Peter, familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Poohbeer
Geplaatst: 07-07-03 12:27
Veel sterkte aan Peter en alle nabestaanden.
zobras
Geplaatst: 07-07-03 12:49
Met tranen in mijn ogen gelezen dat ze was overleden. Jeetje, je wist dat het zou gaan gebeuren, maar zo snel!
Peter, familie en andere nabestaande, heeeeel veel sterkte de komende periode.
Dorine heeft een enorme indruk bij mij achtergelaten, al heb ik haar persoonlijk nog nooit ontmoet.
Gedicht "Neem mij mee" is fantastisch.
Sterkte....
Letizia
Geplaatst: 07-07-03 12:52
Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaande......
cojo79
Geplaatst: 07-07-03 13:11
Veel te jong om te gaan maar helaas was er niets aan te beginnen. Je bent heen gegaan en ik hoop dat je rust en vreede hebt.
Wat was je een positieve vrouw en zo ongelooflijk sterk en vol zelfvertrouwen. Wat heb je veel los gemaakt in deze bokkers en in mij!!
Rust in Vrede Dorine!!
Voor alle nabestaande heel erg veel sterkte toegewenst.
Kyra
Geplaatst: 07-07-03 13:21
Voor Peter,
Samen dingen doen zonder na te denken. En als de ander het nodig heeft wat extra aandacht schenken.
Samen op de fiets of een eindje lopen. Als het zo uitkomt naar de stad. Samen kleren kopen.
We staan er niet zo bij stil maar het is een heel gemis. Als dat"samen"uit je leven onverwachts verdwenen is
Ik wil je heel erg veel sterkte en steun toewensen. Ook familie en vrienden, sterkte.
jeanette
Geplaatst: 07-07-03 13:24
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode
AMSAMSAMS
Geplaatst: 07-07-03 13:27
*zucht*
En weer is een bijzondere persoonlijkheid ons ontnomen. Wat kan het leven toch hard en genadeloos zijn.
Dorine, ik hoop dat je rust hebt gevonden en dat je lijden nu voorbij is.
Peter, familie en vrienden, ik hoop dat jullie misschien nog troost kunnen putten uit de gedachte dat het lijden van Dorine nu voorbij is.
Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Miep
Geplaatst: 07-07-03 13:30
Net 10 minuten geleden druk ik de computer aan, en surf meteen naar bokt.nl. Op zoek naar nieuws over toch wel een beetje 'onze' Dorine. Ookal ben je er op voorbereid, het nieuws komt hard aan. Ik kende haar niet persoonlijk, en toch stromen de tranen mij over mijn wangen.
Lieve dorine, je hebt veelste lang moeten vechten. Vechten hoeft nu niet meer, rust maar lekker uit.
Heel veel sterkte voor Peter en verder familie, met dit zware verlies. En onthoud, Dorine is eigenlijk pas dood wanneer ze vergeten is. Echt dood gaan zal ze dus nooit
Greggie
Geplaatst: 07-07-03 13:38
Heel veel sterkte gewenst. Misschien komt het moment dat jullie dankbaar kunnen zijn zo'n stuk van je leven gedeeld te mogen hebben met een bijzonder mens als Dorine. Probeer je mooie herinneringen te koesteren. Het gemis gaat nooit over, maar herinneringen kunnen een troost zijn. Ik hoop dat ook voor jullie, Peter, ouders, schoonouders en andere familie en vrienden de zon weer mag gaan schijnen.
ikkemetwikke
Geplaatst: 07-07-03 13:42
Lieve mensen,
ik heb Dorine niet gekend,maar na alles wat ik van en over haar heb gelezen,heb ik veel respect voor haar gekregen. ik wens iedereen veel sterkte toe.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht Die,als het erop aankomt, voor je bidt,en voor je vecht. Je hebt iemand nodig, die met je lacht en met je grient, Dan pas kun je zeggen, Ik heb een vriend.
rust zacht
Loolapelooza
Geplaatst: 07-07-03 13:58
Heel veel sterkte voor alle familie, vrienden, kenissen, ... iedereen die ze mist. Ze heeft gevochten tot het bittere eind en het was een heel moedige vrouw. Ik heb er nog steeds bewondering voor.
Dorine, ik heb je nooit gekend maar het doet me wel wat. Rust zacht.
Eilandje
Geplaatst: 07-07-03 14:22
*Slik*
Onwerkelijk hoe snel het allemaal gegaan is...
Dit is de eerste keer dat ik iets typ in een 'Dorine-topic'; ik heb het allemaal wel gevolgd & heb verschillende keren wel iets willen typen, maar heb het nooit gedaan omdat ik Dorine niet echt ken, enkel van haar gedichten & topics & reacties) & de juiste woorden er niet waren. Maar zelfs in mijn hoofd speelde het regelmatig. & Ook ik ben nu een beetje van de kaart... Niet dat dit enig belang heeft, maar afin.
Al wat ik nog wou zeggen: iedereen heel veel sterkte toegewenst!!
Ninaka
Geplaatst: 07-07-03 14:30
Net als vele anderen hier, heb ik Dorine helaas niet persoonlijk gekend, maar wel alles gevolgd. Ik zit hier nu ook met tranen in mijn ogen. Ze heeft zo'n indruk achtergelaten met haar positieve instelling tot het laatste moment. Ze zal voortleven in de herinnering van velen en er zal regelmatig met een lach en een traan aan haar gedacht worden.
Peter en de rest van de familie, heel erg veel sterkte de komende tijd!
Mieke
Geplaatst: 07-07-03 14:35
Bokt was vanmorgen zo "kaal", toen ik inlogde... wist ik veel...
Altijd ga ik eerst naar VVDD en daar zag ik nu het topic over Dorine staan. Toen pas drong het tot me door waarom bokt er zo "kaal" uitzag.
Bokt zal altijd een beetje "kaal" blijven zonder jou Dorine. Ik heb heel veel bewondering voor jouw grenzeloze optimisme en doorzettingsvermogen en moest vaak aan je denken.
Rust zacht.
skatje
Geplaatst: 07-07-03 15:20
Als het rouwrumoer rondom jou is verstomd, de stoet voorbij is, schuifelende voeten, dan voel ik dat er een diepe stilte komt, en in die stilte zal ik jou opnieuw ontmoeten. En telkens weer zal ik je tegenkomen, we zeggen veel te gauw, het is voorbij, Hij heeft alleen je lichaam weggenomen, niet wie je was, en ook niet wat je zei. Ik zal nog altijd grapjes met je maken, we zullen samen door het stille landschap gaan, nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan.
- Toon Hermans -
SheMellon
Geplaatst: 07-07-03 15:21
Ik kom net terug van vakantie en lees dat Dorine is overleden, ook al reken je er op dat dat kan gebeuren. Toch schrik ik ervan.
Ze was gewoon eigenlijk niet te missen. Ze was erg bijzonder en ik heb veel van haar positieve houding geleerd.
Dorine je wordt gemist! Rust in vrede, je was een voorbeeld!
Peter ,vrienden en familie van Dorine..Heel erg veel sterkte !
Mikkie
Geplaatst: 07-07-03 15:39
Ik ben enorm van het bericht geschrokken. Het is zo dichtbij, maar toch......
Het onderstaande gedichtje heeft mij in enorm geholpen en ik hoop dat het jullie (Peter en familie) nu ook een beetje steunt in deze moeilijke tijd.
Velen denken door te denken, nadert men de waarheid dichter. Wie heeft leren accepteren leeft het leven echter lichter Trachten naar wat is vervlogen Waarom? Het einder had toch zin. Achter de nu gesloten ogen wacht een oneindig groot begin
Dorine heeft door haar persoonlijkheid heel veel mensen weten te raken.
Fabjuhlover
Geplaatst: 07-07-03 16:37
Tja, wat moet ik zeggen... Ik weet het niet zo goed. Ik kende Dorine niet echt, maar ik heb die acties, en verhalen van/over haar hier op Bokt wel gevolgd/gelezen. Er zijn hier weinig woorden voor, het is zo jammer, zo zonde, zo vreselijk
Maar... Moge Dorine vanuit de hemel op ons neerkijken, met een gevoel, dat ze toch een beetje haar taak heeft volbracht......
Dorine, rust in vrede....
wodan
Geplaatst: 07-07-03 17:14
Ik wel nog zeggen dorien je bent een supermeid!
Peter en familie heel veel sterkte.
Lientje
Geplaatst: 07-07-03 17:46
Voor alle familie en vrienden van Dorine, veel sterkte toegwenst. Ik heb er geen woorden voor.
#Ymke#
Geplaatst: 07-07-03 17:48
Ik ben hier een paar dagen niet geweest, en opeens krijg ik de schrik van m'n leven. Het kan gewoon niet waar zijn.
Dorine je bent een supervrouw, ik bewonder je en blijf je bewonderen.
De Morgen.....
Is er iemand Die betwijfelt of de zon Net als altijd Deze morgen op ons neerschijnt? Er is toch niemand, Die net als ik gelooft dat er vanaf nu nooit meer rust zal zijn en dat elke dag Teveel kan zijn En als de morgen eindelijk komt Als een zwarte nacht vermomd Voel ik met mijn ogen dicht Bij het koude ochtendlicht Hoe de wereld er aan went Dat je er niet meer bent
Is er iemand Die echt kan weten hoe dat gaat Niemand aan je zijn Als de morgen je verraadt?
En als de morgen eindelijk komt Als een zwarte nacht vermomd Voel ik met mijn ogen dicht Bij het koude ochtendlicht Hoe de wereld er aan went Dat je er niet meer bent.....
Liefs.... Ymke
SophieB
Geplaatst: 07-07-03 17:49
Ik wijdt mijn eerste berichtje aan jou, Dorine. Ik heb je nooit gekend maar door alles wat ik over je gelezen heb voelt het wel zo aan. Rust zacht. Groetjes Sophie
Vrienden, familie en Bokkers, gecondoleerd
Druif_01
Geplaatst: 07-07-03 18:01
heel veel sterkte aan alle nabestaanden van Dorine. Ik kende Dorine niet persoonlijk maar voor zover ik haar leerde kennen uit haar berichten op bokt kwam ze over als een sterke en strijdlustige vrouw, en dat was ze ook!