Ik had gisteren weer een 'wereldreis' van Almelo-Zwolle-Gouda. Ze zijn helaas vaak aan het werk op dat traject, maar goed, met Ipod en boek kom je een heel eind. Nu nog wachten op internet in de trein, dat zou heerlijk zijn. (En dat rijmt )
Ik kan maar niet begrijpen wat mensen er toe zet voor een trein te springen. Het geeft een hoop troep, overlast en om het maar over de machinist niet te hebben...
Anoniem
Geplaatst: 16-11-09 20:25
Het rook net ook gewoon nog echt niet lekker hier bij het station Gek genoeg zat ik er wel weer op te wachten, ik bedoel, het was alweer een paar maanden rustig hier..
Op het traject Apeldoorn-Almelo is het ook altijd raak, bij Rijssen. Hoe vaak vrienden daar geen vertraging hebben opgelopen..
En wat mensen daar toe zet, tsja, als mensen zo ver zijn, denken ze nergens meer aan.. Wij kunnen nu helder denken, en het afkeuren, maar iemand die het zo niet meer ziet zitten, ziet dat niet meer..
Jup, Nieuwerkerk gaan er denk ik zeker 4 per jaar. Traject in NL waar de trein het hardst rijdt. En het helpt ook niet mee dat er hier een kliniek bij het spoor zit voor mensen die zichzelf al van kant willen maken
Horsefreak
Geplaatst: 16-11-09 20:29
Ik zag het inderdaad begin van de middag, geen treinverkeer tussen Gouda en Nieuwekerk door aanrijding met een persoon.
Laatst bijgewerkt door Horsefreak op 16-11-09 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Muisbal
Geplaatst: 16-11-09 20:29
Het valt me nu ik veel met de trein reis pas op hoe vaak er een 'aanrijding met persoon' is.. Zijn er zo'n 200 per jaar. Vind dat echt veel hoor...
[blonde opmerking]Waarom staat er eigenlijk [HK] in de titel in LZP [/einde blonde opmerking]
Anoniem
Geplaatst: 16-11-09 20:30
Ik kijk er inmiddels al niet gek meer van op als er hier een keertje geen treinen rijden. Raar eigenlijk als je het vaak meemaakt. Had er ook een keer eentje voor mijn trein. Tuurlijk, je schrikt als je in die trein zit. Maar als je het leest wanneer je aan komt lopen of op internet, nee dan kijk ik er al niet meer van op als het bij Nieuwerkerk is.
Ik zit ook regelmatig voorin, probeer daar eigenlijk verder niet meer aan te denken. Vind het vooral erg rot voor Machinist die de persoon ziet springen en als eerst de klap merkt. En de HC die moet gaan kijken wat er onder de trein is gekomen.
Ja ik ook.. Heb regelmatig als ik voorin de trein zit dat ik hem hoor toeteren en dan schrik ik altijd meteen. Ben dan bang dat er misschien iets of iemand op het spoor staat...