Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:11

Peanutbutter schreef:
Oh om te kwijlen :9 hewb zelf een 207 sport ook met heelijk brede bandjes enzo.. en hij is gechiptuned <3

Z'n bijnaam is bakkie :')

On topic: Ik zat eens in Frankrijk in een restaurantje, met een hele boze en chagrijnige bediening.
Kijk, m'n frans is niet super, maar ik kon het toch niet laten van "Ce n'est pas interdit de rire" op te schrijven
(het is niet verboden van te lachen)

Ik sta ook wel eens met een mindere dag in de winkel, nou boe, als er iemand binnenkomt gaat de (fake) smile op en lach ik vriendelijk!

Sunshine80

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:54

's Ochtends als ik een bekende in de bus zie stappen. Snel mijn I-pod een standje hoger en mijn ogen dicht... dan hoef ik in ieder geval niet te praten :o (meestal gaan ze dan ook ergens anders zitten)

Verder vertoon ik voornamelijk thuis asociaal gedrag, maar dat is meer om te zorgen dat mijn huisgenoot geïrriteerd raakt (dat is mijn ex namelijk) }>

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:03

Sunshine80 schreef:
's Ochtends als ik een bekende in de bus zie stappen. Snel mijn I-pod een standje hoger en mijn ogen dicht... dan hoef ik in ieder geval niet te praten :o (meestal gaan ze dan ook ergens anders zitten)

Dit is heel herkenbaar. :+ Geen zin om 's-ochtends te praten :n Zal een gezellige boel met ons zijn in de bus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:05

Ik praat 's ochtends ook tegen niemand hoor. :')

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:24

Lins_Vetra schreef:
Sunshine80 schreef:

Dit is heel herkenbaar. :+ Geen zin om 's-ochtends te praten :n Zal een gezellige boel met ons zijn in de bus :')

:= Wij blij dat we 's ochtends niet samen hoeven te reizen. 's Avonds ben ik wel gezelliger, maar 's ochtends ben ik wel ronduit asociaal. Kijk mensen ook gewoon boos aan enzo :=

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:14

Dat ik m'n agenda superslecht bijhoudt, waardoor ik heel vaak dubbele afspraken maak en dan iemand op het laatste moment af moet bellen.
Fiets bijna altijd zonder licht.

En verder niet echt volgens mij.. :+

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:16

Chris schreef:
Dat ik m'n agenda superslecht bijhoudt, waardoor ik heel vaak dubbele afspraken maak en dan iemand op het laatste moment af moet bellen.
Fiets bijna altijd zonder licht.

En verder niet echt volgens mij.. :+

Dat jij om 15.15 uur, ruim na de lunch, ruim vóór het avondeten, een reactie plaatst en jouw broodje kroket laat zien. Vind ik persoonlijk best asociaal.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:17

Oja sorry, die was ik vergeten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 15:43

Ik kwam vandaag achter iets van mezelf dat best aso is :)) Ik ruim na het passen in een winkel de kleding die ik niet hoef niet op maar laat ze of in het pashokje hangen, of ik hang ze in het verkeerde rek terug :') En bij de Primark dump ik trouwens net als iedereen ook gewoon de spullen die ik op het laatst toch niet meer moet langs de kassarij O:)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:21

Ik kan niet zo snel iets bedenken van mezelf.. Ja, dat ik soms echt agressief kan worden in de auto. Ik ben vooral allergisch voor mensen die te langzaam rijden, ik ben zelf echt een scheurmonster. :+ 'Rij nou dooohooooor *&#$^%!' Maar dat gedrag uit ik niet naar mensen toe, zit lekker te schelden in de auto en niemand die het hoort.

Dat van de bus is ook wel herkenbaar ja. Toen ik nog met de bus ging, pakte ik altijd snel m'n mobiel of een boek ofzo als ik geen zin had om te praten tegen iemand.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:22

Sunshine80 schreef:

Fijn omte zien dat ik niet de enige ben :7

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:28

Als ik een bekende zie, en ik denk: Neeeeejoh daar heb ik nou écht geen zin in! Dan doe ik net of ik diegene niet heb gezien. Of als ik vind dat ik altijd maar in het echt tegen een persoon als eerste een 'hoi' zeg, dan mag diegene van mij ook wel een keertje beginnen. En dan kijk ik die gene heel lang niet aan (net of ik hem niet heb gezien) als als die dan voorbij loopt dan kijk ik diegene snel aan zodat hij of zij zelf maar begint met een hoi! :j
En soms met vriendinnen maak ik mensen belachelijk die we voorbij zien lopen, extra hard praten over ze etc. Maarja dat is nog niet alles hoor, ik heb er nog veel meer maar laat ik daar maar niet over beginnen. ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 02:44

Ik zie hier echt wel leuke (en herkenbare :o) dingen voorbij komen :=

Zelf wil ik ook graag dat mensen door rijden. Als ergens staat dat je 80 mag... rij het dan ook en ga geen 70 rijden.....

En als ik geen zin heb om te praten, dan zeg ik dat gewoon :+ Geen boek of oordopjes voor nodig :o

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:15

Ik heb er nog 1 aan de hand van een ander topic. Internetten terwijl ik met iemand zit te bellen...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:15

Ohja, daar ben ik ook goed in. En dan maar half luisteren :=

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:20

Ik ga dan vaak ergens zitten waar ik niet afgeleid wordt. Vind dat namelijk echt geen leuke eigenschap van mezelf. Komt gelukkig niet vaak voor hoor, dat ik 't doe. Soms dwaal je even af.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:27

imd schreef:
Ohja, daar ben ik ook goed in. En dan maar half luisteren :=

En iemand niet feliciteren als iemand jarig is :+

:D Gefeliciteerd _Tara_!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:29

Ja maar dat zie ik altijd over het hoofd! O:)

Sorry, gefeliciteerd Tara!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:31

Dankjulliewel! Ik ben nog nooit zo vaak gefeliciteerd geloof ik :=

Imd, ach maakt niet uit toch ;) Gebeuren wel asocialere dingen in de wereld...

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:31

als we over ochtendhumeuren beginnen , meld ik me aan.
Smorgens moet NIEMAND tegen me praten. haha dan krijgen ze de wind van voren.
Dat kan gerust een uurtje of 2 duren hoor.. dus op school zijn ze altijd blij met me.
Smorgens laten mensen me in de bus al in mee waarde , want ze weten onderhand wel hoe het zit.
haha

@ tara gefeliciteerd!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:34

Ik vergeet verjaardagen chronisch :+ Vrienden en familie zijn daar inmiddels wel aan gewend, het principe verjaardag zit gewoon niet in mijn systeem :n Ik ben heel blij met de verjaardagskalender op Facebook.

Tara, gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:25

Ik vergeet mensen ook te feliciteren. Gisteren liep ik op school naast een vriendin en na een tijdje denk ik ineens, goh, was ze niet jarig? :') Heel slecht.

En eh, ik ben ook zo iemand dat als ik met iemand bel ik 10000 andere dingen doe. Dus ook internetten, tv kijken, nagels lakken etc. Je bent niet verplicht me te bellen en als ik je bel en je vindt het vervelend, tja dan bellen we niet hoor. :') Ben ik heel makkelijk in!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:29

ik stel me nooit voor ....ik vergeet dat altijd

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:32

Ik denk trouwens ook wel dat ik soms vrij asociaal lijk omdat ik erg verlegen ben. Dan zeg ik bijvoorbeeld niks, of ik stel me niet voor idd, of ik doe iets geks.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 15:35

Arabesk schreef:
Gaatjes dichtgooien op de snelweg als er een ander die imo niet aan de beurt was in wil voegen }>

Dat is niet asso dat is rechtvaardigheid :+