Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:Het is gewoon een feit dat er voor de Nederlandse Politie geen respect is. Dat is algemeen bekend. Van bijna alle landen in de wereld denk ik zelfs... Er is iets niet goed gegaan, en daarom gaat het zo vaak fout.
ilse86 schreef:Niet alleen verwende kinderen, maar kinderen die leraren terroriseren en dan komen de ouders zich ermee bemoeien.Wat betreft dat mentaliteitsprobleem: klopt grotendeels wel. Als ik om me heen naar de jonge mensjes op de middelbare scholen kijk, zie ik veel lauwe, verwende kinderen met een groot gebrek aan ruggengraat.
Vienna2007 schreef:Adil bedoelt niet; respect voor het feit dat een agent zijn werk doet, maar respect voor agenten in het algemeen. Je begrijpt het denk ik niet helemaal goedAdil18 schreef:Omdat ik niet inzie waarom er zoiets gemaakt moet worden. Dat is imo om aandacht vragen. Er zijn nog veel gevaarlijkere beroepen, of smerige beroepen, noem maar op. Waarom voelen sommige mensen toch altijd te behoefte om een schouder klopje te krijgen voor iets waar ze zelf voor kiezen?Het is gewoon een feit dat er voor de Nederlandse Politie geen respect is. Dat is algemeen bekend. Van bijna alle landen in de wereld denk ik zelfs... Er is iets niet goed gegaan, en daarom gaat het zo vaak fout.
Kiwipitje schreef:ilse86 schreef:Niet alleen verwende kinderen, maar kinderen die leraren terroriseren en dan komen de ouders zich ermee bemoeien.Wat betreft dat mentaliteitsprobleem: klopt grotendeels wel. Als ik om me heen naar de jonge mensjes op de middelbare scholen kijk, zie ik veel lauwe, verwende kinderen met een groot gebrek aan ruggengraat.
Mijn nicht is lerares en liep 's morgens van de sportzaal met groep 5 en 6 terug naar de school. Een jongen bleef na enkele keren waarschuwen helemaal op de rand van de stoep lopen. Ze pakte deze jongen bij zijn arm om hem van de stoeprand af te halen en weer in het midden van de stoep te laten lopen. 's Middags na school kwam papa op bezoek en sloeg met een stoel tegen haar hoofd.
Weet je meteen van wie ze het leren.
Vienna2007 schreef:Inderdaad. Ik zeg namelijk ook nergens dat jij geen respect hebt voor agenten.Kiwipitje schreef:Ik begrijp jou niet helemaal goed. Ik kan me niet heugen dat ik heb gezegd dat IK geen respect voor agenten heb.Adil bedoelt niet; respect voor het feit dat een agent zijn werk doet, maar respect voor agenten in het algemeen. Je begrijpt het denk ik niet helemaal goed.
ilse86 schreef:Tegenwoordig moet overal ellenlang over gediscussieerd worden. Ook als ik zie hoe sommige ouders eindeloos met hun koters van 3/4 jaar in discussie gaan... Ik vat het allemaal niet meer zo.
Vienna2007 schreef:Omdat de politie te vaak in negatief in het nieuws komt. Kan me bijvoorbeeld ook nog wel een paar voorbeelden voorhalen, waarbij er mensen te water lagen, en agenten niet het water in springen, omdat dat niet mag.....
Ariebombarie schreef:De enige 'discussie' die er bij ons thuis gevoerd werd was;ilse86 schreef:ja dat snap ik ook niet zoTegenwoordig moet overal ellenlang over gediscussieerd worden. Ook als ik zie hoe sommige ouders eindeloos met hun koters van 3/4 jaar in discussie gaan... Ik vat het allemaal niet meer zo.
en daar begint het mee imo, dat de kinderen een weerwoord mogen hebben op alles ipv gecorrigeerd worden door de ouders.
Ariebombarie schreef:maarrrrr we dwalen wel een beetje af
Winandaa_ schreef:Dat vind ik het voorbeeld van een goed optreden van de politie. Er werd zeer direct opgetreden toen het fout ging, en ook gewoon duidelijk niet met allemaal klappen in 1 stevige beweging naar de grond handboeien om en meesleuren.
Fiffill schreef:Komt dat vanavond al? Welke zender is dat?Nou die mensen van Pownieuws zijn net geweest, aardige jongens. Mocht mijn verhaal vertellen en mijn mening geven, en nog wat vragen beantwoorden. Nu maar hopen dat ze het ook netjes uitzenden en er niet iets anders van breien met wat knip- en plakwerk want dat is natuurlijk erg makkelijk op tv.