Het Nederlandse weertopic #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:11

lifaya schreef:
... Wat opwarming van de aarde? me kont :')

Hihi, ik zei ook net tegen iemand dat het meer op een nieuwe ijstijd leek

zap

Re: Het Nederlandse weertopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:13

Hier is het ook echt steenkoud!

Ik ga me zo maar weer inpakken en de knollies naar buiten gooien :j

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:15

_Charlotte schreef:
Ja dat groene stipje, ik zou het niet weten, andere foto vanaf deze hoek heeft er ook een. Heeft misschien wat met het tegenlicht te maken.

Ik ben de sneeuw ook wel zat nu.. Verlang ook wel weer naar een warme vakantie :D

:)* Er schiet mij ineens wat te binnen! Dat groene stipje is het voooooooooooorjaaaaaaaaaaaaaaar. :D Hij kondigt zich vast heel subtiel aan zodat we niet te erg schrikken van al het groen dat straks op ons afkomt. :j

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:16

Ik heb net op de aanvraag van mn Oma naar buiten gegaan om de gang van de tuin sneeuw vrij te maken!
Ben ik zoo hard onderuit gegaan op de trap en dan ook nog is op een richel er van op mn heup/bil.. :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:19

Erna_ schreef:
lifaya schreef:
... Wat opwarming van de aarde? me kont :')

Hihi, ik zei ook net tegen iemand dat het meer op een nieuwe ijstijd leek

ja idd :') ik heb nog nooit in mijn korte leven zoveel sneeuw meegemaakt als dit en zovaak.... :=

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:21

Maar zou er echt het weekend zo veel komen in heel nederland ?
Ze zeggen van wel, moet zaterdagavond naar Druten hmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:22

dejavu schreef:
_Charlotte schreef:
Ja dat groene stipje, ik zou het niet weten, andere foto vanaf deze hoek heeft er ook een. Heeft misschien wat met het tegenlicht te maken.

Ik ben de sneeuw ook wel zat nu.. Verlang ook wel weer naar een warme vakantie :D

:)* Er schiet mij ineens wat te binnen! Dat groene stipje is het voooooooooooorjaaaaaaaaaaaaaaar. :D Hij kondigt zich vast heel subtiel aan zodat we niet te erg schrikken van al het groen dat straks op ons afkomt. :j

Jaaaaaaaaaaaa voooooooooorjaaaaaaaaaaaaaaar kom maar kom maar kom maar :D.

Siegislief, dat doet zeer, misschien een beetje arnifloor opsmeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:24

Ik stem ook voor lente :j

Snap 1 ding trouwens niet, ze staan echt overal te flitsen nu :\
Op de A9, ring Alkmaar, weg Alkmaar-*stad*, ben er op dat stuk 4 tegen gekomen.

En zo sneu, de dode meerkoetjes... die sukkeltjes zijn zo wanhopig op zoek naar gras en gaan dan op de rijbaan lopen.
En voor me, vrachtwagen *flats* rijd zo over een meerkoetje heen.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:24

Hahaha, jaa natuurlijk! Dat is het :D

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:25

hooi!

Nou ik heb thuis kunnen slapen :P
Heb er wel 4.5 uur over gedaan.. stond half 6 op Haarlem spaarnwoude.. toen naar Amsterdam met een trein.. (waar die vandaan kwam ?:P) want er zou niks meer rijden..
in Amsterdam vriendlief opgepikt dus was niet meer alleen, jeej!
Daar was het loeidruk.. er werden uiteindelijk pendeltreinen ingezet (wist niet eens dat die bestonden :P ) Eerste pendeltrein zat te vol.. paste we niet meer bij.. 2e hebben we ons in gepropt :) Dus uiteindelijk fijn in Haarlem gekomen!
Daar was alleen het probleem dat er geen bussen reden. De chauffeurs mochten zelf weten of ze wilden rijden of niet .. dus alles stond bijna stil..
Heb maar even wat gegeten daar en gewacht. Uiteindelijk ging 1 chauffeur rijden en MEGA GELUKKIG MIJN chauffeur!!!! Dat is echt heel bijzonder.. want echt niemand neemt die bus normaal :P
De chauffeur vond het banketstaaf voor al die mensen en vond het zelf wel leuk en mooi om in de sneeuw te rijden.. een die-hard dus :D
Mijn ouders hebben me halverwege opgepikt en ben uiteindelijk 10 uur thuis gekomen.
Behoorlijk ritje.. maar gelukkig geen overnachting op het station :P

Ik moest vanaf mijn stage langs een snelweg lopen.. geen pretje.. alles stond stil en schots en scheef.. mensen die auto's duwen.. naar elkaar schreeuwen.. toeteren... allemaal ongelukjes...
niet echt leuk.. beetje eng! :P

Ik vind sneeuw nog steeds fantastisch.. maar wat een watjes al die chauffeurs! Ben ik blij dat die Die-hard net mijn chauffeur was! Heb hem uitgebreid bedankt ;)

Hoop dat het vanavond iets vlotter gaat! haha.
Vanmorgen was ik 2 uur onderweg met de bus wat normaal 3 kwartier duurt... dus ik hou mijn hartje vast :) Gelukkig rijden de treinen naar mijn idee wel weer normaal.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:25

@ Lovely: Wat is dat?! Ik vind zitten nu prettiger dan opstaan en gaan lopen..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:28

Em_papillon, jij was dus even laat als ik thuis :P ik was om half 11 thuis, had half 10 de trein vanuit haarlem. Ik kon gelukkig terrecht bij famillie om te wachten en te eten :P

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:30

Lifaya, jaa haha Wat een reis hee. ben jij ook via Amsterdam gegaan?
Eerst vond ik het eng.. toen grappig en leuk.. en thuis was ik zo moe en chagrijnig dat mijn avond voorbij was haha :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:39

Ik wou met de bus gaan eerst := had kwart over 6 ofzo een bus die reed! bus 90, topgozer die chafeur, maar na 3 kwartier in een bus zitten voor een stukje waar je normaal 5 minuten over doet is te gek voor woorden :') dus ik was uitgestapt en toen naar famillie gegaan die bij die halte woonde toevallig := en toen maar daar gegeten en toen weer gaan reizen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:44

Siegislief, dat is tegen blauwe plekken en kneuzingen, je kunt het bij veel drogisterijen wel kopen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:46

Lovely schreef:
Siegislief, dat is tegen blauwe plekken en kneuzingen, je kunt het bij veel drogisterijen wel kopen.

Dat doe ik dan wel vanmiddag of morgen..kan eigenlijk geen sneeuw meer zien.. :')
En ik ga al helemaal niet meer op de fiets stappen.. denk dat ik wel gaa lopen Maandag naar mn werk [7km]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:48

Ze mogen die sneeuw van mij ook opruimen hoor, weer netjes in een doosje tot volgend jaar :D.

Zonet maar weer even collega uitgelegd dat je met dit weer ook naar je paard gaat. Die lui denken dus als het regent of sneeuwt dat je dan lekker thuis blijft zitten :?. Ze is zwanger, dus ik heb maar vast verklapt dat ze straks dat wurm ook van het kinderdagverblijf zal moeten halen bij extreem weer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:49

Dat is dan wel zo! Wat was haar antwoord daar op?! Oh, Ohja... zeker!? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:11

Nou, ze zei dat ze haar kind wel in een kinderdagverblijf met overnachting zou doen. Een beetje een vreemd antwoord dus omdat ze bij haar idee wil blijven dat het raar is dat je naar je paard gaat.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-01-10 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:11

Het is wel vervelend met paarden hoor .. dit weer..
Mijn vz beestje heeft een blessure en moet boxrust hebben.. nu mag ze eindelijk op harde ondergrond stappen en draven.. en nu kan het niet! En ze mag ook niet in een paddock oid.. en de binnenbak ik zo vaak bezet dat ik daar ook haast nooit in kan.. pff

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:12

Ja, echt heel vervelend... Elke keer als ik zn deken af doe zie ik dan zn rugspieren wéér geslonken zijn en zn billen niet meer formaatje olifant zijn.... *zucht*
Ik wil weer kunnen trainen ...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:15

mijn verzorghaf staat op ijzers en kan niet naar buiten als het glad is.... die staat dan binnen...

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:22

Ja mijne heeft ook ijzers.. Had laatst heel even met haar in een besneeuwde buitenbak gewandeld.. leuk dat ze het vond!
Net een puppy, helemaal vrolijk, snuffelen eten, willen rollen :P Maar dat durft ze niet aan een touwtje. Alleen had ze wel na 10 minuten al ijsklompen onder dr hoeven... Irritant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:08

Hier schijnt de zon al de hele dag uitbundig. Dat schijnheilige klimaat ook, gisteren ronduit gevaarlijk en vandaag lief en zoet. Alleen nog wat koud.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:08

hier is het ook heerlijk weer! Maar onze bak is niet ideaal en is dan echt keihard en bevroren helaas...