Er worden al reacties verwijderd..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sidera schreef:Mensen je bent heus niet psychisch ziek, gewoon doorzetten.
fojoe schreef:Sidera schreef:Mensen je bent heus niet psychisch ziek, gewoon doorzetten.
ooit gehoord van suikerverslaving?
wist je dat lijnen moeilijker is dan stoppen met roken of drinken?
sigaretten kan je mijden, alcohol kan je mijden, maar eten moet je nog steeds een paar keer per dag, anders ga je dood.
zeg maar eens tegen een alcoholverslaafde dat hij 3x per dag 1 glas mag drinken, en kijk een hoe lang hij te volhoudt
Sidera schreef:Ik heb niet alle 17 pagina's gelezen maar wat zijn er een aanstellers onder de mensen met over gewicht.
Jeetje.
Over kosten omdat je perse wilt afvallen, dat is gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen. Ga hardlopen = gratis
Eet groente = even duur of goedkoper dan macdonalds.
Of dat je het gewoon niet aankan niet te eten als iemand zegt; zou je dat nu wel doen. Mensen je bent heus niet psychisch ziek, gewoon doorzetten.
Ik zal nooit tegen iemand met overwicht zeggen dat het iets slechts is. Want een laag zelfbeeld hebben is heel naar, en ik heb er verder ook niets op tegen. Maar die excuusjes vind ik dan weer
echt vreselijk aangesteld. Als iemand tevreden is met zich zelf zie ik geen enkele reden om dat te veranderen of oneens mee te zijn. Ik ben zelf ook wel een beetje molligPrima..
Menino schreef:hmm maar als ik jou zeg dat je een lelijke grote neus hebt, ben je ook niet blij...
maar dat is neem ik aan voor jou geen reden om meteen naar de plastische chirurg te rennen, want mensen hebben het er maar mee te doen
En dat vind ik met overgewicht net zo
Vjestagirl schreef:Sidera schreef:Ik heb niet alle 17 pagina's gelezen maar wat zijn er een aanstellers onder de mensen met over gewicht.
Jeetje.
Over kosten omdat je perse wilt afvallen, dat is gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen. Ga hardlopen = gratis
Eet groente = even duur of goedkoper dan macdonalds.
Maar niet goedkoper dan een zak frites bij de supermarkt, en niet goedkoper dan een zak witte bolletjes met diepvries hamburgers. En niet goedkoper dan een afbak pizza...
Vjestagirl schreef:Het is trouwens ook een misvatting dat dikke mensen meer gezondheidsklachten hebben. We horen vanuit de wetenschap: 'vet is een probleem'. En we kijken allemaal naar mensen waarbij we dat vet kunnen zien. Maar vet 'aan de binnenkant' is een probleem...
Sidera schreef:Vjestagirl schreef:Maar niet goedkoper dan een zak frites bij de supermarkt, en niet goedkoper dan een zak witte bolletjes met diepvries hamburgers. En niet goedkoper dan een afbak pizza...
Zak wortelen 79 cent
Sla 1.20
Afbakpizza 2.35
Nu wil je natuurlijk niet elke dag sla met wortelen eten! Dat begrijp ik..
Maar bloemkool, prei, witlof, boontjes voor 1 persoon zijn toch niet duurder dan een zak patat?
SteffiiY schreef:fojoe schreef:
ooit gehoord van suikerverslaving?
wist je dat lijnen moeilijker is dan stoppen met roken of drinken?
sigaretten kan je mijden, alcohol kan je mijden, maar eten moet je nog steeds een paar keer per dag, anders ga je dood.
zeg maar eens tegen een alcoholverslaafde dat hij 3x per dag 1 glas mag drinken, en kijk een hoe lang hij te volhoudt
klopt
Alcohol en nicotine heb je niet nodig om te blijven leven eten wel, dus je zal er altijd mee geconfronteerd worden!
Loose schreef:Vjestagirl schreef:Het is trouwens ook een misvatting dat dikke mensen meer gezondheidsklachten hebben. We horen vanuit de wetenschap: 'vet is een probleem'. En we kijken allemaal naar mensen waarbij we dat vet kunnen zien. Maar vet 'aan de binnenkant' is een probleem...
en dat uit zich meestal aan de buitenkant.
fojoe schreef:Sidera schreef:Zak wortelen 79 cent
Sla 1.20
Afbakpizza 2.35
Nu wil je natuurlijk niet elke dag sla met wortelen eten! Dat begrijp ik..
Maar bloemkool, prei, witlof, boontjes voor 1 persoon zijn toch niet duurder dan een zak patat?
en met alleen maar wat groenten heb je een evenwichtige maaltijd?