'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 00:28

Citaat:
vriendjes mogen tegenwoordig al bij hun meisje van 12 slapen..

Dat komt idd steeds vaker voor.
Een vriend van mij vertelde mij dat zijn zusje van 15 het had gedaan met haar vriendje,midden in de nacht terwijl ze beiden in een andere kamer sliepen.
Het meisje is naar de kamer van de jongen geslopen en de rest raden jullie al,de kamer van de ouders lag er naast..

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 00:40

Wij hadden ook een jongen in de klas die met een meisje van 12 had.
Ik echt zo '' illl... man ben je pedofiel ofzo''. Volgens mij is het nu ook al weer uit hoor,
maar vind het onverstelbaar dat meisjes van 12 daar al aan denken!
Ik speelde toen nog paardje en knutselde nog lekker enzo.
Volgens mij is hun planning dat je op hun 17 kinderen moet krijgen ofzo :(:)

Ayasha
Blogger

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 04:09

sinds wanneer is seks enkel voor kinderen :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:34

moeshie schreef:
Het valt mij op dat het verschil tussen Nederland en België hier erg groot is. Bij ons zijn er wel af en toe meisjes van +-11jaar die wel al make-up dragen, maar de grote meerderheid is toch nog lekker kind hoor. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met idd de opvoeding, in bepaalde kringen wordt dit soort gedrag getolereerd.

Nou..als ik ga stappen in België sta ik werkelijk versteld van wat ze dáár in de discotheek dragen.....

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:43

Frozenstar schreef:
moeshie schreef:
Het valt mij op dat het verschil tussen Nederland en België hier erg groot is. Bij ons zijn er wel af en toe meisjes van +-11jaar die wel al make-up dragen, maar de grote meerderheid is toch nog lekker kind hoor. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met idd de opvoeding, in bepaalde kringen wordt dit soort gedrag getolereerd.

Nou..als ik ga stappen in België sta ik werkelijk versteld van wat ze dáár in de discotheek dragen.....

:') Bimbo's heb je overal he :D

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:43

Ik ben 14, hoor er wel bij, maar niemand van mijn klas rijd paard of houd er van. En vinden het wel 'raar'. Trek me hier niks van aan. Heb wel makeup op enzo, draag soms hakken van 10 cm of hoger, (1.60). Mijn ouders zeiden altijd dat de paarden wel niet meer interessant zouden zijn, maar dat zijn ze nog steeds.

Edit: ze accepteren mij, hoe ik ben en welke hobby's ik heb, dat speelt meestal ook wel mee

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:51

ik merk het ook hoor!
ik ben dan iets ouder dan dat jij beschreef maar ik heb 2 vriendinnen die dan vertellen dat ze ruzie had met der ouders en dat ze der BLOEDEIGEN moeder voor klote prutsmuts en dergerlijke uitscheld!! nou sorry hoor maar vind ik echt heel erg!! over dat make up gedoe, ik draag het nooit, niet omdat ik het niet heb ofso maar het is meer tijdgebrek 's ochtends := maar ik heb het ook pas sinds groep 8 af en toe wat maskara op

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:52

kynshiri schreef:
Frozenstar schreef:

:') Bimbo's heb je overal he :D

Ja maar dat zijn niet 2 meisjes..dat is dan de hele discotheek. Ik ben zelf 20 en die discotheek is 16+.. echt serieus... :n en dan maar janken als ze aangeraakt worden door oudere gasten.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:53

xXEviIXx schreef:
ik merk het ook hoor!
ik ben dan iets ouder dan dat jij beschreef maar ik heb 2 vriendinnen die dan vertellen dat ze ruzie had met der ouders en dat ze der BLOEDEIGEN moeder voor klote prutsmuts en dergerlijke uitscheld!! nou sorry hoor maar vind ik echt heel erg!! over dat make up gedoe, ik draag het nooit, niet omdat ik het niet heb ofso maar het is meer tijdgebrek 's ochtends := maar ik heb het ook pas sinds groep 8 af en toe wat maskara op

Dat je je eigen moeder uitscheldt, dat snap ik NOOIT. Hoe oud je ook bent.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:54

Breezke schreef:
Citaat:
vriendjes mogen tegenwoordig al bij hun meisje van 12 slapen..

Dat komt idd steeds vaker voor.
Een vriend van mij vertelde mij dat zijn zusje van 15 het had gedaan met haar vriendje,midden in de nacht terwijl ze beiden in een andere kamer sliepen.
Het meisje is naar de kamer van de jongen geslopen en de rest raden jullie al,de kamer van de ouders lag er naast..

ik vroeg voor de grap na aanleiding van een programma of er een vriendje zou mogen blijven slapen als ik dat zou willen, me ouders zijden ja tuurlijk!! waarom niet?? en toen zij me vader voor de grap, doe je het wel veilig :') maar ik ben niet zo'n type hoor, ik zit in de 2e en heb in totaal 2 vriendjes gehad :') nog nooit gezoent of iets. zelfs in de discotheek nog nooit met een jonge gedanst :') ben eigenlijk gewoon een watje :=

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:56

Frozenstar schreef:
xXEviIXx schreef:
ik merk het ook hoor!

ja das waar!!
echt ik zou het mezelf ook niet vergeven hoor!
kijk als je ruzie hebt denk je wel is jezus stom mens ofso maarja dat hoort er bij maar echt uitschelden!! dat vind ik vreselijk!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 13:57

Een watje, of gewoon verstandig?

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:05

Negerzoen schreef:
@ Marilla, als je inderdaad al zó praat op die leeftijd dan vraag ik me af wat ze fout hebben gedaan dat ze zo doen :=
Ik was in groep 8 nog echt zo'n typ die kleren uit de kast pakte die lekker zaten, niet omdat de kleur matchte. Die gewoon in bomen klom, om er vervolgens knetterhard uit te vallen en je dan dood te lachen := Hutten bouwen, verstoppertje spelen met de buurt, fietswedstrijden, voetballen, op de zandberg spelen en vooral heel smerig thuiskomen om vervolgens op de bank in slaap te vallen van je drukke buitenspeeldag. Ook in groep 8 nog!

En als ik dan die meisjes van nu zie, dan vind ik het gewoon sneu voor ze dat ze niet zo'n jeugd hebben gehad als ik :)

Haha ik ben nu veertien jaar en zit in de derde.In groep 8 speelde ik paardje in het bosje bij ons huis samen met mijn beste vriendin,gingen we over takjes springen enzovoort :D gewoon omdat we dat leuk vonden. :')
Nu zijn we daar mee gestopt,maar nog steeds lopen we met de hond in het bos of gaan op ons rug in een grasveld liggen en naar de lucht kijken.
Dat doe ik liever dan in het winkelcentrum hangen en energy drinken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:08

Frozenstar schreef:
xXEviIXx schreef:
ik merk het ook hoor!

Dat snap ik ook niet.. -O-
Ik heb het vaak zat gedacht hoor als we echt ruzie hadden.. :o maar ik had wel teveel respect voor m'n moeder om haar voor k*t wijf oid uit te maken.. :x K*t prutsmuts kwam niet eens in m'n op om zo over haar te dénken, laat staan zeggen..

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:10

Je moeder uitschelden ... :n Hoe kún je denk ik dan, ik heb nog nooit mijn moeder uitgescholden, zou het ook niet moeten doen, poeh .. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 14:11

Shego schreef:
Negerzoen schreef:
@ Marilla, als je inderdaad al zó praat op die leeftijd dan vraag ik me af wat ze fout hebben gedaan dat ze zo doen :=
Ik was in groep 8 nog echt zo'n typ die kleren uit de kast pakte die lekker zaten, niet omdat de kleur matchte. Die gewoon in bomen klom, om er vervolgens knetterhard uit te vallen en je dan dood te lachen := Hutten bouwen, verstoppertje spelen met de buurt, fietswedstrijden, voetballen, op de zandberg spelen en vooral heel smerig thuiskomen om vervolgens op de bank in slaap te vallen van je drukke buitenspeeldag. Ook in groep 8 nog!

En als ik dan die meisjes van nu zie, dan vind ik het gewoon sneu voor ze dat ze niet zo'n jeugd hebben gehad als ik :)

Haha ik ben nu veertien jaar en zit in de derde.In groep 8 speelde ik paardje in het bosje bij ons huis samen met mijn beste vriendin,gingen we over takjes springen enzovoort :D gewoon omdat we dat leuk vonden. :')
Nu zijn we daar mee gestopt,maar nog steeds lopen we met de hond in het bos of gaan op ons rug in een grasveld liggen en naar de lucht kijken.
Dat doe ik liever dan in het winkelcentrum hangen en energy drinken hoor!

Nou, wij liggen in de zomer altijd voor het gemeentehuis met energy drank en een zak chips, gewoon languit op het gras daar. Ik zie niet in wat daar mis mee is? :=

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:06

Nee dat vind ik ook best hoor,dat doe ik ook wel eens.
Ik bedoel,ik ben niet van dat 'stoere rondhangen'.Ik shop ook wel (energy heb ik niet nodig,ben veel te hyper :+ )
ik begrijp alleen niet waarom meisjes van dertien perse in het dorp met hun vriendengroep moeten staan elke dag.Ik zie daar de lol niet van in.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:23

ik word misselijk van energy :')

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:24

Ik scheld mijn moeder wel uit, maar dat gaat dan altijd 2 kanten. Ook tegen mijn vader trouwens, maar dat ging altijd nog iets verder, van zijn kant vooral. Maar we hebben alledrie gewoon heel veel temperament en als er dan een ruzie of onenigheid is gaat het hard tegen hard. Mijn ouders tegen elkaar ook trouwens. Edit: Heb echt wel respect voor mijn moeder trouwens, maar scheldwoorden stellen bij ons gewoon niet zo heel veel uit, en we zeggen allemaal wat we denken, zodat het er maar uit is. Komen er ook geen stilgehouden ergeringen, zodat we niet opeens een bomontploffing krijgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:31

Shego schreef:
Nee dat vind ik ook best hoor,dat doe ik ook wel eens.
Ik bedoel,ik ben niet van dat 'stoere rondhangen'.Ik shop ook wel (energy heb ik niet nodig,ben veel te hyper :+ )
ik begrijp alleen niet waarom meisjes van dertien perse in het dorp met hun vriendengroep moeten staan elke dag.Ik zie daar de lol niet van in.

Ach ik ben 15 en sta ook bijna dagelijks in dorp. Zeker als ik naar school moet.

eierhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:32

De hyvesfoto's bij "meest gerespecteerd" en best bekeken zijn hi-la-risch! Ik vind het wel entertainment. Zolang ze maar beleefd blijven en geen overlast veroorzaken.

Ieder zn ding. Ik had ook meisjes in mijn klas toen ik 11 was die al dik met jongens bezig waren en make up. Het is met mij en al die andere meiden helemaal goed gekomen, ze zijn gelukkig en heel normaal, over het algemeen.

Gewoon een fase, meer niet. Een fase die een hoop van ons liever vergeten?

En er werd ook echt wel "vroegah" (in mijn geval zo'n 14 jaar geleden) al in de brugklas ge***t door klasgenoten hoor, alleen sloot ik me gewoon af van die verhalen! :P

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:51

Ik merk het ook écht enorm. meisjes van 12-13 met lagen make-up en s.letterige kleding, kan niet begrijpen wat zij daar mooi aan vinden, is alleen maar ongelofelijk ordinair én inderdaad dan hebben ze sneller een (ouder) vriendje dan de andere meiden die wel 'gewoon' doen. Ze zetten zichzelf gewoon te koop.
In het eerste en tweede was ik nog écht zo een 'paardenfreak', sprak over niet veel anders geloof ik :=
Ik begon pas vorig jaar (in het 3de) met een beetje mascara, en vanaf het 4de met mascara, eyeliner en 'n beetje foundation maar er zijn er ook veel van mijn leeftijd die heel hun gezicht volsmeren.. zonde.. ;( Ik krijg met 'gewoon' doen toch ook genoeg aandacht van jongens :)
Vanaf dit jaar mocht ik ook eens af en toe naar een fuif, 5 in totaal geloof ik én ik ben geen enkele keer zat of zelfs aangeschoten geweest, ik heb genoeg plezier zo hoor :j
Ik merk ook dat ze er steeds vroeger mee beginnen, 14jarige bij ons die al aan de drugs zitten enzo! Maar ook veel mensen van mijn leeftijd die (jointjes) roken en elke week op café zitten en zat zijn en daarna daar foto's van op hun facebook zetten, lekker stoer 8-) Ik vind ook dat ze veel te los gaan over seks, vind dat eigenlijk pas iets voor na je 16de...

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 16:31

eierhoofd schreef:
De hyvesfoto's bij "meest gerespecteerd" en best bekeken zijn hi-la-risch! Ik vind het wel entertainment. Zolang ze maar beleefd blijven en geen overlast veroorzaken.

Hihi ik moet daar ook wel eens om lachen ook al ben ik pas veertien.Die uitdrukkingen als 'lkkr kind' enzo vind ik gewoon...raar.Niet aanvallend bedoeld hoor,ik snap het gewoon niet.
En over make-up,ik draag mascara maar dat is al een ramp.Ik vind tutten wel leuk maar ik KAN het niet :') als ik mascara opdoe vergeet ik het en krab ik in m'n oog,zodat het weer uitloopt.Lipgloss vind ik heel vervelend want als je dan een keer je haar in je gezicht hebt hangen plakt het aan je lippen vast.Oorbellen raken verstrikt in je haar.Oogschaduw verdwijnt,blijft maar een half uur zitten en dan is het weg.eyeliner doet zeer want ik prik altijd in m'n oog met dat potlood :')
Ik ben gewoon een kluns wat makeup betreft.Hakken zijn leuk maar o zo pijnlijk voor je voeten.
Ik bewonder de mensen die het allemaal volhouden wel hoor.Maar idd die meiden met een heel levensverhaal op hun profiel vind ik soms een beetje overdreven.Tenzij er natuurlijk echt wat aan de hand is

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 16:33

Ronja_b schreef:
Ik merk het ook écht enorm. meisjes van 12-13 met lagen make-up en s.letterige kleding, kan niet begrijpen wat zij daar mooi aan vinden, is alleen maar ongelofelijk ordinair én inderdaad dan hebben ze sneller een (ouder) vriendje dan de andere meiden die wel 'gewoon' doen. Ze zetten zichzelf gewoon te koop.
In het eerste en tweede was ik nog écht zo een 'paardenfreak', sprak over niet veel anders geloof ik :=
Ik begon pas vorig jaar (in het 3de) met een beetje mascara, en vanaf het 4de met mascara, eyeliner en 'n beetje foundation maar er zijn er ook veel van mijn leeftijd die heel hun gezicht volsmeren.. zonde.. ;( Ik krijg met 'gewoon' doen toch ook genoeg aandacht van jongens :)
Vanaf dit jaar mocht ik ook eens af en toe naar een fuif, 5 in totaal geloof ik én ik ben geen enkele keer zat of zelfs aangeschoten geweest, ik heb genoeg plezier zo hoor :j
Ik merk ook dat ze er steeds vroeger mee beginnen, 14jarige bij ons die al aan de drugs zitten enzo! Maar ook veel mensen van mijn leeftijd die (jointjes) roken en elke week op café zitten en zat zijn en daarna daar foto's van op hun facebook zetten, lekker stoer 8-) Ik vind ook dat ze veel te los gaan over seks, vind dat eigenlijk pas iets voor na je 16de...

nouja als het maar veilig is, de meeste houden er geen rekening mee..
een kind heb je eerder dan de 100.000 euro hoor!
het is volgens mij ook wel een beetje een taboe om het echt erover te hebben met je kind..
erg jammer want het schilt een hoop narigheid!
bijvoorbeeld ook geslachtziekten, want tegenwoordig dot iedereen het met iedereen!

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:39

_likepink_ schreef:
Enggg :=
Bah wat een nutteloze kindertjes nadias!

Hih ja Margoot zag het :))

wat zag je? :o