Essssss schreef:Goh, alsof ik tegen een spanjaard nederland ga praten..... Dat zou wel een beetje raar zijn he, ik snap ook wel dat ze dat niet kunnen verstaan. Leerde daar niet voor niets spaans
En laten we het daar nu net over hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Essssss schreef:Goh, alsof ik tegen een spanjaard nederland ga praten..... Dat zou wel een beetje raar zijn he, ik snap ook wel dat ze dat niet kunnen verstaan. Leerde daar niet voor niets spaans
JessAndHope schreef:Essssss schreef:Goh, alsof ik tegen een spanjaard nederland ga praten..... Dat zou wel een beetje raar zijn he, ik snap ook wel dat ze dat niet kunnen verstaan. Leerde daar niet voor niets spaans
En laten we het daar nu net over hebbenDat onze getinte medelanders hier in hun taal of zéér gebrekkig NL tegen ons praten...
Pascal schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen
Die vrachtwagen chauffeurs staan daar om hun pauze te maken.![]()
Forcalquier schreef:De persoon die eergister avond mijn kat over een lengte van een meter heeft uitgesmeerd over straat, en dat op een woonerf, oké ongelukje kan gebeuren maar stop dan in ieder geval en bel ergens aan om te vragen van wie 't beestje is.
Erg fijn namelijk als je s'morgens met kind de deur uit stapt, en zij haar kat in een bloedbad en compleet aan gort gereden ziet liggen voor de deur.
Forcalquier schreef:De persoon die eergister avond mijn kat over een lengte van een meter heeft uitgesmeerd over straat, en dat op een woonerf, oké ongelukje kan gebeuren maar stop dan in ieder geval en bel ergens aan om te vragen van wie 't beestje is.
Erg fijn namelijk als je s'morgens met kind de deur uit stapt, en zij haar kat in een bloedbad en compleet aan gort gereden ziet liggen voor de deur.
Essssss schreef:Sorryyyy dan lette ik eventjes niet op![]()
Ojaaa, mensen die uit de trein moeten stappen, en dan heb je van die mensen die meteen instappen terwijl nog niet eens iedereen is uitgestapt. Ook zo asociaal.
Vjestagirl schreef:Oh van die honden die ineens in de staart van je paard hangen. Gelukkig gaat Vjesta staan kijken van 'wat doe jij nou' maar voor hetzelfde geld treffen ze er eentje die wél trapt...
En dat doet hij anders natuurlijk nooooooooooooooooooooooit. Nee maar nu wel
liedje89 schreef:Ik snap het wel hoor dat je je kindje veilig wilt houden in het verkeer. Maar imo is dat kind aan de binnenkant te houden en daarmee verschrikelijk in de weg te gaan fietsen, gewoon niet de methode omdat je daar dus alleen maar irritatie oproept bij andere weggebruikers. Fietsen kan je een kind ook op veiliger terrein leren, fietskarren/bakfietsen/aanhangfietsen/kinderzitjes/ouder-kind tendums zijn er ook nog. Als je niet eens even een paar meter achter je kind kan fietsen voor passerend verkeer hoort een kind toch nog niet in het verkeer, dat is namelijk niet echt zuinig zijn op je kinderen andere weggebruikers zijn niet altijd zo lief voor kinderen als je zou willen.