Nouks schreef:Femke schreef:Op zich begrijp ik best dat de fotograaf in kwestie zich niet bekend maakt.
Je kunt er op rekenen dat er dan namelijk nog een 25 pagina lange welles-niettes discussie zal ontstaan.
En wij zijn hier nu allemaal al 17 pagina's lang beïnvloed door de andere partij. Zonder dat we het verhaal van de fotograaf hebben gehoord. Aan de huidige reacties is nu al te lezen welke kant er hier in dit topic gekozen wordt.
Ik snap die keuze van de fotograaf daarom wel.
Ik snap ook best dat ze zich er nu niet meer mee bemoeit, maar mijns inziens heeft de andere partij nu ook niks meer goed te praten. In het begin van het topic had ik me nog kunnen voorstellen dat ieder verhaal twee kanten heeft en dat het door omstandigheden misschien nog niet gelukt was de foto's af te leveren oid, maar we zijn inmiddels een half jaar verder en als zoiets na een half jaar nog niet opgelost is blijft de andere partij als je het mij vraagt gewoon keihard in gebreke, ongeacht wat daaraan aan de grondslag ligt.
Helemaal mee eens Nouks. Ik zou niet weten met welke steekhoudende argumenten de fotografe nu nog zou kunnen komen.
Alle grenzen van klantvriendelijkheid en redelijkheid zijn al ruimschoots overschreden.
Ik vind het verbazingwekkend dat de fotografe deze kwestie nog steeds niet heeft afgewikkeld.

Als zij 't wil vertellen moet ze zelf maar iets regelen... Zolang zij geen actoie onderneemt (wat ik al heel rveemd vind ) Is er dus kennelijk maar 1 kant van 't verhaal 
(wat wsl iets zal zijn in de trant van dat je haar naam niet bekend mag maken ? hoewel ik het in dat geval raar vind dat je die eis op zichzelf niet bekend mag maken
Maar ik moet zeggen dat dit nu allemaal zo ontzettend lang duurt dat evt. fouten van de klant er eigenlijk bijna niet meer tegenop kunnen wegen...