Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sonja schreef:Discussie is wederom actueel in dit verhaal, stomweg omdat HIJ wederom als grote schoft neergezet wordt omdat hij hoop houdt, maar TS is zelf volgens mij gewoon niet duidelijk danwel eenduidigin haar communicatie. Hij blijft drammen want z'n snoepje is afgepakt, maar snoepje zelf 'verdwijnt' niet echt. Zie het maar als een kleuter die dreint om een bepaald speeltje, zolang 'ie dat speeltje blijft zien blijft 'ie dreinen, pas als 'ie het niet meer ziet zal 'ie accepteren dat het echt weg is...
Negeren is echt de enige oplossing voor zoiets. Geloof me, been there, done that, got the t-shirt.
fargo schreef:Gulpje: ze heeft inmiddels wel heel duidelijk aangegeven dat ze niet verder wil, dus je reactie is niet helemaal op zijn plaats. En bij sommige mannen is zelfs een duidelijke reactie niet voldoende.
Renpaardje schreef:Mensen oordelen zo makkelijk.
Ik heb ook een 'affaire' gehad met een man die al in een relatie zat.
Het is gewoon niet makkelijk. Je word door je gevoelens heen en weer gesleurd.
't Is fout, duh, maarja, hij belooft toch dat hij voor jou zal kiezen?
Dus je wacht, er zijn gevoelens voor die man anders had het nooit zover gekomen.
Liefde maakt nu eenmaal blind.
Het is moeilijk om je daaruit los te wringen.
De TS heeft een nieuwe vriend, waar ze (hopelijk) heel gelukkig mee is en nu de 'vreemdganger' los kan laten.
Dat gaat niet van de een op de andere dag. Maar ik vind dat ze al een hele grote stap heeft gezet door hem te vertellen dat ze ermee wil stoppen.
Blijf dit gewoon zeggen tegen em en ga niet in op zijn toenaderingen.
Dat moet slijten, voor jullie allebei.
Renpaardje schreef:Mensen oordelen zo makkelijk.
Ik heb ook een 'affaire' gehad met een man die al in een relatie zat.
Het is gewoon niet makkelijk. Je word door je gevoelens heen en weer gesleurd.
't Is fout, duh, maarja, hij belooft toch dat hij voor jou zal kiezen?
Dus je wacht, er zijn gevoelens voor die man anders had het nooit zover gekomen.
Liefde maakt nu eenmaal blind.
Het is moeilijk om je daaruit los te wringen.
De TS heeft een nieuwe vriend, waar ze (hopelijk) heel gelukkig mee is en nu de 'vreemdganger' los kan laten.
Dat gaat niet van de een op de andere dag. Maar ik vind dat ze al een hele grote stap heeft gezet door hem te vertellen dat ze ermee wil stoppen.
Blijf dit gewoon zeggen tegen em en ga niet in op zijn toenaderingen.
Dat moet slijten, voor jullie allebei.