wasmiddel en verzachter van een wit merk vallen ook best mee qua prijs
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heino schreef:Groenten haal ik bij de AH, de zakken met diepvriesgroenten van het huismerk. Prima te eten en blijft lang goed (een grote krob broccoli krijgen we niet altijd samen op). Als er aanbiedingen zijn nemen we verse groenten.
Groenten koop ik vaak op de markt ook goedkoper
Ineke2 schreef:Is er bij jullie op zaterdag geen markt? Bij ons op dinsdag, donderdag en zaterdag...
3 kraampjes.
Al moet ik zeggen dat ik dat vooral doe vanwege het veel makkelijker afmeten en van te voren in huis hebben. 
Die doen het ook nog steeds
Daarbij is 1 van mijn katten heel kieskeurig. (De ander eet ook tomaten,meloen, bonen, brood en frikandellen
als hij de kans krijgt) En is hij echt zichtbaar veranderd sinds ik ben overgestapt.
Mijn katten eten ook ongeveer de aanbevolen hoeveelheid voer. Er staat altijd brok, dus het zijn geen enorme veelvraten
En 1 a 2x in de week een visje of hart.
Eigenlijk moest ik alleen wat kruiden hebben
, woensdag/donderdag haal ik groente en fruit en meestal wat brood en/of zuivel, vrijdag/zaterdag brood/beleg voor het weekeinde 
, koek, snoep, olijven, nootjes ed. Als we die nodig hebben 
Alleen spaghetti is natuurlijk ook prima, en zou me toch zeker 2-3 euro schelen
Maar dat was op zich prima (niet te vergeten de 'paardenappels' 2,5 euro voor een krat vol
)Nicolletje schreef:Er is bij ons niet echt een fatsoenlijke markt (ook niet echt goedkoper) en op tijden dat je nou net moet kunnen (maandagochtend??)
Vind ik wel jammer
rebeltje schreef:Volgens mij zit er veel meer rotzooi in de 'goedkopere' merken.
Marieke_K schreef:Kan je ook zelf invriezenGroenten koop ik vaak op de markt ook goedkoper
Plus dat diepvriesgroenten over het algemeen goedkoper zijn