Nu gaat iedereen natuurlijk zeggen (17 pagina's lang) wat een orgineel leuk kado.. en dan straks bij de foto's ook weer hahahaa
Jeetje zeg, wat een lieve vriend heb jij! Knijp maar in je handjes met hem hoor Veel plezier komend weekend
Wow wat super zeg, erg lief en leuk dat hij dit allemaal voor je doet, nou geniet lekker van je weekend londen en als hij dan toch zo goed bezig is kan hij ook je voetjes wel even verwennen denk ik!?
Susyb schreef:Nu gaat iedereen natuurlijk zeggen (17 pagina's lang) wat een orgineel leuk kado.. en dan straks bij de foto's ook weer hahahaaik begin ook alvast ;;wat een orgineel leuk kado!
spicegirl schreef:enjoy ! (wat mij opvalt ; dat men niet weet hoe je" niewsGGGGGGierig" schrijft )Jij ook niet
Wat gaaf!! Dat is echt een ultiem verjaardagscadeau.Ik kan niet wachten tot ik er volgend jaar weer ben
Net even facebook gechekt! Ziet er super leuk uit, veel plezier nog! Ennee niet te veel fish'n'chips eten he?
spicegirl schreef:enjoy ! (wat mij opvalt ; dat men niet weet hoe je" niewsGGGGGGierig" schrijft )En jij weet het kennelijk dus ook niet hoe je nieuwsgierig schrijft TS gefeliciteerd!! Dat is zeker nog een leuke verrassing!!
Kaygee schreef:spicegirl schreef:enjoy ! (wat mij opvalt ; dat men niet weet hoe je" niewsGGGGGGierig" schrijft )En jij weet het kennelijk dus ook niet hoe je nieuwsgierig schrijft TS gefeliciteerd!! Dat is zeker nog een leuke verrassing!!hahaha nee inderdaad