Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzas schreef:kazan schreef:Mijn dochtertje heet
LIANA
hoor je ook niet echt vaak en voor mij is het een zeer bijzondere naam het is een mengeling van Leida en Annie
(mn tante & Oma)
Liana, da's een Suzuki.
Kanelly schreef:De naam Jezus of Jezús in Nl. lijkt me erg sterk.
In principe alle gemeenten accepteren dit niet als naam.
Jesus/Jesús zou dan nog wel weer kunnen, dit is in Spaans talige landen ook een hele normale voornaam.
Elinaa schreef:these days? waarom niet, vind het nog steeds een mooie naam
Blijheid schreef:Mijn achterneefje en nichtje heten Jip en Pien. Geen namen die je veel hoort, maar ik vind het wel grappig
Een ander achternichtje heet (in de categorie lastige spelling): Mijcke...
Bij Oprah was laatst trouwens een vrouw die heette Tomorrow...
Marchador schreef:Rinske schreef:Da's een hele normale naam in Spaans talige namen.
Haha, sorry ik vind dit toch wel een hele mooie.
Hij is zelf Spaans?
Joonsel schreef:x_Anne_x schreef:Zus van een vriendinnetje van vroeger heet Bryn. (je zegt brin)
vind ik ook echt een hele leuke naam, Heb het verder ook nog nooit gehoord. Alleen één keer een boek gelezen waarin iemand zo heette.
Dat vriendinnetje heette trouwens Shanti, ook niet echt alledaags.
Bryn is in Ierland/Wales een vrij normale naam, volgens mij. Meisjes hebben vaak nog een extra n, Brynn (tenminste, dat zie ik ook wel eens voorbij komen). Mijn beste vriend heet ook Bryn (half Iers).
Rinske schreef:Marchador schreef:Rinske schreef:Da's een hele normale naam in Spaans talige namen.
Haha, sorry ik vind dit toch wel een hele mooie.
Hij is zelf Spaans?
Hoezo?? Ik kan je niet volgen. Misschien begreep je me verkeerd, er moest natuurlijk staan: Da's een hele normale naam in Spaans talige landen.
ZIJ is Peruaans...