Dat ik als een idioot naar huis ben gefietst omdat iemand een sleutel zou komen halen. Thuis aangekomen kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat ze de sleutel al hadden. Zucht..
Dat ik met geen mogelijkheid een oude versie van Windows live erop kan zetten. Overal zitten files die ik moet verwijderen en nog steeds zegt hij dat er al een nieuwere versie is geïnstalleerd. -_-
Remark
Geplaatst: 16-12-10 23:55
mijn natuurkunde les die was afgelopen, ik lag zo lekker te slapen
Oeh. Altijd zuur. Zit hij niet tussen je agenda? Daar vond ik die van mij de laatste keer dat ik hem kwijt was. Nadat ik een nieuwe had besteld overigens...
ruilen? Liever sneeuw dan die kolere regen! Zeker als het vriest, wat een ijsbaan
suikermeisje
Geplaatst: 17-12-10 01:06
dat de vriendin waarmee ik het profielwerkstuk doe helemaal geen reet eraan heeft gedaan tot nu toe heb er nu zo'n 22 uur aan gewerkt.. zij misschien net 10 uur, 3 uur thuis eraan gewerkt, en de rest hebben we samen op school gedaan...
Miracle_
Geplaatst: 17-12-10 01:07
xXEviIXx schreef:
Miracle_ schreef:
Die rot sneeuw....!
ruilen? Liever sneeuw dan die kolere regen! Zeker als het vriest, wat een ijsbaan
Haha, ach waarom niet, ik had vandaag slipcursus dus het moest toch glad zijn.
Remark
Geplaatst: 17-12-10 01:19
Miracle_ schreef:
xXEviIXx schreef:
Haha, ach waarom niet, ik had vandaag slipcursus dus het moest toch glad zijn.
Afgesproken!
Tatort
Geplaatst: 17-12-10 02:28
Van die ene klant die mij behandelde als een stuk vuil ipv een cassiere...
Van die ene klant die besloot tot half tien op zijn gemak te blijven winkelen terwijl de winkel om negen uur dicht ging...
Van die stortbui die ik over mijn kopske kreeg!
Marloez
Geplaatst: 17-12-10 02:44
Ik ben niet blij omdat m'n baarmoeder momenteel allerlei gymnastiekoefeningen doet (leuk weer, die periode vd maand ) EN VOORAL.. omdat die TROL van een huisgenote net nog met veel kabaal de afwas ging doen en haar vriend nú pas langs komt; kortom weer fijne geluiden om naar te luisteren. En ik moet 7u weer op staan voor een zeer zoutloze vermoeiende college..