Ik verstuur het liever, dat is makkelijker voor mij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esmespitfire schreef:Nou, ik ben gisteren naar de ouders van jess gereden en daar de spullen afgeleverd. Ik hoop van harte dat jullie er nog iets meer kunnen. Het is niet allemaal even netjes en heel meer vooral de dekens waren niet zo best. Tot wanneer willen jullie de spullen hebben? Mocht ik nog meer spullen tegen komen van de stal dan wet ik of het voor volgend jaar is of dat het nog jullie kant op kan.
roosje78 schreef:Rij je ook nog langs Waalwijk? Heb nog tassen staan en ik moet hier en daar nog langs om dingen op te halen. Mijn Lief wordt het een beetje zatdat de garage als opslag wordt gebruikt.
Jess schreef:esmespitfire schreef:Nou, ik ben gisteren naar de ouders van jess gereden en daar de spullen afgeleverd. Ik hoop van harte dat jullie er nog iets meer kunnen. Het is niet allemaal even netjes en heel meer vooral de dekens waren niet zo best. Tot wanneer willen jullie de spullen hebben? Mocht ik nog meer spullen tegen komen van de stal dan wet ik of het voor volgend jaar is of dat het nog jullie kant op kan.
En ik heb gister m'n ouders weer gezien dus nu liggen de spullen inmiddels bij mij
Kan ik alles/een gedeelte zaterdag meenemen Malene of heb je geen plek in de auto op de terugweg?
Leliev schreef:roosje78 schreef:Rij je ook nog langs Waalwijk? Heb nog tassen staan en ik moet hier en daar nog langs om dingen op te halen. Mijn Lief wordt het een beetje zatdat de garage als opslag wordt gebruikt.
Waalwijk... Wat doe jij zondag ochtend? Moet om 11 uur in Boekel zijn, dus kan dan eventueel langs rijden.