Ik hoop dat de mods het er mee eens zijn dat ik na een poosje dit topic weer aanhaal voor een update.
We eigenlijk een vrij relaxte tijd achter de rug. Weer een beetje kunnen genieten, leuke dingen doen, en het tumor idee een beetje naar de achtergrond gedrukt. Sooms steekt het nog wel eens de kop op , bij soort gelijke verhalen van anderen enz, maar al met al is het allemaal wel fijn verlopen de laatste maanden.
Nadeel is dat hij nog steeds niet mag auto rijden... Ik ben ondertussen druk bezig met mijn rijbewijs en afgelopen woensdag ben ik in 1x geslaagd voor mijn theorie. Heel fijn!
Alleen vandaag moet mijn vriend weer naar het ziekenhuis. vandaag gaat hij een gesprek krijgen met een onafhankelijke arts (misschien wel wat testjes ofzo ik heb geen idee) om te kijken of hij weer mag gaan rijden. heel spannend dus. Hij moet er om 4 uur zijn en ik moet van 9 tot 21 werken. echt ontzettend klote... Ben er best zenuwachtig voor ook omdat ik weet hoeveel dat rijbewijs en die auto voor hem betekend...
Het is weer een kleine reality check... Het zit er nog... We waren het al bijna vergeten... eind februari en begin maart wordt het weer stressen... het komt alweer zo dichtbij de volgende scan en uitslag...... Ik moest het weer even van me afschrijven
Laatst bijgewerkt door Rana op 05-02-10 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt