dwaallicht schreef:Ik snap er echt niks van...
Ik ook niet, maar goed het is voorbij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dwaallicht schreef:Ik snap er echt niks van...
maar... nu het goeie nieuws, je bent van hem af! Zonde van je tijd lijkt me, zo iemand!
Sophie_midas schreef:Het komt wel goed met jouje bent zooooveel beter af zonder zo'n jongen! Hij geeft duidelijk niks om je, en je verdient beter
Alsnog sterkte
Balou_k schreef:Sophie_midas schreef:Het komt wel goed met jouje bent zooooveel beter af zonder zo'n jongen! Hij geeft duidelijk niks om je, en je verdient beter
Alsnog sterkte
Er is altijd een weg toch![]()
Het doet alleen vreselijk veel pijn.. En ik heb zo mijn best gedaan.. Echt.. Maar het was niet genoeg..
Dus veeg de tranen maar uit mijn gezicht
Macho_C schreef:Huilen hoeft niet meer Daphne,
het is nu voorbij en hoop dat je iemand vind die wel respectvol met je omgaat !
Balou_k schreef:gisteren smste nick zijn vader, kom je nick zijn spullen nog brengen, of moet ik ze komen halen ?
Ik smste terug, kom maar halen..
Ik had alles naar buiten getyft, door het raam, in de regen..
Belt die vader aan, mijn zusje gaat kijken, wie ben jij, ik mag niet open doen van mijn grote zus..
En toen kwam mijn vader, ruzie maken met die vader van Nick..
Dat gebeurde gisteren dus..
Tja..
Wat kan ik zeggen ?
Ik ben erg boos, gefrustreerd, verdrietig, maar ik kan NIET zeggen dat ik niet meer van hem hou..
dwaallicht schreef:Balou_k schreef:gisteren smste nick zijn vader, kom je nick zijn spullen nog brengen, of moet ik ze komen halen ?
Ik smste terug, kom maar halen..
Ik had alles naar buiten getyft, door het raam, in de regen..
Belt die vader aan, mijn zusje gaat kijken, wie ben jij, ik mag niet open doen van mijn grote zus..
En toen kwam mijn vader, ruzie maken met die vader van Nick..
Dat gebeurde gisteren dus..
Tja..
Wat kan ik zeggen ?
Ik ben erg boos, gefrustreerd, verdrietig, maar ik kan NIET zeggen dat ik niet meer van hem hou..
Lekker volwassen gaan jullie om met elkaar. Grow up. Dat is het enige dat ik kan zeggen!