Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
An1985 schreef:rOmii schreef:mijn ex gebruikte drugs, ik wist dat toen nog niet en vond het toen ook heel vreemd met koninginnendag belde hij me op hij was in a;dam te stappen. Hij was ten 1e iedereen kwijt, en ten tweede had hij "zomaar" in ze broek gepoept :S hij belde me echt heel zielig op en schaamde zich dood zij die, hij had een nieuwe broek gevonden (van de rommelmarkt wss) en die toen aangetrokken. ik snapte er allemaal niks van en ging er heel lief opin, via de telefoon dan ik uitzoeken welke treinen hij moest hebben etc. achteraf ging hij door met partyen en belde hij me 7u smorgens weer dat hij nog op het station vast zat.. achteraf hoorde ik dus dat hij flink gebruikt had! toen snapte ik ineens alles... uiteindelijk is het drugsgebruik toen de druppel geweest (na 5 maanden)..
al die mannen die in hun broek poepen, wat is dat toch!??!![]()
DarkDreamer schreef:Oh die ken ik ook ja.. Toen ik nog een vriend had kwam er een man van 32 naar me toe (dat alleen al.. Ik ben 19). En hij begon tegen me te praten en vroeg of ik een vriend had.. Dus ik zeggen van wel.. Kreeg ik als reactie: "Maar hij hoeft natuurlijk niet te weten dat je vreemd gaat.." *wenkbrauw-wiebel*
XNeLLeKe schreef:SplashIsLief schreef:Ieder z'n eigen ding, maar als ik zo hoor is het niet zo gek dat mensen jouw reactie van net nogal "raar" vonden voor een 13 jarig meisje met een jongen waarvan ze niet eens weet of ze er een relatie mee heeft. En sowieso zegt leeftijd nog steeds wel wat, ook al wordt daar tegenwoordig steeds makkelijker over gedaan.
Sommige verhalen in het topic
Laat ik je gerust stellen, het is geen rare gast ofzo, en het is nu echt echt uit en hij is ook 13 dus jaa
Kwanyin schreef:DarkDreamer schreef:Oh die ken ik ook ja.. Toen ik nog een vriend had kwam er een man van 32 naar me toe (dat alleen al.. Ik ben 19). En hij begon tegen me te praten en vroeg of ik een vriend had.. Dus ik zeggen van wel.. Kreeg ik als reactie: "Maar hij hoeft natuurlijk niet te weten dat je vreemd gaat.." *wenkbrauw-wiebel*
Haha, dat doet me denken aan een optreden eens. Ik stond met een vriendin aparte mannen te observeren die her en der wat aan het 'dansen' waren. Types van minstens 40+, dronken, die voor wildvreemde meisjes insprongen en er mee begonnen te "dansen", waarbij ze absurt grote 'moves' uit de kast haalden en hun danspartner op een zeer enge manier (alsof ze haar op elk moment zouden bespringen) aankeken..Dat die meisjes ook nog uberhaupt een beetje meedansten tot ze wegwaren....Toen mijn vriendin ook nog eens bedenkelijk keek en zei: "Het lijkt wel alsof ze een paringsdans uitvoeren!", kwam ik helemaal niet meer bij.
Je raadt het vervolg zeker wel...minuut of vijf later draai ik me even om, springt er plots zo'n paringsdanser vol enthousiasme recht voor mijn neus en kijkt me zeer 'hongerig' aan. Ik wist niet hoe rap ik weg moest komen, brrrrrr![]()
![]()
![]()