Kimmess schreef:Bij ons is alles wit met ongeveer 5 cm.
Maar ik ben wel jaloers op Aukelizzy dat 34 cm in de tuin heeft liggen.
En ik ben jaloers op de 5 centimeter die bij jou ligt. Zullen we van huis ruilen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debski schreef:Tja ik vind het mooi als ik op vakantie ben en de deur niet uit hoef. Maar helaas is de werkelijkheid dat ik moet werken, boodschappen doen en uiteraard graag mijn paard wil rijden. En die sneeuw belemmerd me daar behoorlijk in
Romantico schreef:Hoorde net ook al op de radio dat wanneer je niet perse hoeft te reizen met ov je het dan ook beter niet kan doen. En dat terwijl ze een paar week geleden zon geweldige oefening hebben gedaan! Er kon toch niets meer fout gaan???
inggieee schreef:hoihoi,
sorry ff een stomme vraag;
wat is een weeralarm, wat houd het in, en hoe weet je dat er een weeralarm is..?
was het topic aan het doorlezen,, en kwam het telkens tegen
inggieee schreef:hoihoi,
sorry ff een stomme vraag;
wat is een weeralarm, wat houd het in, en hoe weet je dat er een weeralarm is..?
was het topic aan het doorlezen,, en kwam het telkens tegen
Aukelizzy schreef:Hier sneeuwt het nog steeds, is vanmorgen om 6 uur begonnen en het is een half uurtje droog geweest. Volgens de buienradar wordt het voor 8 uur zeker niet droog hier. Heb net gemeten en er ligt hier in de tuin 34 centimeter.
gohya schreef:Sleeper schreef:Ik hoor dat er in het westen vannacht net zoveel sneeuw gaat vallen als vandaag overdag. Kan iemand me alsjeblieft zeggen dat dat niet klopt?!
Ik ben bang dat het wel zo is.Ik zag het ook op t.v.