Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

iingee

Re: Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 21:11

wat een super nieuws! fijn zeg!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 21:13

Ik ben hartstikke blij voor jullie, Rana!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 02:08

Echt heel fijn voor jullie. Ik hoop dat jullie 2009 positief kunnen afsluiten en dat 2010 jullie veel geluk brengt.

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 06:50

Wat een goed nieuws! :D
Dat komt mooi uit zo net voor de feestdagen!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 21:33

Meiden;

ten eerste allemaal ONGELOOFLIJK BEDANKT,

bedankt voor het feit dat ik hier zoveel kwijt heb gekund, en dat jullie zo voor me klaar hebben gestaan .

Zoals ik in de laatste update al heel kort had gezegd, is de tumor goddank niet gegroeid. Omdat de tumor uit veel verschillende stukjes weefsel kunnen bestaan, willen ze geen biopt nemen (nog niet, dit heeft dezelfde risico's als een operatie).

De behandend arts-chirurg gaat kijken of hij iets kan betekenen betreffende het cbr.

Over 3 maanden (in maart) wordt de derde mri gemaakt. En daar na gaan we weer een spannende periode naar uitslag tegemoed.

Ik had nooit gedacht dat bokt en bokkers meer dan tijdverdrijf zouden zijn, maar het is een dagboek, steunpunt en veilige haven in één. Bedankt daarvoor. Jullie stuk voor stuk.

Stiekem hoop ik dat ik geen nare dingen meer hoef te plaatsen in dit topic, maar helaas zijn we nog niet klaar en hebben we nog niet gewonnen of verloren.

Op dit moment staan we quitte, en hebben we er dit weekend lekker met vrienden en familie van genoten. Ik zal jullie op de hoogte houden en moet eerlijk bekennen dat het "van me af schrijven" ook veel steun heeft gegeven

Thnx ladies!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:25

Heel erg graag gedaan, en de eerste positieve dosis nieuws is in ieder geval binnen. Kan me voorstellen dat je hierdoor echt een hart onder de riem krijgt. Super en ga zo door. Wij zijn hier wel en proberen je een beetje op te vangen en te steunen. Geniet maar van de kerst (:) en oud en nieuw :Y) , dat verdienen jullie!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:39

Het blijft spannend zo lang het er zit. Maar dit is absoluut goed nieuws! Proficiat daarmee. En hou je taai!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 07:11

:) fijn om te horen dat we je zo hebben kunnen steunen. Ik wil jullie fijne feestdagen toewensen (:)

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 07:23

Geniet er van en leef je lekker uit met de feestdagen!!! (:) *\o/* (:)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:41

Gelukkig kunnen jullie voorlopig even ontspannen! Geniet ervan :)

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:34

Goed om te horen dat jullie deze stap iig overwonnen hebben! Hele fijne dagen gewenst, jullie kunnen er nu iig heerlijk van genieten! :)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:53

Fijn om te horen!

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:17

Hoi Rana,

Ik kom nu pas dit topic tegen, en ik wil je heel veel sterkte wensen!
Nog fijne kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:17

Meid, wat fijn dat de tumor niet is gegroeid! Heb je genoten van het kerst vieren met iets minder twijfel? :) Geniet nu maar even van die 3 maanden goed nieuws en ga het allemaal maar even verwerken. Hopelijk over 3 maanden weer zulk goed nieuws!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:14

Ik heb al jouw posts in één keer doorgelezen, zo snel als ik kon, en helemaal meegeleefd.
Toen ik net las wat de uitslag was barstte er wat en moest ik huilen van geluk voor jullie.

Het blijft natuurlijk verschrikkelijk dat het ding er zit maar zo goed dat hij niet is gegroeid! Ik hoop echt heel erg dat dat zo blijft en zal zeker tot maart blijven volgen, en nog langer als dat nodig is.

Ook ik zal voor jullie duimen!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 09:35

Bedankt voor jullie lieve reacties en excuses voor mijn late reactie.

Vrijdag 12 maart wordt de volgende spannende dag een week hiervoor krijgt hij de nieuwe scan en de 12e krijgen we daar de uitslag van... Dan gaan we weer hopen...

Nu gaat het eigenlijk allemaal wel oke, leven gaat gewoon door en soms krijg je even een reality-check....

we'll see what happends next..

thnx girls!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 09:40

heel veel sterkte, ik zal voor jullie duimen :(:)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 11:53

Ik hoop dat de mods het er mee eens zijn dat ik na een poosje dit topic weer aanhaal voor een update.

We eigenlijk een vrij relaxte tijd achter de rug. Weer een beetje kunnen genieten, leuke dingen doen, en het tumor idee een beetje naar de achtergrond gedrukt. Sooms steekt het nog wel eens de kop op , bij soort gelijke verhalen van anderen enz, maar al met al is het allemaal wel fijn verlopen de laatste maanden.

Nadeel is dat hij nog steeds niet mag auto rijden... Ik ben ondertussen druk bezig met mijn rijbewijs en afgelopen woensdag ben ik in 1x geslaagd voor mijn theorie. Heel fijn!

Alleen vandaag moet mijn vriend weer naar het ziekenhuis. vandaag gaat hij een gesprek krijgen met een onafhankelijke arts (misschien wel wat testjes ofzo ik heb geen idee) om te kijken of hij weer mag gaan rijden. heel spannend dus. Hij moet er om 4 uur zijn en ik moet van 9 tot 21 werken. echt ontzettend klote... Ben er best zenuwachtig voor ook omdat ik weet hoeveel dat rijbewijs en die auto voor hem betekend...

Het is weer een kleine reality check... Het zit er nog... We waren het al bijna vergeten... eind februari en begin maart wordt het weer stressen... het komt alweer zo dichtbij de volgende scan en uitslag...... Ik moest het weer even van me afschrijven
Laatst bijgewerkt door Rana op 05-02-10 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:00

Kop op mop. Zoals alles nu verloopt gaat het gelukkig goed. Hou dat maar even in je achterhoofd en niet te veel nare dingen gaan denken.

En je bent in 1x geslaag voor je theorie :+ (je loopt wel hard op de feiten vooruit en je kan mij niet voor de gek houden je mag nog niet in mn auto rijden := )

Ik zal duimen dat de uitslag positief is vanmiddag en dat ie weer lekker met zn karretje kan rondscheuren (ook al blijft het een vrouwen auto hihi)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 12:06

waha zie nu dat ik daar ff een rare uitspraak gemaakt heb, heb indd niet me rijbewijs maar me theorie !!!!

Ja het zou zo fijn zijn als hij weer mag rijden!! Maar ik ben bang dat dit afspraak van de honderdduuzend word.....

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:10

Nou de theorie is iig binnen! Heb je al een datum om af te rijden? Succes alvast! En hopelijk je vriend ook snel weer achter het stuur, geeft waarschijnlijk meteen een stuk meer vrijheid en onbezorgdheid. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:37

Gefeliciteerd met je theorie! Toppie! :):)
En ik duim hoor voor goed nieuws vandaag! En goed nieuws eind van de maand!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 14:07

Wat ontzettend goed dat je voor je theorie geslaagd bent, Rana!
Hopelijk kun je gauw je rijbewijs halen, en dan zal ik duimen voor goed nieuws inderdaad voor je vriend zijn autorijden en natuurlijk de uitslag eind van de maand!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 14:33

vooralsnog sterkte rana! Hopelijk valt de volgende uitspraak net zo mee als de vorige!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-10 17:01

het duimen heeft niet geholpen...

hij mag niet meer rijden... Pas als hij een operatie wil een jaar daarna, mits het zonder complicaties gebeurd. Of pillen tegen epileptie gaat nemen ( wat hij in principe helemaal niet heeft ) .... bagger

Geen opties nu dus omdat bij beide de bijwerkingen en of complicaties erger zijn ... baal er echt van...
had voor hem gehoopt dat het anders zou zijn....