Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:41

Frantic, als je een mogelijk diagnose krijgt van MS, terwijl je spychisch al niet sterk bent, vind ik Daar gaan we weer, heel erg onnadenkend om te zeggen.

Dan heb ik steeds in mijn gedachte, ze is vorig jaar geopereerd aan haar baarmoeder, is er niet iets in de buik fout gegaan? Misschien wel een dingetje blijven zitten??? Overkomt de beste arts hoor, om een tang of een opertatietissue te laten zitten... :Z

Zou goed zijn als dat wordt gemeld aan de behandelende arts op dit moment.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:01

Twee foto's van Beau :)

Afbeelding
Afbeelding

Het is wel een schatje zeg <3 Ze past bij wijze van spreken zo in een handtas :D
Ze kan hier alleen niet al te lang blijven, want ik heb geen beste luchtwegen en ook al is het hondje klein,
gaat dat me na verloop van tijd wel opbreken natuurlijk.
Ik zal straks lonneke even bellen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:03

Hihi, tis alleen geen chi maar een Jack Russel x pincher ofzo? :P

Edit: nou snap ik wat je met dat terriër bloed bedoelde. :)

Cayenne

Re: Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:04

Er zal misschien wel een vleugje chi in zitten, maar voor de rest misschien jack russel? :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:07

Fijn dat ie het zo goed doet bij je. Hopen dat dat ook zo blijft.
Arm ding. Lijkt me voor Lonneke ook een hele geruststelling. Al helemaal om zo snel alweer foto's van m te zien.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:10

Ze is erg zoet :j wil alleen nog niet eten, misschien heimwee?
Ik ga haar maar niet dwingen, lijkt me dat ze vanzelf wel wil eten als ze honger krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:10

Pittig dingetje, zie nu al dat mijn oude jack hem opvreet of andersom....maar wel een erg leukie...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:43

wat een dotje is beau, hopelijk eet ze snel en voelt ze zich thuis.
Fijn dat bokkers zo meeleven en beau gehaald hebben :-)

Lonneke, wil je nog even een hart onder de riem steken en veel beterschap wensen! hopelijk gaat de diagnose meevallen en voel je je snel wat beter.

Mocht je een opvang plekje zoeken voor je shetter houd ik me aanbevolen,maar ik denk dat dit voor meerdere bokkers geld ;-)
Sterkte en hou je taai!

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:47

Lonneke, heel veel beterschap!!

Fijn dat Beau even onderdak heeft, mss lust ze alleen een bepaald soort brokjes? Sommige honden zijn zeer kieskeurig ;) Of wat zachvoer proberen, of een boterhammetje met leverpastei..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:49

Ze heeft net een paar brokjes gegeten!
Met lonneke gaat het nog erg slecht. Ze hoopt vandaag de uitslag te krijgen.
Er is overigens geen shet, dus daar hoeven we ons ook geen zorgen om te maken!

Mochten er nog mensen zijn die haar voor even een onderdakje kunnen bieden, heel graag :) Ze kan hier voorlopig nog wel blijven, maar op lange termijn gaat het wel moeilijk worden.

Bramasole heeft zich al aangeboden, maar we hebben beiden op dit moment geen auto en ik woon in Obdam (NH) en Bramasole in Apeldoorn, dus dat wordt lastig en er is vast niet iemand die we zo gek krijgen om dat eindje te gaan rijden := (benzinekosten en anderen worden uiteraard vergoed.)

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:54

Cayenne schreef:
Het is wel een schatje zeg <3 Ze past bij wijze van spreken zo in een handtas :D
Ze kan hier alleen niet al te lang blijven, want ik heb geen beste luchtwegen en ook al is het hondje klein,
gaat dat me na verloop van tijd wel opbreken natuurlijk.
Ik zal straks lonneke even bellen.

Als je echt in nood zit, dan kan ik mijn tante vragen of ze nog een plekje heeft. Zij vangt oude honden op, maar ook regelmatig honden waarvan de baasjes (tijdelijk) niet zelf voor hun hond kunnen zorgen.

Lonneke hopelijk weet je snel wat er aan de hand is. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je al zo'n strijd moet leveren om psychisch gezond te blijven en nu ook lichamelijk helemaal niet goed gaat. Heel veel sterkte!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:55

Cayenne; Ze kan eventueel wel hier tijdelijk komen, maar ik woon iets verder dan Bramasole. Dan zou ik haar met de trein ofzo komen ophalen.

Lonneke, ik wil je heel veel sterkte wensen vanuit hier.
Ik zal straks een kaartje halen.
Laatst bijgewerkt door Lailaa op 28-06-10 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:56

Ik kan eventueel mijn moeder vragen. Zij is heel de dag thuis. Kan hij/zij met andere honden en katten ?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:56

Ik heb Floortje even gemaild, zij wilde gister rijden, wie weet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:57

Frantic schreef:
Wat een ellende allemaal weer....

Ik kan er niks mee, behalve dan blij zijn dat het hondje bij Cayenne is...

Citaat:
Waar is dan wel de plek om daarover te discussieren? :)
Allemaal heel nobel van de bokkers hoor, maar dit is een gevalletje 'bodemloze put'. De hond is er ja, maar die verdwijnt binnenkort toch, dus waarom al die moeite doen? Ze is al zo vaak gewaarschuwd, trekt zich nergens wat van aan en ineens staan de hele wereld voor haar klaar? Vind het allemaal nogal bijzonder hier, het wordt steeds gekker op bokt :)
Meld dit bericht

Bovengenoemde quote scheelt een berg tikwerk, laat je aub niet gek maken.
Zo'n honden actie is goed, maar verder, die kaarten etc? Dan krijg ik echt neigingen om te zeggen, daar gaan we weer.... Ze heeft het weer voor elkaar!

Ik was ook een stille meelezer, maar hier moet ik echt van :r Waar ze nu voor in het ziekenhuis ligt is iets heel anders, dit kan iedereen overkomen en er zijn meer alleenstaanden die dan in deze situatie zouden kunnen komen.. Ik wens dit niemand toe, maar jij vind het blijkbaar een schreeuw om aandacht? :? Nee, vind deze reactie echt :x

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 09:59

Ze kan zeker met honden. Met katten heeft ze nooit samen gezeten en vind ze erg leuk en interessant, maar doet ze geen kwaad. Mijn vogels doet ze ook geen vlieg kwaad. Ze vind het wel aparte tv :D
Het is echt een schatje, ligt nu ook opgerold in haar mandje te slapen en met uitlaten heb je er ook geen kind aan.
Het is echt een kwestie van voorlopig een adresje waar ze even kan blijven tot lonneke weer thuis is, want heen en weer slepen is voor zo'n beestje natuurlijk ook niet goed. Ze wil haar zeker weer terug dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken :)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:00

Cayenne schreef:
Ze kan zeker met honden. Met katten heeft ze nooit samen gezeten en vind ze erg leuk en interessant, maar doet ze geen kwaad. Mijn vogels doet ze ook geen vlieg kwaad. Ze vind het wel aparte tv :D
Het is echt een schatje, ligt nu ook opgerold in haar mandje te slapen en met uitlaten heb je er ook geen kind aan.
Het is echt een kwestie van voorlopig een adresje waar ze even kan blijven tot lonneke weer thuis is. Ze wil haar zeker weer terug dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken :)

Ik heb zelf een hond en een kat, die allebij geen vlieg kwaad doen, en de kat is meer een deels buiten en een tuin waarin ze lekker dan spelen. ik kan haar eventueel met de trein ophalen?

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:01

Oke, ik ga haar zo even bellen, ben op mijn werk en dan vraag ik het! Ze loopt elke dag ook in het obdammermeertje met haar eigen hond en mijn hond... Zou dat een probleem zijn ? Of luistert ze wel?

Edit bij bericht plaatsen zie ik dat lailaa erg graag wil, probeer dat dan eerst maar ;)

Sukana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:02

Ik heb een OVkaart voor doordeweeks, zou eventueel wel willen helpen met het verplaatsen van het hondje. Reis toch gratis :)

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:03

slimmerik schreef:
Zo er is weer veel gebeurd sinds vanmiddag. Arm beestje. Neem aan dat Lonneke er niet op zat te springen om toe te geven dat ze dieren heeft. Dan krijgt ze (terecht imo) half bokt over haar heen. Maar zo zie je dat ze toch doet waar ze zin in heeft.

Lonneke beterschap. We duimen voor je.

Helemaal eens met Quellian en Slimmerik.
Er is een reden waarom iedereen over haar heen valt als ze weer eens dieren neemt. :(

Maar goed; veel beterschap Lonneke!
Super dat het opgelost is met het hondje dames!

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:04

Waar het hondje evt. terecht komt, maakt niet veel uit. Volgens mij zijn we allemaal dierenliefhebbers dus, dat zit wel goed (diertje wordt lekker in de watten gelegd). Ik hoor het wel wanneer het nodig is, we wachten het gewoon even af.

Heel fijn zeg dat zoveel mensen willen mee helpen!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:05

Is er nu al een plek voor de hond?.

Hoe is hij met kids?.

Ken lonneke nu al vanaf begin van bokt en heeft altijd dieren gehad maar de laatste jaren zie ik haar alleen maar berg afwaarts gaan en ik ben nu ook zeer verbaasd dat ze een dier heeft wat veel aandacht nodig heeft. Ik hoop toch echt dat dit dier een vast plek krijgt en dat ze bv een konijn neemtin de tuin waar een buur iemand voor kan zorgen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:07

Bramasole schreef:
Waar het hondje evt. terecht komt, maakt niet veel uit. Volgens mij zijn we allemaal dierenliefhebbers dus, dat zit wel goed (diertje wordt lekker in de watten gelegd). Ik hoor het wel wanneer het nodig is, we wachten het gewoon even af.

Heel fijn zeg dat zoveel mensen willen mee helpen!

Hier ga ik helemaal in mee!
Het hondje komt zowiezo goed terecht,
en Lonneke hoeft zich dan geen zorgen te maken over haar hondje.
Haar gezondheid gaat nu voor!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:08

Cayenne, ze mag bij mij komen, al is het per vandaag..!! :)

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:11

Misschien zou ik, na overleg met mijn wederhelft het hondje ook wel op kunnen vangen.
Het is voor mij een uurtje rijden naar obdam, en heb zelf vervoer..
Ben hele dagen thuis, dus aandacht zat..