[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:07

Nou kijk als je echt van iemand baalt, dan doe je er alles aan om die persoon jouw niet te laten contacten, dan wil je helemaal niets.

Dat kan zijn omdat je zo boos bent, of bang bent of geìrriteerd bent. Laat je de deur op een kier, dan wil je toch nog wat en aan TS uit te zoeken wat, is dat ego of is dat aandacht=

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:47

Sonja schreef:
Discussie is wederom actueel in dit verhaal, stomweg omdat HIJ wederom als grote schoft neergezet wordt omdat hij hoop houdt, maar TS is zelf volgens mij gewoon niet duidelijk danwel eenduidig ;) in haar communicatie. Hij blijft drammen want z'n snoepje is afgepakt, maar snoepje zelf 'verdwijnt' niet echt. Zie het maar als een kleuter die dreint om een bepaald speeltje, zolang 'ie dat speeltje blijft zien blijft 'ie dreinen, pas als 'ie het niet meer ziet zal 'ie accepteren dat het echt weg is...

Negeren is echt de enige oplossing voor zoiets. Geloof me, been there, done that, got the t-shirt.

Hele topic doorgelezen, deze reactie springt eruit.

En als je hem terug blijft smsen/msnen/vul zelf in wat van toepassing is geef je een signaal af TS, heb je dat zelf wel in de gaten?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:12

Gulpje: ze heeft inmiddels wel heel duidelijk aangegeven dat ze niet verder wil, dus je reactie is niet helemaal op zijn plaats. En bij sommige mannen is zelfs een duidelijke reactie niet voldoende.

Hoop dat TS zich niet te veel zorgen maakt en dat ze steun heeft van haar huidige vriend en mensen om haar heen. Zorg dat er mensen zijn die toch op de hoogte zijn zodat je je ei kwijt kan en zodat ze in de gaten kunnen houden of er niets geks met je gebeurt (door A).

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:26

Waar zeg ik dan dat ze hem terug wil?

Met het blijven regaeren op zijn smeekbedes/bedreigingen etc. geef je toch naar die gast een signaal af dat je te bewerken blíjft?

Ze moet ermee kappen.
Laatst bijgewerkt door Gulpje op 26-07-10 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:28

fargo schreef:
Gulpje: ze heeft inmiddels wel heel duidelijk aangegeven dat ze niet verder wil, dus je reactie is niet helemaal op zijn plaats. En bij sommige mannen is zelfs een duidelijke reactie niet voldoende.

ik denk dat het verstandiger is als ze helemaal niet meer op hem reageert. Zij blijft reageren op zijn berichtjes en dat voedt natuurlijk. Als je die kraan dichtdraait dan hefet hij het gauw gezien hoor en ik denk dat het dan ook wel afgelopen is. Geen olie meer op het vuur gooien, gewoon uit laten branden.
Wel al zijn berichten bewaren, opslaan, uitprinten etc. en betrek (hoe moeilijk het ook is) toch je omgeving erbij.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:34

Ik bedoelde eigenlijk dat ze geen contact meer wil en dat ze dat heeft aangegeven ;-)

En tot slot: het leven van een ander lijkt altijd simpeler en overzichtelijker dan je eigen leven ;-)

Qimm

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:37

ze blíjft het aangeven, 1x moet genoeg zijn

en natuurlijk is het leven van anderen makkelijker te overzien en te beoordelen. maar soms is het wel prettig dat er mensen (die er objectoef tegenover staan) ook eens hun visie geven.

Renpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:05

Mensen oordelen zo makkelijk.
Ik heb ook een 'affaire' gehad met een man die al in een relatie zat.
Het is gewoon niet makkelijk. Je word door je gevoelens heen en weer gesleurd.
't Is fout, duh, maarja, hij belooft toch dat hij voor jou zal kiezen?
Dus je wacht, er zijn gevoelens voor die man anders had het nooit zover gekomen.
Liefde maakt nu eenmaal blind.
Het is moeilijk om je daaruit los te wringen.

De TS heeft een nieuwe vriend, waar ze (hopelijk) heel gelukkig mee is en nu de 'vreemdganger' los kan laten.
Dat gaat niet van de een op de andere dag. Maar ik vind dat ze al een hele grote stap heeft gezet door hem te vertellen dat ze ermee wil stoppen.
Blijf dit gewoon zeggen tegen em en ga niet in op zijn toenaderingen.
Dat moet slijten, voor jullie allebei.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 13:20

Renpaardje schreef:
Dus je wacht, er zijn gevoelens voor die man anders had het nooit zover gekomen.

De TS heeft een nieuwe vriend, waar ze (hopelijk) heel gelukkig mee is en nu de 'vreemdganger' los kan laten.
Dat gaat niet van de een op de andere dag. Maar ik vind dat ze al een hele grote stap heeft gezet door hem te vertellen dat ze ermee wil stoppen.

Nou hier ben ik het dus helemaal mee eens :) eindelijk eens niet iemand die even zegt dat TS het toch eigenlijk stiekem wel wil en dat soort dingen. Alleen wat meneer X doet is wel verkeerd.. want die blijft manipuleren en zonder zijn gedoe is het ookal moeilijk zat!

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 18:49

Nou, na die smsjes heb ik lang nagedacht wat ik wilde doen..

Ten eerste heb ik een ander nummer aangevraagd vandaag. Deze kan ik van de week gaan ophalen :)

Ten tweede heb ik meneer een sms gestuurd. Dat als hij ook maar 1 mail of brief of smsje of wat ook naar mij, of naar een ander durft te sturen. Dat ik zijn leven ziek ga maken. Net als hij bij mij doet.
En dan in de richting van zijn huwelijk.
Dat hij echt neit heilig is, na wat hij geflickt heeft tegenover zijn vrouw. En waar hij mij nu overal de schuld van geeft.

Ik kreeg daarop een smsje van zijn vrouw, dat ik de sleutels in moet leveren (Huis en kantoor van meneer). Deze week.

En van hem een smsje (Wat duidelijk met zijn vrouw samen gestuurd is) dat HUN mij gevoed hebben. HUN mij gekleed hebben (Hij heeft me een keer t shirts gegeven toen we in de stad waren). Alles met zijn vrouw samen.
En dat over de geheimen waar ik het over had, dat zij dat allemaal al wist. Met daarbij de woorden, ze weet dat ik daar een keer geslapen heb. (Alleen geslapen dus, meer weet ze niet).

Vlak daarna kreeg ik nog een sms, dat hij me vanaf nu met rust laat (Oh... Eindelijk... ). maar dat hij me in het echt niet tegen moet komen. Want dan zegt hij mij verrot te schelden.

Ik hoop dat het nu ook echt af is.. Ik ben dit gedoe zo zat.. Mijn grootste fout ooit..
En naar aanleiding van een aantal uitspraken hier, ik wil wel degelijk van hem af. Ik voel niks meer voor hem. En ik wil met mijn vriend verder. Maar dat gedreig maakte mij gewoon enorm bang. Ik wist gewoon niet wat ik hiermee aan moest. Anders had ik ook nooit dit topic geplaatst.

Ik hoop dat ik dit jaar met hem achter me kan laten, en kan vergeten.

Ik wil jullie allemaal nogmaals heel erg bedanken voor jullie steun meedeleven en al jullie goede ideeen.

Mocht er wat gebeuren zal ik dat hier uiteraard aangeven. Maar ik hoop dat het nu allemaal over is. Van de week heb ik een ander nummer. Op msn is hij geblockt. Ik hoop dat ik nu rust heb :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:51

Zo , dat klinkt alsof het gezwel nu doorgebroken is , mooi zo ! +:)+

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 18:51

Renpaardje schreef:

Wat je zegt is helemaal waar inderdaad. Hij zou gaan scheiden voor mij. Dat zei hij in het begin. Maar later was het al, dat hij dat niet zomaar kon. En hij wilde ook niet in het openbaar met mij gezien worden. Op een gegeven moment kreeg ik door dat het gewoon nooit zover zou komen.. Dit zag ik al even in. en toen kwam ik mijn huidige vriend tegen. En de vonk sprong over.
Ik ben inderdaad heel gelukkig met mijn huidige vriend. En ik wil voor 200% voor hem gaan. En in tegenstelling tot deze vorige relatie. Wil mijn huidige vriend ook voor mij gaan. En dat geeft echt een heerlijk gevoel. :+:

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 18:53

Zo klinkt het inderdaad pmarena! Nu hoop ik dat het ook echt zo is :j Ik hoop dat ik niks meer hoor. En ook dat ik hem niet meer tegen kom :o

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:54

heel goed gedaan meid! Ook al ken ik je niet, ben trots op je ;)
Laat hem maar lekker schelden als ie dat wil, schelden is voor zwakkelingen... En liever dat dan allemaal andere dreigementen ed.

Ben benieuwd of het nu echt klaar is! En als je je hart wilt luchten, zoek je het topic maar weer even op!

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 18:59

Sjee bedankt :o

Mocht er bericht van hem komen, dan laat ik het hier inderdaad horen :j
Ik heb echt een geweldige steun aan jullie gehad. Ik zou niet weten hoe ik het anders gedaan zou hebben. Echt jullie zijn super :j :*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:39

heel goed zo, ik hoop dat hiermee de kous ook echt af is +:)+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:53

Maar zelf ben je ook super hoor, want wij kunnen allemaal wel zeggen hoe we denken dat je het aan moet pakken, maar jij bent uiteindelijk wel de gene die het zelf moet doen! Daar kun je alleen je zelf maar voor bedanken ;)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:54

Ook ik hoop dat er nu definitief een punt achter dat hoofdstuk is gezet. :j

Ik wens je in elk geval alle geluk toe met je huidige vriend!
Geniet van elkaar!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 20:00

Ik hoop dat het daarmee dan ook echt af is en je van hem af bent. Stay strong!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 22:06

Goed gedaan!

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 23:05

shrimp super dat je het nu zo aangepakt hebt. knap dat je het aandurfde. jij gaat nu verder met jou toekomst en daar komt hij niet meer in voor :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 23:30

Super nieuws, je mag trots op jezelf zijn, jij moet de druk ook allemaal maar opvangen die hij op je probeerde te zetten. En nu eindelijk rust als het goed is. Geniet maar van je nieuwe vriend!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:10

Goed zo!

Wat zou hij zijn vrouw dan vertelt hebben?
Duidelik dat hij zou de fout tegenover haar in de schoenen wil schuiven.

Nou jammer dan! :P
Jij bent er van af en hopelijk denk je volgende keer wel een 2e keer na voor je in een dergelijke situatie stapt.

Heel veel geluk met je vriend! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:18

Super, sleutels afgeven en laten rusten.

Hij is wel weer een leugen rijker bij zijn vrouw, want zij weet niets van een verhouding, die denkt dat je de vriendschap verloochend.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 09:23

Ik sluit me aan bij Russel. Zij weet niets van een verhouding denk ik.

Maar goed, inderdaad, sleutels afgeven en klaar ermee.