwen :D

Maar ik verwacht ook niet zoveel romantiek van een kerel. Liever dat je samen open kan praten :D

Haha, mijn idee. Ik houd niet van dat gemiep :') Nu zijn vriendlief en ik beide niet zo romantisch hoor, dat scheelt :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:11

Ik weiger echt pertinent om hem te vragen :+

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:13

Haha dat heb ik dus ook, no way dat ik mijn toekomstige vent ga vragen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:13

Als ik al mijn posts teruglees...Ben best wel veeleisend :+, maar de afspraak is sowieso dat we eerst eens lekker onze bankrekening moeten gaan spekken voor hij me überhaupt vraagt, da's toch wel een voorwaarde van ons beiden ;-)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:16

We leven in 2011 en als ik zo nodig moet trouwen dan geef ik dat wel aan :+ :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:20

haha ik ben verder overal heel modern in, maar er zijn dingen die ik toch wel wat vind hebben qua traditionele dingen enzo.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:23

Mas schreef:
Nell_ schreef:
Geen BH onder een trouwjurk, zijn er mensen die dat doen dan?

Ehh ik zal wel moeten met mijn flinke D-cup, ik kan echt niet zonder goede bh :n
Buiten dat ik het niet prettig vind om zonder bh rond te lopen gaan mijn borsten na een tijdje pijnlijk aanvoelen. Ook vind ik dat een goede bh vaak een iets mooiere vorm geeft. Met het fenomeen torselet ben ik niet bekend, dat is misschien wel wat :)

Vaak islingerie uit een bruidswinkel best prijzig, en heb je vaak wel wat goeds :j Ze zoeken iig wel iets wat goed zit en past.

Mijn torselet was ook best duur, maar zat wel goed :j

En onze taart;
Afbeelding
Afbeelding
Hij was heerlijk :D