Twiggy2008 schreef:MamboBeach schreef:Wat wil je nu zeggen dan? Dat ik onredelijk ben? Of zeg ik ergens dat jij niet gezond bent? Volgens mij niet hoor.
Omdat jij extremer bent wil toch niet zeggen dat jij gezonder bent dan dat ik ben? Ik denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Bij ons is dat vlees eten met mate.
Nee, ik zeg niet dat jij onredelijk bent, maar ik heb opmerkingen van bepaalde bokkers voorbij zie komen..... Daar heb ik het over.![]()
Ik ben extremer in gezond, biologisch eten, vergeleken bij anderen. Ik weet niet hoe jij gezond jij bent, maar ik merk dat wij in de regel weinig ziek zijn en een goede weerstand hebben. Hoop voor jou dat jullie dat ook hebben. Is toch heerlijk? Met of zonder vlees?
Ik dacht al, anders mag je het zeggen hoor als je me onredelijk vindt!

Toevallig heb ik sinds jaren een forse griep en keelontsteking gehad een aantal maanden terug. Maargoed, ik heb ook 3 kinderen die met virusjes thuis komen enz. Een gezond leven houdt voor mij niet in dat je nooit eens ziek kan worden of iets. Een keer ziek worden is denk ik helemaal niet slecht namelijk, zoals verkouden of griep krijgen. Mijn nicht was altijd heel gezond met eten bezig, ook meer er mee bezig dan gemiddelde persoon. Helaas is zij ernstig ziek geworden... Wat ik ermee wil zeggen is dat als je gezond leeft dat heel goed is maar geen garantie is.