Ik snap Chiqa helemaal hoor..
Ik vind het ook dingen. Maar dat vind ik ook van andere mensen. Ik kan het niet zo goed snappen dat mensen zich daardoor aangevallen door voelen.
Ze noemen mijn geliefde hondje ook wel is stronttube. Nou daar lach ik om en respecteer hun mening

Ik heb een tijd echt een kinderfobie gehad.
Dit kwam omdat mijn oom ineens een tweeling kreeg. Daarom deed hij zijn hond weg.. want die kon er niet mee omgaan. Het waren ontzettend moeilijke kinderen, CONSTANt huilen en bleren om alles.. En ik vond het moeilijk om te zien dat mijn oom er zo onder leed.. hij werd vermoeid, kreeg rimpels en kwam nooit meer bij ons langs.. hij speelde niet meer met mij.. door die krengen was ik mijn oom en gezelligheid in de familie kwijt..
ik vond ze vreselijk.. ik tekkelde ze op verjaardagen.. gaf ze snauwen en reageerde niet op ze..
Ik was een verschrikkelijke kinderhater

Op een keer sliepen ze allebei en moesten ze de auto in. en omdat ze geen handen hadden kreeg ik een slapend kind op mn schoot gegooid. Ik was 16 en heb staan krijsen en huilen!!! Het hele gevoel.. zo'n mini mens wat warm is en leeft op mijn schoot.. Echt.. zo onnatuurlijk en eng! Net een levend lijk...
Dit was natuurlijk erg extreem en not-done..
het was een persoonlijk gevalletje.. ik was jaloers op die baby's en kan er zowiezo al niet handig mee omgaan.
Nu heeft mijn schoonzus een kindje gekregen en die is zo anders!
Ik heb nu gezien dat er ook andere kinderen bestaan. Deze is super lief, lacht altijd, huilt nooit , alleen wanneer ie flink op zn snoet gaat.. maar dat mag

Nou kan ik er nog steeds niet mee omgaan.. en wil ik ze niet aanraken of mee praten...
Maar het gaat stukke beter en respecteer ze, omdat het mensjes zijn.. en zelfs hoe ik tegen hun doe invloed heeft op hoe zij later zijn.. straks zijn ze 16 en haten ze mij hierom.. daar schrok ik van.. en doe nooit meer lelijk

Ik kan nu zelfs een aai over de bol geven of beetje praten over sinterklaas enzo..
Maargoed. heel verhaal apart

Ontopic:
Ik vind het niet egoistisch om geen kinderen te nemen, ik zou echt willen dat andere die geen kinderen kunnen krijgen mijn vruchtbaarheid kunnen overnemen..
Ik vind het egoischer om kinderen te 'nemen'. om ze op te laten groeien in deze rot maatschappij van nu.. en mee doen met het uitbreiden van de mensheid.. overbevolking.
Natuurlijk snap ik het als je wel kinderen neemt.. want je leeft maar 1 keer en als je dat zo graag wilt..
Maar daarom wil ik geen kinderen