Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miriam91 schreef:_Veronique_ Mijn instructeur zei dat als je tevreden ben over de examinator die je bij je TTT heb gehad dat je die dan voor je examen kan aanvragen. Misschien geldt dat ook wel als je gezakt bent?
Wow Plien dat is schrikken! Wat zei je instructeur erover?
Elessar schreef:Mij hebben ze er niets over verteld toen ik op moest, volgens mij is dit nu niet meer zo. Wellicht dat het alleen een mogelijkheid is wanneer iemand faalangst heeft oid.
Draaikolk schreef:Elessar schreef:Mij hebben ze er niets over verteld toen ik op moest, volgens mij is dit nu niet meer zo. Wellicht dat het alleen een mogelijkheid is wanneer iemand faalangst heeft oid.
Dan kan het ook niet.
Er zijn tegenwoordig speciale faalangs examens die je dus kunt reserveren wanneer je echt last van faalangst hebt.
Maar je kunt geen examinator uitkiezen, dat werkt al tijden niet meer zo
_Veronique_ schreef:Zit net wat rond te neuzen over dat faalangst examen..is in 2008 een experiment gestart maar kan verder niks vinden over hoe het er nu mee staat.
Elessar schreef:Ik weet niet hoe lang geleden 'tijden' is voor jou? Toen mijn zus op moest, kon zij nog aangeven welke examinator haar voorkeur had, waarmee ik natuurlijk niet zeg dat ik dan ook automatisch die examinator toegewezen krijgt.
Draaikolk schreef:_Veronique_ schreef:Zit net wat rond te neuzen over dat faalangst examen..is in 2008 een experiment gestart maar kan verder niks vinden over hoe het er nu mee staat.
Ook voor dit jaar kun je voor de categorie B (personenauto) een faalangsexamen reserveren, het expiriment was positief gebleken.
Dit examen kost uiteraard wat meer zodat er geen misbruik van wordt gemaakt.
Als je echt last hebt van faalangst dan is een faalangst examen dus een fijne optie.
_Veronique_ schreef:Draaikolk schreef:Ook voor dit jaar kun je voor de categorie B (personenauto) een faalangsexamen reserveren, het expiriment was positief gebleken.
Dit examen kost uiteraard wat meer zodat er geen misbruik van wordt gemaakt.
Als je echt last hebt van faalangst dan is een faalangst examen dus een fijne optie.
Ik als idd dat het meer kost, maar dat heb ik er wel voor over als ik het dan wel haal. Ik ga nog wat meer info opzoeken. Bedankt in ieder geval.
_Veronique_ schreef:Ik als idd dat het meer kost, maar dat heb ik er wel voor over als ik het dan wel haal. Ik ga nog wat meer info opzoeken. Bedankt in ieder geval.
Miriam91 schreef:Maar je mag toch pas een faalangsexamen doen als je al 4x gezakt ben voor het gewone examen? Of was dat weer wat anders
Pasamba schreef:Enkele geheugensteuntjes:Citaat:Motorkap: http://i38.tinypic.com/30kg1z4.jpg (maar is per auto verschillend!)
Citaat:Toelatingseisen
De enige vereiste tijdens deze proefperiode is dat jij en je rijopleider bereid zijn om voor en na het faalangstexamen vragenlijsten in te vullen. Daarmee onderzoeken we of dit experimentele examen voldoet aan de eisen van de minister van Verkeer en Waterstaat.