Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente77 schreef:Omdat (bijna) geen enkele partij een referendum wil instellen ben ik erg argwanend. Waarom mogen de Nederlanders niet via bv internet meebeslissen over belangrijke vraagstukken, dat is pas democratie.
upendo schreef:Dat zijn wel tegengestelden qua links - rechts.
Genee schreef:upendo schreef:Dat zijn wel tegengestelden qua links - rechts.
Wilders is een combinatie van zeer links en zeer (zeg gerust: extreem) rechts. Hij is voor een grote sociale controle en deelt veel standpunten met voornamelijk de SP en ook GroenLinks. Tegelijkertijd hoort zijn vreemdelingenbeleid totaal niet thuis aan de linkse zijde en heeft Wilders op het gebied van economie ook een heel aantal rechtse standpunten. En de rare man is ook nog eens zowel uiterst conservatief als zeer progressief!
Francis schreef:[/quote]Heb niet het hele topic gelezen maar ik kreeg via m'n opleiding info binnen die voor sommige mensen hier ook interessant kan zijn. Ik wist nl. nog niet van deze partij.
Ik kreeg de link via school omdat ze (o.a.) holistische geneeswijzen ondersteunen en willen verbeteren (o.a. vrije keus mogelijk maken, opnemen binnen vergoedingenstelsel, goede professionalisering van holistische geneeskunde) maar de rest vind ik ook niet geheel oninteressant. 't Is misschien ambitieus en (nog) niet allemaal haalbaar maar wel een goed streven denk ik.
Gewoon 'informatief' en 'ter overdenking' gooi ik em hier dus ook maar even neer. Voor de nog zwevende twijfelaars of 'protest-stemmers' die tegenwicht willen geven aan de 'verharding' van sommige andere partijen: http://www.mensenspirit.nl/
Heino schreef:Moontje1991 schreef:(al die pinquins hier op straat moet niet gekker worden zeg)
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen respectvol te blijven..
Moontje1991 schreef:1 dat is niet waar dit topic over gaat
2 zou kunnen maar lijkt me niet logies als ik in turkije zou wonen ja dan is het logies maar ik woon in nederland. (Ik wil mij niet aanpassen dus ga nooit naar turkije of marroko ofzo dan zou je toch hetzelfde terug moeten kunnen verwachten)
Heino schreef:Moontje1991 schreef:1 dat is niet waar dit topic over gaat
2 zou kunnen maar lijkt me niet logies als ik in turkije zou wonen ja dan is het logies maar ik woon in nederland. (Ik wil mij niet aanpassen dus ga nooit naar turkije of marroko ofzo dan zou je toch hetzelfde terug moeten kunnen verwachten)
1: ieder topic vraagt om respectvolle reacties
2: dat is natuurlijk een onzinexcuus om zo onrespectvol te doen
Heino schreef:Maar moet je nou werkelijk zo respectloos doen over de klederdracht van een groep mensen???
Waar is dat nou toch goed voor?
Heino schreef:Ik heb er niks op tegen dat je een mening hebt, vind ik juist tof. Ik vind het alleen respectloos om over "pinquins" te spreken als het ook respectvol kan.
Heino schreef:Moontje1991 schreef:ook goed lange zwart/witte jurken vanaf boven het hoofd/over het gezicht tot aan de grond?/
Je snapt echt niet wat er respectloos is aan "pinquins" he?