Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:49

Fiffill schreef:
Ach met jezelf mooi vinden is niks mis, zolang het maar niet "mooier dan" wordt :+

jezelf mooi vinden is inderdaad niks mis mee, ik ben ook tevreden met mezelf , maar ik ben niet knapper dan mijn broer. Broer heeft een heel andere uitstraling hoewel we verder wel op elkaar lijken en zijn uitstraling spreekt gewoon meer mensen aan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:50

Ayasha schreef:
Fiffill schreef:
Ach met jezelf mooi vinden is niks mis, zolang het maar niet "mooier dan" wordt :+

jezelf mooi vinden is inderdaad niks mis mee, ik ben ook tevreden met mezelf , maar ik ben niet knapper dan mijn broer. Broer heeft een heel andere uitstraling hoewel we verder wel op elkaar lijken en zijn uitstraling spreekt gewoon meer mensen aan.

Ik vind mezelf ook niet knapper dan m'n broertje. Ook niet lelijker. Heb daar gewoon helemaal geen kijk op en ook nog nooit over nagedacht :+ we lijken op elkaar (volgens veel mensen) maar verschillen toch ook weer in veel dingen. En hij is mijn broertje, dus zal voor mij altijd mooi zijn. :D

Ayasha
Blogger

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:51

same here :j en ik heb in mijn mening gewoon een knappe broer :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:54

Ja, die van mij is nu 15 en ik ben vooral erg benieuwd hoe hij gaat opdrogen :D

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:54

Ghehe, heb me echt kapot gelachen hier...de uitspraken die voorbij komen :+

Gelukkig vind ik "mooi" niet op uiterlijk slaan maar op de hele persoon. En ben ik net zo mooi als mijn zus of broer. Ieder op zijn eigen manier.

En verder, gelukkig verschillen smaken. Om mezelf nou mooier te noemen dan mijn broer of zus.. :n
(heb zo het idee dat de wederhelft van mijn zus haar overduidelijk mooier vind, en andersom, dus what if..)

En mooier "in kleine dingetjes" TS, ik kan van jou alleen maar zo gauw gephotoshopte foto's vinden (nee, heb niet het hele topic doorgelezen, misschien dat daar iets staat)
En een gephotoshopte foto van de goede kant is al snel aantrekkelijker dan de normale foto zoals die ik van je broer tegenkwam.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:56

hihi die van mij is met zijn 25 al opgedroogd dus :P
ik kan al oordelen O:)

denk dat ts en broer niet zoveel verschillen als er een paar gram mascara, eyeliner en creme afgehaald wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 16:58

Lolleke schreef:
Ghehe, heb me echt kapot gelachen hier...de uitspraken die voorbij komen :+

Gelukkig vind ik "mooi" niet op uiterlijk slaan maar op de hele persoon. En ben ik net zo mooi als mijn zus of broer. Ieder op zijn eigen manier.

En verder, gelukkig verschillen smaken. Om mezelf nou mooier te noemen dan mijn broer of zus.. :n
(heb zo het idee dat de wederhelft van mijn zus haar overduidelijk mooier vind, en andersom, dus what if..)

En mooier "in kleine dingetjes" TS, ik kan van jou alleen maar zo gauw gephotoshopte foto's vinden (nee, heb niet het hele topic doorgelezen, misschien dat daar iets staat)
En een gephotoshopte foto van de goede kant is al snel aantrekkelijker dan de normale foto zoals die ik van je broer tegenkwam.

Wat betreft het gephotoshopte foto's vraag ik me af welke je bedoeld. Als je die in mijn profiel bedoeld zijn niet gephotoshopt, alleen met speciale belichting en camera instellingen heb ik die resultaten gekregen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:00

maak van je broer ook eens zo eentje, of van jezelf eentje zonder make up en instellingen, eerder valt er simpelweg niet te vergelijken. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:02

Ayasha schreef:
hihi die van mij is met zijn 25 al opgedroogd dus :P
ik kan al oordelen O:)

denk dat ts en broer niet zoveel verschillen als er een paar gram mascara, eyeliner en creme afgehaald wordt.

Die van mij schiet nu ineens ook hard op hoor.... eerst was het echt nog zo'n jochie... al is hij nu een wandelend sprietje omdat hij zo hard de hoogte in gaat (blijft geen vet meer over) dus ben vooral benieuwd of hij nog wat breder gaat worden :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:03

vast wel :j en anders stuur je hem trainen :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:05

Haha het is nu zo'n lange slungel en hij houdt niet van sport :n ik ben altijd al de sporter geweest (ook in m'n bouw). Dus hij moet het maar van moeder natuur meekrijgen :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:08

Wat een onzin, bij ons is dit absoluut niet het geval hoor!

Tuurlijk hebben we allemaal onze (niet zo knappe) puberteit gehad, m'n oudste zus heeft daar veel littekens aan over gehouden in haar gezicht. Maar wil daarom niet meteen de conclusie trekken dat zij daarom de lelijkste is!

Vind 'lelijk' sowieso geen woord, niemand is 'lelijk' hij/zij is misschien niet jouw type, dat is wat anders dan lelijk.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:09

Ik vind het echt bizar dat je jezelf mooier vind dan ... (wiedanook)
Dat maakt jou in mijn ogen een stuk minder mooi dan je misschien wel had kunnen zijn.

Ik vind mezelf mooi als persoon, maar dat zijn mijn zus, zusje en broertje zeer zeker ook! En gelukkig is dat smaakgebonden. Ik vind mijn vriend de allermooiste en knapste en hopelijk vind de rest van vrouwelijk Nederland dat niet ;) Maar stortten die zich op zijn broertje...

Ik hoop voor je dat je in de rest van je leven wat meer respect en tact op doet. Daar heb je meer aan dan een mooi koppie. Met make-up, goede belichting, een goede camera en een goede fotograaf kan iedereen een leuke kop op een foto krijgen. Maar mij interesseert meer de persoon erachter en zoals jij jezelf presenteert, vind ik zonder je broer te kennen hem al een mooier persoon...

Edit: als dit een gooi is naar veel profielviews, die is gelukt :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:17

Het oudste kind is natuurlijk het lelijkst omdat die het eerste rimpels krijgt :j

Ik vind het wonderbaarlijk dat dit topic nog steeds loopt :)) Maargoed, iedereen is mooi op zijn eigen manier en ik vind dus niet dat je iemand lelijk kunt noemen. Je kunt iemand hoogstens minder mooi vinden, maar dan nog is dat een kwestie van smaak en tja smaken verschillen nou eenmaal.

W.b.t. intelligentie, dat is bij mij ook overgesprongen op mn jongere broer, dus hij is en a niet lelijk en b ook nog eens slimmer dan ik ben :+ ik heb het maar zwaar als oudste volgens mij :P

Agh zolang je maar gelukkig bent en met jezelf door één deur kunt toch?

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:35

Wat een vreemd topic! Ik vind mijn broer een stuk knapper dan ik en hij is de oudste :) .
Daarbij zou ik nooit een topic openen waarin zou zeggen dat ik hem lelijk zou noemen...

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:36

ik vind het een rare stelling. mijn oudere broer is een knappe jongen, hij past helaas erg slecht op zichzelf. van mijn halfzusjes vind ik de jongste de mooiste :j maar die is wel veel minder lief dan de oudste :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:40

Naja, de foto's (van TS) zijn in elk geval bewerkt, of dat nou via bepaalde lichtinval is of via photoshop (waar je die effecten ook mee kunt creeeren). Overigens op zwart/wit foto's zien mensen er ook eigenlijk altijd mooier uit, omdat oneffenheden in de huid dan wegvallen.

Het ligt er ook maar net aan wat voor foto je plaatst, op de ene foto zie je er gewoon een stuk beter uit dan op de andere en als je dan een super goed gelukte van jezelf plaatst en een baggerfoto van de ander, tsja, dan is het makkelijk he ;) Even voor de vergelijking:

Ik in het "gewone leven" op een luie zondag:
Afbeelding

Ik tijdens een shoot, gewoon naturel opgemaakt, zoals ik me al jaren opmaakt (zoals ook op bovenstaande foto), maar dan met een goede camera, goed licht en in het zwartwit.
Afbeelding

En ook even mijn broertje, zoals hij er elke dag uitziet als hij goed geslapen heeft, haha.
Afbeelding

Denk dat mn broertje en ik aardig aan elkaar gewaagd zijn, alleen hij slaapt weinig, dus ziet er vaak verrot uit. Dan win ik het ruimschoots van hem :D

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:45

Ik vind het zo knap dat je blijkbaar altijd zo hard nadenkt over of mensen waar je veel mee om gaat / veel ziet knap of lelijk zijn (je broer, je nichtjes, je buren, etc), dat je je bedenkt dat de oudste kinderen het lelijkst zouden zijn... Ik heb er tot ik dit topic opende nou echt nog nóóit over nagedacht of ik of mijn broer knapper is. Ik vind het sowieso lastig om mensen tegenover elkaar te vergelijken. Tuurlijk vind ik bepaalde mensen knap en anderen niet zo, maar ik heb geen rangorde van hoe knap iedereen die ik ken of ontmoet is. :') Ik denk ook niet dat ik ze op een rijtje zou kunnen zetten en daardoor kan ik dus ook niet bepalen wie het knapste is of het minst knap. Nou ja, ik heb dus nee gestemd, omdat ik m'n broer niet lelijker dan mezelf vind voor zover ik dat kan inschatten. ;)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 17:47

Mijn broertje is heel lief en schattig en klein <3 Zou ook nooit zeggen dat één van ons knapper is! Hij is gewoon een lekker ding!

*Even foto's zoeken*
Zijn allemaal wel wat ouder, maar dat mag de pret niet drukken :+

Broertjelief :D
http://img34.imageshack.us/img34/3812/emiel.jpg

Ik :+ (de oudste dus :') )
http://img101.imageshack.us/img101/6501/zussie.jpg

Samen
http://img832.imageshack.us/img832/1314/mielenlien.jpg

Degene die ons ontworpen hebben :')
http://img838.imageshack.us/img838/3278/ouders.jpg

Volgens mij lijken we met zn 4-en allemaal wel op elkaar.

Ik zeg dus: De stelling is NIET waar! Iedereen is op een bepaalde manier mooi. En ik vindt het niet nodig om met je familie te 'concureren' over zulke dingen. Van je familie houd je gewoon, of ze nou mooi zijn of niet. :)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:00

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:01

Ik moet toch zeggen dat ik niet zichtbaar lelijker ben dan mijn genetisch identieke, maar toch 13 minuten jongere eeneiige tweelingzusje :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:04

Ach gewoon voor de lol :+

dit ben ik (maar dan wel 4 jaar geleden) en dit is mijn broertje (recente foto)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:09

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:10

lifaya schreef:
Ach gewoon voor de lol :+

dit ben ik (maar dan wel 4 jaar geleden) en dit is mijn broertje (recente foto)

Toen ik bij jou thuis was en je broer zag dacht ik heel even :~
Maar dat gevoel krijg ik toch echt niet van deze foto :=

ik zeg zelf altijd dat mijn ouders bij mij nog aan het oefenen waren en dat mijn zusje de gelukte versie van mijzelf is :')

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 18:12

haha ik las de titel en ik dacht ; THANKS :D
maar oke dit ben ik met mijn zusje, 5 jaar jonger dan mij (de foto is anderhalfjaar geleden ongeveer gemaakt)

Afbeelding