Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
natascha44 schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed wat haar hele familie hier mee te maken hebben..
Jij en je meisje moeten toch verder?
Familie kan je niet kiezen die krijg je er gratis bij en het is aan jou hoeveel je hun bij jullie relatie betrekt..
Mijn schoonfamilie heeft ook altijd commentaar en vind alles wat ik doe niet goed!!IHet gaat bij mij mijn ene oor in en mijn andere weer uit.
Ik moet met mijn man door het leven en niet perse met hun...
Praat het zondagavond uit met je meisje en probeer redelijk te zijn, mss is een derde onafhankelijk persoon een goede scheidsrechter voor als het uit de hand loopt maar de hele familie erbij?? kom op zeg!!!
friendly schreef:Beschermen ja. Maar het kind weghouden van 1 van de ouders...HELL NO! Al blijf je er continue bij als bewaking... I don't care! Maar je houdt geen kind weg bij zijn/haar ouders...
friendly schreef:Het lijkt nu misschien wel een beetje alsof ik het voor Kensha opneem maar ik vind hem tot op het moment dat wij de 2e kant te horen krijgen en/of alles weten een slappe zak zonder ballen. Als jij een kind heb LAAT je je toch niet weghouden van je kind?!
Dus ik ben benieuwd naar de andere helft van het verhaal.
friendly schreef:Het lijkt nu misschien wel een beetje alsof ik het voor Kensha opneem maar ik vind hem tot op het moment dat wij de 2e kant te horen krijgen en/of alles weten een slappe zak zonder ballen. Als jij een kind heb LAAT je je toch niet weghouden van je kind?!
Dus ik ben benieuwd naar de andere helft van het verhaal.
friendly schreef:Moontje1991: Tuurlijk wel. Als het beter blijkt te zijn voor het kind dan wel. Maar dat weten wij niet. Wij kennen hun niet. Hun precieze situatie dus wij kunnen geen goede mening vormen. Want wij vinden en ook ik leiden we af uit de postst van Kensha.
friendly schreef:Als jij een kind heb LAAT je je toch niet weghouden van je kind?!
Moontje1991 schreef:Ik denk dat dat kind er minder onderleidt zijn vader niet te zien dan zijn ouders zien ruzien en een moeder die dagelijks verteld dat papa gemeen is
friendly schreef:Moontje1991: Nee dat zeg ik niet. Ik vind nog steeds dat ie zich niet moeten laten weghouden bij zijn kind. Jij zegt dat wanneer het het beste blijkt te zijn voor het kind geen probleem hoeft te zijn, met dat ben ik het eens. Alleen weten wij niet of dat in dit geval van toepassing is.