Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Sofy schreef:Hmm, dat maakt het allemaal weer een stuk lastiger idd. Nou is het wel zo dat je in eerste instantie toen je werd doorverwezen door je psychologe eigenlijk ook niet bij de haptonome langs wilde toch? En dat viel toen uiteindelijk reuze mee. Je haptonome kent jou ook langer dan vandaag en zal rekening hebben gehouden met jouw karakter en behoeften bij het doorverwijzen, misschien daar eerst een beetje op vertrouwen? Een keertje kennis gaan maken kan sowieso geen kwaad toch?
.
) niet goed kan praten. Wat dus vaak gebeurt tijdens de sessies is dat ik niet goed (of helemaal niet) durf te zeggen wat ik nu precies voel, wat er nu precies is, wáár dat ik bang voor ben ect. De sessies hebben wel effect en het gaat ook wel langzaam beter, maar volgens haptonome duurt het allemaal te lang op deze manier en zijn we 'nog 3 jaar bezig'.
) weer verder te gaan met de sessies bij haar. En tja...als dat dan op deze manier kan... Why not?
Ik weet het niet precies, mezelf 'bewijzen' (?) dat ik het toch wel kan ofzo?)

, ik baal een beetje dat haptonome niet opnam. Dadelijk verander ik alsnog van gedachten...