hoe een persbericht versturen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:21

Oei, oei, nr 3 gaat zo ongelovelijk blij wezen dat ze tijdig weer naar jou kamp terug is gekeerd :+
1 zaak weg gestreept, op naar de volgende :P

Wildgirl

Re: hoe een persbericht versturen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:29

gefeliciteerd kim, ik heb nog even aan je gedacht vandaag!
succes 4 februari, komt vast goed!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 18:15

Zo ben thuis, lekker een fles wijn opgengezet :D

Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat een rechter zich daadwerkelijk ingelezen had :)

deze is in iedergeval in tha pocket :) nu die andere twee nog binnen slepen :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 18:41

weet je wat ik ook zo frappant vond........ dat de rechter gelijk uitspraak deed.

ik ben nog een beetje aan het nasudderen van vandaag :) zal hier denk ik veel monologen hebben vanavond :D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:43

Was dus heel erg duidelijke zaak...dat de advocaat daar je twee tegenstanders niet op gewezen heeft. Of had dit niet meer buiten de rechtbank nog opgelost kunnen worden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 18:52

jahoor alles kan buiten de rechtbank opgelost worden, maar hun waren zo overtuigd dat ze dit zouden winnen :)

het allermooiste is dat in de dagvaarding die ik van hun kreeg waarin ze hun ontslag aanvochten stond dat ze nooit op geen enkele manier bezig zijn geweest of zijn voor zichzelf met een eigen buro (dagvaarding was 15 januari) in de bewijsstukken die ik heb oa een brief van hun aan de ZZPers staat dat "wij... en ... zijn per 7 januari een eigen nachtzorgburo begonnen"

Natuurlijk was dit bewijs ten tijde van de dagvaarding bij tegenpartij niet bekend :D :D

maar hoe dom kan je zijn??????? gewoon pure arrogantie om te denken dat je met dat soort bewijzen een zaak kan winnen.

De advocaat van de tegenpartij heeft zelfs nadat ze maandag mijn bewijsstukken binnenkreeg (en zich realiseerde dat dit een verloren zaak was) mijn personeel gebeld :D ......... Hoe kan je het doen????

Op de zitting zelf zei ze ook iets geheel tegenovergesteld als dat ze in het verweer op mijn bewijs had geschreven........ OOK niet handig :) als je in het verweer a schrijft, en op de zitting Z zegt :)

Voor de rechter was het echt al kat in het bakkie :)

ach zo schieten me steeds meer gebeurtenissen te binnen........ maar het was enerverend zegmaar :)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:03

Nog duidelijk geworden wat ze van je personeel moest dan?
(lekkere advocaat; die neem ik dus níet als ik in de problemen zit :P )

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:09

En wat gaat er nu met die klant gebeuren? Is dit financieel aantrekkelijk voor jou?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 19:10

jawel. Ik heb er een die niet wilde verklaren over de bijeenkomst die ze hebben gehad :D althans die later zei niet te willen verklaren, maar ik had al wel gezegd dat ze ging verklaren. De advocaat van de tegenpartij wilde eigenlijk in kunnen brengen dat er van haar nooit een verklaring is geweest en dat ik dus een leugenaar ben :D

maargoed dat is niet helemaal gelukt zegmaar :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 19:11

Liezel1 schreef:
En wat gaat er nu met die klant gebeuren? Is dit financieel aantrekkelijk voor jou?

ik zette daar zo tussen de 150 en 300 uur per week weg......... ja dat is wel financieel aantrekkelijk voor mij :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 19:17

ik heb de klant ook een email gestuurd met de uitspraak van de rechter :)

oja en de ZZPers die hun inzette ook, maar daar heb ik bijgezet dat als ze benaderd worden door de dames en ze kunnen dat aantonen dat ze dan de helft van de dwangsom krijgen :)

vals he :D

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:22

whahaha die is goed

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 19:27

heeeee.......... wie bewijst blijft :D

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:28

_O- :') Wedden dat ze nu hópen benaderd te worden? Ik zou spontaan mn mobieltje 24/7 bij me hebben :D

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 23:52

He Kim gefeliciteerd!!! Helemaal goed!

bassistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 00:04

heyyy dat is in ieder geval al in de pocket Kim, en ik denk zo maar dat de rest ook wel goed gaat komen de 4e ;) :D :D
Kim is kicking some ass }> }> }>

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 19:54

nah bummer weer vandaag :) wil ik vanochtend mijn personeel betalen............ heeft E beslag laten leggen op mijn rekening.....

nou heb ik nog wel andere rekeningen en alles bij elkaar gesprokkeld plus het verkopen van de TT gaat m wel worden, maar hemellief......... Ik heb iedereen die vandaag gebeld heeft over wanneer het salaris gestort word doorverwezen naar e..... Men was not amused, maar ze kennen mij....... en als ik zeg dat ze maandag allemaal hun salaris hebben, dan hebben ze allemaal hun salaris al moet ik mijn auto ervoor verkopen, en mijn sieraden (die ik toch nooit draag :D ) belenen.......

in mijn koppigheid zeg ik dan, naaaa die krijgt nooit dat geld...... laat het beslag erop liggen tot dat de belastingdienst mijn failissement aanvraagt en dan krijgt ze lekker niks PUH :) maargoed, eigenlijk ben ik nog helemaal niet van plan om failliet te gaan :) dus echt een optie is dat niet :)

Gebeld met de deurwaarder die het beslag heeft gelegd, zaak uitgelegd, en maandag (waarschijnlijk) gaat het beslag eraf..... even hopen dan maar :D

Op naar donderdag, dan heb ik weer wat ademruimte :)

nooit saai............

Maaruh, heb er wel weer drie in de nacht zitten vannacht en voor de komende week staat er nog zo een 80 uur uit :) dat gaat goed tenminste :)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:01

Wie is E, en waarom kan ze zomaar beslag laten leggen op jouw rekening?Jij kan er niet bij, maar zij kan er dus ook niet bij?
Jeetje, wat een gedonder weer :(:)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 20:11

e is iemand die in een ontslagprocedure zit bij het CWI maar zich ziek heeft gemeld. Ik ben gedagvaard door haar voor loondoorbetaling, maar ik wilde eerst antwoord van het CWI. De dagvaarding is door mijn broer aangenomen toen ik niet op de zaak was, alleen die heeft verzuimd dit tegen mij te zeggen :D ik wist niet dat ik met haar een zitting had :)

bij verstek veroordeeld. Ik heb haar vorige week nog aan de telefoon gehad, en ik heb haar gezegd dat zodra het geld er is zij absoluut de maanden november en december betaald krijgt. Waren we het helemaal over eens ( ze weet hoe de situatie is op de zaak nu) Ik heb haar vorige week een gedeelte betaald, maar niet alles. en nu ligt er beslag :)

naja

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:13

gaat weer lekker dus?

Wel super dat de rechter geliujk een uitspraak had.

maar nu dit... :n Ik vind het nogal wat dat er beslag gelegd wordt...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 20:20

het gaat maar om 6000, dus het is zo opgelost daar gaat het niet om..........

Maar voor mij is het gewoon mijn gevoel, ze weet dat vandaag betaaldag is ......... en mij laat ze niet zitten hoor, ik heb al 3 maanden geen salaris gehad...... mij pakt ze er niet mee, maar al haar oud collega's wel..... en dat vind ik triest.

Maargoed zoals ik al zei, plan B gaat in werking en dan kan ik maandag iedereen betalen. Het stomme is dat er echt een veelvoud van die 6000 op de rekening staat. Het deurwaarders kantoor is wel in de meewerkmodus hoor, dus het gaat maandag wel geregeld worden, maar het is toch effe naadje zegmaar.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:13

Ik denk niet dat haar oudcollega's blij zijn met deze actie. Wel errug grof geschut dan ook, als je een week eerder tot een overeenkomst bent gekomen :n

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 19:18

ben ook niet amused............ \

maargoed, ik verkoop mijn TT morgen dan kan ik iedereen betalen............ zo werkt het.......

zij blij......... alledrie blij, dan hebben alle dames waar ik nu mee moet knokken een auto van mij gekregen....... en ik moet mijn auto verkopen om de salarissen te betalen........

laat ze er gelukkig mee zijn :) aan het einde van de rit hangen de prijzen :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:19

Vito ook weer blij ? Die mag dan weer met de baas mee zeker ? :) (roest die van jou ook zo ontzettend ? := )

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 19:21

hihi rust roest .......... das zeker :) :)

vitotje mag het weer gaan doen :)