Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
onder het mom ''hij houd een winterslaap en als het goed warm wordt denkt hij dat het lente is en wordt hij weer wakker'' Helaas werd Harry niet wakker maar begon wel enorm te stinken..... Tivoli schreef:Wat een geweldig en herkenbaar topic!
Ook heb ik een keer de dag van mijn leven gehad toen ik mocht kijken bij de hoefsmid op de manege.
Samen met mijn vriendinnetje stonden we altijd vooraan om die man te 'helpen' in de hoop dat we zo'n mooi ijzer mochten hebben.
Toen we die dag geen ijzers scoorden besloten we om dan maar alle afgeknipte stukjes hoef te verzamelen
Leuk idee vonden we zelf, zo hadden we van ieder paardje een stukje hoef!
Jammer genoeg vond mijn moeder ze na weken klagen over de rottende stank op mijn kamer... Zelfs de woningbouw is destijds langsgeweest omdat er gedacht werd dat er een dood dier tussen de spauwmuur zat
De hoefjes waren in vergaande staat van ontbinding, want na het rups-incident had ik ze áchter mijn uitschuifbureau verstopt en niet meer in het laatje
Zwitsal schreef:ik herinner me nog een geheim: ik was vroeger allergisch voor paarden..
Ik heb jaaaaaaren gezeurd of ik alsjeblieft op paardrijden mocht maar dat mocht niet.
pas toen we gingen verhuizen mocht ik op paardrijden. ben nog nooit zo blij geweest. tot ik er achter kwam dat ik allergisch was voor paarden. Maarja, als ik dat zou vertellen moest ik natuurlijk van paardrijden af.
Dus elke week na de les, als ik snotterend en met rode jeukende ogen terug kwam dan deed ik net alsof ik een stofje in mn oog had. soms stootte ik express in t bijzijn van mn moeder mn teen oid zodat ik kon huilen, dan vielen mn rode ogen niet zo op..
Mn moeder heeft het nooit gemerkt en de allergie is langzaam over gegaan..
Zwitsal schreef:ik herinner me nog een geheim: ik was vroeger allergisch voor paarden..
Ik heb jaaaaaaren gezeurd of ik alsjeblieft op paardrijden mocht maar dat mocht niet.
pas toen we gingen verhuizen mocht ik op paardrijden. ben nog nooit zo blij geweest. tot ik er achter kwam dat ik allergisch was voor paarden. Maarja, als ik dat zou vertellen moest ik natuurlijk van paardrijden af.
Dus elke week na de les, als ik snotterend en met rode jeukende ogen terug kwam dan deed ik net alsof ik een stofje in mn oog had. soms stootte ik express in t bijzijn van mn moeder mn teen oid zodat ik kon huilen, dan vielen mn rode ogen niet zo op..
Mn moeder heeft het nooit gemerkt en de allergie is langzaam over gegaan..
)
Eva_Arno schreef:Haha zo, met dit topic kan me wel een middagje vermaken.
Lees veel over hamsters, heb zelf ook nog wel een leuke over een hamster:
Mijn broer had een hamster genaamd Harry. Harry was voor een hamster al best oud, een jaar of 6/7. Op een ochtend was Harry ijskoud en stijf. Mijn broer wilde niet geloven dat Harry zijn laatste loodje gelegd had, en heeft Harry een aantal dagen op zijn kamer onder de verwarming gelegdonder het mom ''hij houd een winterslaap en als het goed warm wordt denkt hij dat het lente is en wordt hij weer wakker'' Helaas werd Harry niet wakker maar begon wel enorm te stinken.....
xConnie schreef:Eva_Arno schreef:Haha zo, met dit topic kan me wel een middagje vermaken.
Lees veel over hamsters, heb zelf ook nog wel een leuke over een hamster:
Mijn broer had een hamster genaamd Harry. Harry was voor een hamster al best oud, een jaar of 6/7. Op een ochtend was Harry ijskoud en stijf. Mijn broer wilde niet geloven dat Harry zijn laatste loodje gelegd had, en heeft Harry een aantal dagen op zijn kamer onder de verwarming gelegdonder het mom ''hij houd een winterslaap en als het goed warm wordt denkt hij dat het lente is en wordt hij weer wakker'' Helaas werd Harry niet wakker maar begon wel enorm te stinken.....
Hamsters worden echt maar 2, met heel soms uitschieters naar 2,5 / 3...

Nog steeds praat iedereen erover
En de bank is er ook nog maar wel meerdere keren opnieuw bekleed haha.

moeshie schreef:Hallo!
Ik heb even jullie hulp nodig! Ik ben op dit moment bezig aan een documentaire over kindergeheimen (studeer Film in België), en hiervoor ben ik op zoek naar zoveel mogelijk geheimen uit de kindertijd.
Hadden jullie geheimpjes? En kun je ze hier neerzetten?
vb. van mezelf: Ik plukte met mijn beste vriendin mooie bloemen uit de tuinen van de buurt. We maakten er een mooi boeket van en verkochten deze dan. Met de winst wilden we een pony kopen, maar na een tijdje kwamen onze moeders hier achter en mochten we al het geld eigenhandig terug geven.![]()
Bedankt!
Hooguit de kat in kleren gehesen, strak ingepakt in de kinderwagen en dan maar wandelen
Samen met een vriendinnetje die hetzelfde deed. Maar die kat was niet bij me weg te slaan, vrienden voor het leven waren we. En ik heb er nog altijd spijt van dat ik niet meegegaan ben toen ze ingeslapen moest worden. Voel me schuldig dat ze zich misschien heel eenzaam voelde........ Had de poes gekregen toen ik 2 was, omdat ik mijn been gebroken had, 19 jaar later was ze zo ziek dat ze niet meer kon. Ik heb mijn ouders toen verteld dat ze haar maar snel naar de DA moesten brengen en dat ze niet langer mocht leven. Maar ik durfde niet te zeggen dat ik niet durfde om mee te gaan naar de DA
Nu was ik altijd een hele slechte slaper en kon ik heeeeeeel stil zijn.
Soms best wel lang (in mijn gebeugen dan) tot dat mijn ouders door hadden dat ik onder de tafel lag en dan werd ik weer naar bed gestuurd. Niet veel later zijn mijn ouders toch maar eens met mij naar de dokter geweest om te kijken waar dit absurde slaapprobleem vandaan kwam en idd ik kon er echt niks aan doen

Nadeel van een klein dorp misschien. Heb ooit een keer fikkie gestookt en toen heb ik mijn broers verraden
Maar mams was onverbiddelijk en ik moest ook op water en brood met spinnen
Net zoals ze in de gevangenis deden met slechte mensen.
MIjn vriendin ook trouwens. Dus mijn moeder en haar moeder krijgen het daarover en opeens hoor ik mijn moeder zeggen:NOu als Saskia zo doorgaat dan wordt haar duim helemaal zacht, valt ie er af en slikt ze hem door en dan wordt ze een jongetje
Maar OMG DAT wilde ik echt niet
Nooit meer geduimd
Ook al had mams al zo vaak gezegt dat het vies was, wij vonden het lekkerder dan cola