Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goede familie en vrienden denk ik.

petraaken schreef:Weet je waar ik ook zo niet voor te vinden ben is dat ze het huis van het bruidspaar altijd gaan versieren als het feest aan de gang is. Jaaaaaaaaaren terug hebben ze het huisje van mijn neef volledig afgesloten met autobanden. Sta je daar in de vroege uurtjes met je gehuurde sjieke pak en trouwjurk autobanden te versleuren of je kan je huis niet in. Tig kaarsen hebben ze moeten laten branden om aan het geld te geraken dat er in zat. Volgens mijn neef heeft het huis dagen gestonken naar die kaarsen. Hopen fleshoedjes moeten opendoen om daar de munten eruit te krijgen. Bruidspaar en ouders waren daar eigenlijk ook niet over te spreken. Allemaal van die cadeau's waarvan de gevers denken dat het lollig is. Nou nee dat vind ik onzinnige cadeau's. Geef cadeau's die geen hopen rommel veroorzaken. Tegenwoordig geen ik zelfs geen cadeau's meer gewoon een envelopje met een bedrag erin. Geen rommel of gedoe en iedereen blij.
Oja en geen collega's van het werk op het feest. Dat weet ik ook nu al.
Het sliep super liet ze me weten, maar (we hadden uiteraard het oudste gepakt dat ze had) na gebruik toch maar weggemikt. Uiteraard kreeg ze van ons allemaal ....een nieuw dekbed overtrek!! Citaat:Bij ons hing er een beschuit rol uit het raam met een spandoek "alleen voor beschuit kom ik eruit" en onze tuin was versiert, gezien wij heeeeeel erg sneaky de cilinders uit de sloten hadden vervangen. Wij wilden namelijk niet dat er iemand binnenkwam, ik had toen nog twee neurotische Perzische theemutsen rondlopen en die mochten gewoon hun rust hebben van mij.
Briljant van die cilinders!!
. Verder stond er een enorm keihard alarm op een tijdschakelaar op zolder ingesteld dat om 04:00 uur had moeten afgaan, maar omdat ze het zolderlicht vergeten waren uit te doen, kwamen we daar in ieder geval op tijd achter
.
) Bergen Wc papier in de tuin, autobanden etc. Het hele huis op slot, geen ramen openlaten want je hebt altijd van die slimmeriken die dat zien en dan binnen geraken. 
. Een strijkijzer.. maar dat mag allemaal gewoon weer terug.
. Maar dat kan inmiddels ook wel weg denk ik..
. 

x__Danielle schreef:Ik werk regelmatig bij bruiloften, laatst hadden vrienden van het bruidspaar geregeld dat een zangen van Replay, never nooit meer, kwam zingen, wij gaven hem een seintje als iedereen het hoofdgerecht op had, iedereen in tranen, en het stel was zo verrast!! het was ook echt super mooi, ik raad het iedereen echt aan een van hun uit te nodigen want wat werd het hierdoor een feest!!
x__Danielle schreef:Ik werk regelmatig bij bruiloften, laatst hadden vrienden van het bruidspaar geregeld dat een zangen van Replay, never nooit meer, kwam zingen, wij gaven hem een seintje als iedereen het hoofdgerecht op had, iedereen in tranen, en het stel was zo verrast!! het was ook echt super mooi, ik raad het iedereen echt aan een van hun uit te nodigen want wat werd het hierdoor een feest!!
vre-se-lijk! Bij ons zou dat ook zeker niet werken! Maarja, ik neem aan dat dit bruidspaar wel erg van Replay houdt? Het is natuurlijk wel ontzettend lief dat jouw gasten dit voor je regelen, want daar gaat het om. Wij hadden tijdens de BBQ op het terras wel een ABC maar dat vonden wij weer enig, zo verschillen smaken natuurlijk enorm. joyce2 schreef:Half 1 's nachts? Dat vind ik niet echt vroeg hoor... Wat had je moeder dan gewild?
K vind dat je het nog aardig uit hebt gehouden bij een stel onbekenden aan tafel, zou niets voor mij zijn... Kon je trouwens niet bij je moeder aan tafel gaan zitten?
Nu hij is wel een speciaal geval hoor. Het verbaasde niemand dat hij opeens weg wilde. Normaal gezien is het zo dat de ouders van het bruidspaar blijven tot de laatste gasten weg zijn. Tijdens het dessert was er niet echt plaats om bij mijn ouders en tantes en ooms aan tafel te zitten maar na het dessert ben ik toch bij hen aan tafel gaan zitten op verzoek van een van mijn tantes. Anders was ik waarschijnlijk nog eerder weg geweest.
Jennifuur schreef:Buren van mij waren ook getrouwd, en kwamen een tijdje na de bruiloft bij ons aan de deur.
Of we nog wat vissen in de vijver wilden.
Dus wij snapten het al niet, want waarom kwamen zij opeens met vissen aan?bleek dat familie en kennissen in het bad, en in alle wasbakken vissen (in water gelukkig ) hadden gedaan.
Vond ik niet kunnen, dat doe je niet met levende dieren!. :N