, ik ging vroeger altijd in een BOERENGAT feesten (Hoogstraten haha) en zelfs daar nooit politie te paard gezien. Maar ik zie vrijwel nooit politie gelukkig maar misschien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik ging vroeger altijd in een BOERENGAT feesten (Hoogstraten haha) en zelfs daar nooit politie te paard gezien. Maar ik zie vrijwel nooit politie gelukkig maar misschien
En ik maar niet snappen waarom er zo stilgezwegen werd.. Valentinow schreef:In 2 dagen het hele topic uitgelezen en heel goed gelachen!
Maar wat me zo opvalt is dat er bij jullie in NL zoveel politiepaarden zijn; bij ons hier in België (misschien gelukkig) niet. Hahahha ik zou ook meteen naar die paardjes lopen en aaien enzo hahah
.
. 

Ik als ervaren kroegganger zegt daar geen nee tegen.

Maarleukste was toen we weer bij de fiets kwamen.
)
haha..fenna1995 schreef:Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.
fenna1995 schreef:Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.
fenna1995 schreef:Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.
edit: typfout
RamOnaa_17 schreef:bobolien schreef:in dronken toestand collega van m´n man versieren
Dat doet me denken aan iets.
Ik wou mezelf koppelen aan de vriend van m'n beste vriendin.
Ik was helemaal vergeten dat hun een stelletje waren.
Dat heb ik dus ook lang aan moeten horen.
Liep kroeg in en kroeg uit en heb keihard gelachen en iedereen recht in zn gezicht uit staan lachen, de meeste geniale opmerkingen gemaakt volgens mij 
Hadden hun zo een hele handel bierkratjes op elkaar gestampeld en ja, je raadt het al. Ik sta op, val over een haspel heen en ga zo met een driedubbele salto RECHT door die kratjes heen.. wat deed dat de volgende dag zeer zeg
Bellissima_ schreef:Hahaha, ik heb ook nog leuke. Ik ben sinds gisteren thuis uit Renesse voor een week. Was de enalaatste avond zó dronken dat ik alles heb gegzegd en gedaan wat verboden is volgens mij.Liep kroeg in en kroeg uit en heb keihard gelachen en iedereen recht in zn gezicht uit staan lachen, de meeste geniale opmerkingen gemaakt volgens mij
En toen liep ik daarna buiten, ik omkijken waar iedereen was wasnt ik was ze natuurlijk weer kwijt, draai ik om loop ik récht voor kroeg tegen een lantaarnpaal aan. Echt vól met me kop ertegenaan, en heel dat terras schiet in de lach. Maar ik had veel gezopen en toen ramde ik me kop ook nog eens dus ik val echt gewoon half in coma om, toen kwamen een paar knappe kerels me toch maar even helpen opstaan en me meenemen. Daarna nog met een vriendin even ergens in de bosjes gaan kotsen en toen was ik weer redelijk helder![]()
Uiteraard nog een gave afterparty gerocheld op de camping, ontzettend veel en hard gelachen want was vond ik daar een leuke groepHadden hun zo een hele handel bierkratjes op elkaar gestampeld en ja, je raadt het al. Ik sta op, val over een haspel heen en ga zo met een driedubbele salto RECHT door die kratjes heen.. wat deed dat de volgende dag zeer zeg
Natuurlijk moest ik daarna nog even aan me ouders vragen waar de wc was.. Tja wat je al niet vergeet!
(volgende dag netjes excuus aangeboden!
Maar die avond dat we gingen indrinken heb k de hele tijd geroepen : sssssssssssssssst stil zijn dalijk komt die... *dat terwijl je zelf het luidst ben van iedereen..* 
Daar was ook heel gezellig paar cocktails op verder niks raars!
Rond 4uur snachts weer weggegaan (ging sluiten) Hebben we een meisje naar het appartement gebracht die wilde slapen (we mochten nachtje door dus maak je er gebruik van.) Haar hotel lag tegenover de ski piste dus besloten haar broer, achterneef en ik even de piste op te lopen! Om vervolgens een bospad te nemen, langs een hotel en verdwalen uit eindelijk kwamen we een uit op een maar km van het dorp!
Waren tussen 6uur snachts/half7 terug bij het hotel vraagt me ma wat we zo vroeg kwamen doen! Waren dood op hebben zeker 2,5uur gelopen!
Volgende dag geen kater en de terug reis van Tsjechie was nog nooit zo snel gegaan! 
Iets teveel van op.. Toen nog even via een jongen zn bb mn beste vriendin gepingt dat die verkering met dr wil en van dr houd ofzo? Toen nog even gepingt van 'oh ik ben*naam jongen* niet maar aman xxloveyou ofzo *heb het volgende ochtend van die vriendin gehoort* Op de terug weg zouden we bij een vriend langs gaan, vriending pingt hem of we langs mochten komen.. Duurde me te lang en ben lekker op de grond gaan liggen!

Na een paar keer flirten enzo, een tijdje niet meer gezien... dus ik vroeg waar "Bram" was... (zo had hij zich voorgesteld)... dus ze vroegen wie dat was... ik legde het uit en toen zeiden ze "Ohh... maar die heet geen Bram.... dat is ...................." bleek hij dus een bekende voetballer te zijn... reserve voor het Nederlands elftal...
(nee... uit privacy ga ik geen naam noemen...
)