Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Valentinow

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:15

Hahaaa wat moeten wij toch wel niet missen :(, ik ging vroeger altijd in een BOERENGAT feesten (Hoogstraten haha) en zelfs daar nooit politie te paard gezien. Maar ik zie vrijwel nooit politie gelukkig maar misschien :=

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:17

omg hoogstraten dat is zo dicht bij mij !
Ik woon in brecht, ik feest eigenlijk meestal in van die boerengatten, daar kun je het is goe begaaien hahahaha :')

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:20

Ja hahaha. Maar nu feest ik meestal dicht bij huis. In 't stad dus.

Maar echt blunders heb ik niet. Gewoon de standaard dingen: de muren die te dicht bij mij staan; dat ik dus overal tegen loop. Vriendinnen kwijt raken; we waren met 3 en waren heel de nacht alle drie apart aan het feesten.
En die zelfde nacht heb ik de deur van he toilet tegen een meisje gegooit. Haha ocharme het kind.. Ik schaamde me echt maar kon er niet echt iets aan doen; maar blijkbaar was mijn hoofd echt grappig want ze was nog heel de tijd aan het lachen, en ik me maar verontschuldigen :=

ineminne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 12:40

Ik zit hier echt luidop te lachen van jullie verhalen ! _/-\o_

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:45

We zaten biertjes te drinken bij iemand thuis.
Rond drie uur 'snachts kregen we het idee dat we wel op de trampoline konden gaan.
Ik zat er nog geen 5 minuten op toen ik werd gelanceerd en 'face-down' naar beneden ging.
Heb een week rond gelopen met een schaafplek op m'n neus, precies tussen m'n ogen.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:33

Ik bedenk me er net nog een :Y)

Ik was een keertje op een soort kamp en vrij dronken.. Ik moest plassen maar wou echt niet op een dixie! Dus dacht ik ik loop wel daarheen. Loop ik met mn dronken kop vast tegen een stijgerbuis aan.. Uiteindelijk dan toch maar naar een dixie gelopen want daar waren tenminste geen stijgerbuizen. Vervolgens had ik niet in de gaten dat ik best een flink wondje onder mijn oog had en gewoon weer bij het kampvuur gaan zitten. Begon flink te trekken, maarja! Zal wel een beetje geschaafd zijn. De volgende dag viel het me op dat helemaal niemand er iets over zij ofzo tot ik dan eindelijk een spiegel voor me kreeg.. OMG! Het leek echt een ENORME opengeklapte puist.. :') En ik maar niet snappen waarom er zo stilgezwegen werd..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:56

Valentinow schreef:
In 2 dagen het hele topic uitgelezen en heel goed gelachen!

Maar wat me zo opvalt is dat er bij jullie in NL zoveel politiepaarden zijn; bij ons hier in België (misschien gelukkig) niet. Hahahha ik zou ook meteen naar die paardjes lopen en aaien enzo hahah

Op voetbalwedstrijden!
Zeker als top-6 tegen elkaar speelt of 'beruchte' ploegen. Zoals vroeger Antwerpen, als die op bezoek kwamen kon ik altijd aanstekers verzamelen.

Ik ben overigens gisteren met m'n tipsy en vermoeide kop tergelijkertijd over m'n veter èn de mat voor de mobilhome gestruikeld.
Hoe ik het geforceerd heb weet ik nog altijd niet, maar mijn vader en ik hebben toch wel een kwartier de slappe lach gehad. Inclusief tranen.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 00:11

Hier in de stad zijn ook nooit politie paarden! Ik hebze laatst voor het eerst gezien bij de zwarte cross toen we weer naar huis gingen :).

Maar echt een leuk topic hier. Gelukkig heb ik niet echt blunders gehad ;).

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 12:01

Bij ons zie ik ook nooit politiepaarden.
Maar als ik in Rotterdam ga stappen kom je ze overal tegen..
Vrienden van me moeten me altijd daarvan meesleuren :Y)
Word door de politie helaas niet altijd op prijs gesteld :')

monikasweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:27

Heerlijk al die bloopers,
Ik heb ondertussen ook al aardig wat meegemaakt.
Dus zal ook maar wat met jullie delen ;)

De eerste gaat meer over een vriendin :P
Toen D. 16 geworden was, vroeg ze aan mij of ik met haar uit wou gaan :P Ik als ervaren kroegganger zegt daar geen nee tegen.
Dus wij op een enorm koude nacht in januari/februari volgens mij :P
Op 1 fiets richting de kroeg gegaan, na nog geen 5 minuten lag de ketting van de fiets af,
Dus zijn we maar gaan lopen..

Op de terugweg moest ik D. meesleuren, die ging telkens op de grond liggen en wou slapen :P
En onzin uitkramen, heb er wel om gelachen :P Maarleukste was toen we weer bij de fiets kwamen.
Ik: jij neemt het stuur ik til de achterkant op.
Zij: Nee, Ik ga fietsen (op een dronke manier)
Ik: Nee, de ketting ligt eraf, dat kan niet
Zij: Ja, dat kan wel ik ga fietsen (wat je ervan verstond dan :P)
Dus D. stapt op de fietst,wil gaan fietsen en boem daar ligt ze,
Probeerd het nog een keer, en na 3x proberen heeft ze het toch opgegeven en zijn we lopend (ik op mijn sokken, omdat mijn voeten pijn deden van de hoge hakken) naar huis gegaan, de volgende dag wist D. niet waarom ze allemaal schrammen en blauwe plekken had en zo'n pijn in der arm had :P haha..

... de rest is voor mij wat beschamend ...

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:56

Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.

edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Fenna_s op 30-07-11 15:03, in het totaal 2 keer bewerkt

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:58

fenna1995 schreef:
Een jaar geleden heb ik onderweg naar huis mijn schoenveters aanelkaar geknoopt en over het bordje van een restaurant geslingert omdat ik dat in een uitzending van hey arnold gezien had. Vervolgens ben ik op blote voeten de weg kwijt geraakt en overal aangebeld met de vraag of iemand wist waar arnold woonde omdat die mijn schoenen nog had.

_O-

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:59

fenna1995 schreef:

_/-\o_

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:08

fenna1995 schreef:

edit: typfout

_/-\o_

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:12

in dronken toestand collega van m´n man versieren

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:13

bobolien schreef:

Dat doet me denken aan iets.
Ik wou mezelf koppelen aan de vriend van m'n beste vriendin.

Ik was helemaal vergeten dat hun een stelletje waren.
Dat heb ik dus ook lang aan moeten horen. :Y)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:15

Haha, handugg :Y) :+

bobolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:15

RamOnaa_17 schreef:
bobolien schreef:

Dat doet me denken aan iets.
Ik wou mezelf koppelen aan de vriend van m'n beste vriendin.

Ik was helemaal vergeten dat hun een stelletje waren.
Dat heb ik dus ook lang aan moeten horen. :Y)

ik deed ´t meer als geintje maar die collega en mn man vatte het beide erg serieus op haha
ik heb wel lol gehad die avond

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:18

Haha leuk is dat he.

Bij mij was het niet de bedoeling.. ik vond hem gewoon een lekkerding.
En had het echt helemaal niet door.

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:10

Hahaha, ik heb ook nog leuke. Ik ben sinds gisteren thuis uit Renesse voor een week. Was de enalaatste avond zó dronken dat ik alles heb gegzegd en gedaan wat verboden is volgens mij. :') Liep kroeg in en kroeg uit en heb keihard gelachen en iedereen recht in zn gezicht uit staan lachen, de meeste geniale opmerkingen gemaakt volgens mij :=
En toen liep ik daarna buiten, ik omkijken waar iedereen was wasnt ik was ze natuurlijk weer kwijt, draai ik om loop ik récht voor kroeg tegen een lantaarnpaal aan. Echt vól met me kop ertegenaan, en heel dat terras schiet in de lach. Maar ik had veel gezopen en toen ramde ik me kop ook nog eens dus ik val echt gewoon half in coma om, toen kwamen een paar knappe kerels me toch maar even helpen opstaan en me meenemen. Daarna nog met een vriendin even ergens in de bosjes gaan kotsen en toen was ik weer redelijk helder :=

Uiteraard nog een gave afterparty gerocheld op de camping, ontzettend veel en hard gelachen want was vond ik daar een leuke groep :') Hadden hun zo een hele handel bierkratjes op elkaar gestampeld en ja, je raadt het al. Ik sta op, val over een haspel heen en ga zo met een driedubbele salto RECHT door die kratjes heen.. wat deed dat de volgende dag zeer zeg :=

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 19:01

Die van mij is eigenlijk helemaal niet zo leuk, (nouja als ik terug denk wel).

Ik was op een strand feest in hoek van holland 100% nl was dat volgens mij, en ik had echt veel te veel gedronken. Toen ben ik met mijn gekke kop de zee in gelopen en heb ik blijkbaar 10 min gezommen ofzo, en vervolgens ben ik blijkbaar heel boos geworden en wou ik niet meer met de groep mensen (waar ik mee was gekomen) mee naar huis. En de politie zag dat ik boos was en vroeg wat er aan de hand was. Dus mijn vrienden vertelde dat ik teveel had gedronken waarschijnlijk onderkoeld was door het veeel te koude water (zat ook een vrouw van de EHBO bij met een deken voor onderkoeling. Dus die politie man pakte mij op en wou me bij mijn vrienden in de auto zetten, maar ik wou helemaal niet mee werken dus ik ging aan de andere kant van de auto er weer uit, en daar wou een andere agent mij tegen houden. En die had ik toen "perongeluk" (expres dus) geschopt. En toen werd ik gearesteerd en moest ik mee naar het bureau.

Ik was toen net 17 trouwens haha :P

Schaam me nog steeds :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 19:54

Bellissima_ schreef:
Hahaha, ik heb ook nog leuke. Ik ben sinds gisteren thuis uit Renesse voor een week. Was de enalaatste avond zó dronken dat ik alles heb gegzegd en gedaan wat verboden is volgens mij. :') Liep kroeg in en kroeg uit en heb keihard gelachen en iedereen recht in zn gezicht uit staan lachen, de meeste geniale opmerkingen gemaakt volgens mij :=
En toen liep ik daarna buiten, ik omkijken waar iedereen was wasnt ik was ze natuurlijk weer kwijt, draai ik om loop ik récht voor kroeg tegen een lantaarnpaal aan. Echt vól met me kop ertegenaan, en heel dat terras schiet in de lach. Maar ik had veel gezopen en toen ramde ik me kop ook nog eens dus ik val echt gewoon half in coma om, toen kwamen een paar knappe kerels me toch maar even helpen opstaan en me meenemen. Daarna nog met een vriendin even ergens in de bosjes gaan kotsen en toen was ik weer redelijk helder :=

Uiteraard nog een gave afterparty gerocheld op de camping, ontzettend veel en hard gelachen want was vond ik daar een leuke groep :') Hadden hun zo een hele handel bierkratjes op elkaar gestampeld en ja, je raadt het al. Ik sta op, val over een haspel heen en ga zo met een driedubbele salto RECHT door die kratjes heen.. wat deed dat de volgende dag zeer zeg :=

Haha, wat een verhaal, ik zie het al helemaal voor me.. :=

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:15

Geweldige verhalen hier! _O-

Vooral die politie agent laten schrikken, en niet weten hoe je een stoep op komt! _/-\o_

De laatste nacht op wintersport besloten we met vier mensen in te drinken! Gewoon bij mij en ouders op de kamer ! Dag ervoor hadden we al fles tequilla gehaalt, een fles wijn en safari. We besloten maar een quiz te doen wie het antw goed had mocht een shotje tequilla nemen.. Nu werd ik best fanatiek en was aardig snel de weg kwijt...

Gevolg: Debiel lache om alles, blackberry om de minuut kwijt aan mams vragen waar die lag*ja naast je* om vervolgens tog weer een rondje door de kamers te lopen en hem nogsteeds niet kunnen vinden... Dit gebeurde zo'n 8x! :+ Natuurlijk moest ik daarna nog even aan me ouders vragen waar de wc was.. Tja wat je al niet vergeet! :')

Ook was die nacht ervoor de eigenaar van ons appartement kwaad geworden omdat we nogal lawaai maakte.. Nog nooit een man zo boos gezien! :oo (volgende dag netjes excuus aangeboden! :)) Maar die avond dat we gingen indrinken heb k de hele tijd geroepen : sssssssssssssssst stil zijn dalijk komt die... *dat terwijl je zelf het luidst ben van iedereen..* :o

Nou toen gingen we eenmaal naar silverrock! Mams hoopte ook nog dat ik de volgende dag lekker een kater zou hebben! *D Daar was ook heel gezellig paar cocktails op verder niks raars! :D Rond 4uur snachts weer weggegaan (ging sluiten) Hebben we een meisje naar het appartement gebracht die wilde slapen (we mochten nachtje door dus maak je er gebruik van.) Haar hotel lag tegenover de ski piste dus besloten haar broer, achterneef en ik even de piste op te lopen! Om vervolgens een bospad te nemen, langs een hotel en verdwalen uit eindelijk kwamen we een uit op een maar km van het dorp! :+ Waren tussen 6uur snachts/half7 terug bij het hotel vraagt me ma wat we zo vroeg kwamen doen! Waren dood op hebben zeker 2,5uur gelopen! _-:( Volgende dag geen kater en de terug reis van Tsjechie was nog nooit zo snel gegaan! :D

Ook een keer met een vriendin uit geweest.. Hadden ze lekkere bailey's sambuka shotjes :9 Iets teveel van op.. Toen nog even via een jongen zn bb mn beste vriendin gepingt dat die verkering met dr wil en van dr houd ofzo? Toen nog even gepingt van 'oh ik ben*naam jongen* niet maar aman xxloveyou ofzo *heb het volgende ochtend van die vriendin gehoort* Op de terug weg zouden we bij een vriend langs gaan, vriending pingt hem of we langs mochten komen.. Duurde me te lang en ben lekker op de grond gaan liggen! :+

bellizdej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 15:51

echt een leuk topic, heb me kapot gelachen,
ik zal zelf even nadenken of ik er ook heb, die ik hier zo neer durf te zetten :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:42

ik kan me er maar 2 herinneren... en beiden zijn ongeveer 14 jaar geleden... ;)

1. Na een bedrijfsfeest een collega (met de looks van Phil Collins) de avond van zijn leven bezorgd.... en daarna op kantoor denken "Hoe heb ik dat kunnen doen?" :')

2. In mijn uitgaanstijd ging ik altijd naar de Baja Beach Club in Rotterdam... en ik zat de hele tijd te flirten met een hele mooie man... en hij flirtte terug... hij kwam me al bekend voor, maar goed... in de Baja kwamen altijd zoveel mensen dat ik hem best daarvan zou kunnen kennen... :D Na een paar keer flirten enzo, een tijdje niet meer gezien... dus ik vroeg waar "Bram" was... (zo had hij zich voorgesteld)... dus ze vroegen wie dat was... ik legde het uit en toen zeiden ze "Ohh... maar die heet geen Bram.... dat is ...................." bleek hij dus een bekende voetballer te zijn... reserve voor het Nederlands elftal... :oo (nee... uit privacy ga ik geen naam noemen... ;) )