Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:52

Welshcobfan schreef:
hahahah nou, mijn moeder topless is nou niet bepaald aantrekkelijk hahaha :P 3 kinderen en de tand des tijds hebben aardig wat aangericht :D

Dat richt idd genoeg aan ja :j :P

Yessy

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 17:14

Ik begon ook al te denken dat ik de enige kerel ter wereld aan de haak had geslagen die mooie lingerie/bikini mooier vindt dan naakt (en dat geldt andersom ook, ik zie liever een kerel in mooie boxer dan naakt). Maar hij blijkt niet de enige te zijn lees ik hier :D

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:15

Yeyo schreef:
BabsieJana schreef:
Ik snap niet waarom mensen zonodig topless moeten gaan liggen. Wat heb je daar nou aan? Dat het daar ook bruin wordt? :')

Geen strepen! En geen witte tieten.

Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben he, gaan alle anti's ook met bovenstukje onder de zonnebank???

Nee. :)

Ik weet niet, dan lig je niet met z'n allen zegmaar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:21

Er zit idd een subtiel verschil tussen de zonnebank en een overvol strand :')

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:49

Yamcha schreef:
Die van mij heeft trouwens niet het motto 'Hoe groter hoe beter' ;)
Maar ik kan al raden dat die van Chiqa wel zo denkt

Die van mij ook niet ;) die vindt die van mij helemaal prima :D[/quote]

Inderdaad, niet elke man (zelfs heel veel niet :D) houden van groot. Maar veel meiden met grote boemboes lijken wel eens alleen maar te denken dat dat per definitie mooi gevonden wordt, terwijl dat helemaal niet waar is.
Ik geloof trouwens best dat er mannen zijn die niet van topless houden. En ik kan het me voorstellen als ik naar sommige vrouwen kijk op het strand. Maar ikzelf kan me er totaal niet druk over maken, hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:59

Twiggy2008 schreef:
Yamcha schreef:
Die van mij ook niet ;) die vindt die van mij helemaal prima :D

Inderdaad, niet elke man (zelfs heel veel niet :D) houden van groot. Maar veel meiden met grote boemboes lijken wel eens alleen maar te denken dat dat per definitie mooi gevonden wordt, terwijl dat helemaal niet waar is.
Ik geloof trouwens best dat er mannen zijn die niet van topless houden. En ik kan het me voorstellen als ik naar sommige vrouwen kijk op het strand. Maar ikzelf kan me er totaal niet druk over maken, hoor.

Veel vrouwen denken dat idd :j
Ik vind persoonlijk dat je borsten bij je lijf moeten passen. Grote 'boemboes' ( :') ) zouden totaal belachelijk staan bij iemand zoals ik :j ben maar een klein ding :)

Maar een mooi lijf is voor mij niet persé een modellenlijf, wel een goed verzorgd lijf, en de eigenaar ervan moet ervan houden. Dan is 't mooi :j

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:02

Hmm, ik ben ook maar een klein ding.....met grote boemboes...tja ik heb ze ook niet uitgezocht en zou ze liever wat kleiner zien (vooral ook handiger), maar totaal belachelijk wil ik het ook niet noemen ;)
(weet wel dat je het niet tegen mij had hoor, maar voelde me toch een beetje aangesproken :o )

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:07

Arabesk schreef:
Tutti_Frutti schreef:
Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

en bedankt maar weer :+

mijn eerste grijze haar is idd inmiddels gevonden -O- en ik lig idd topless op het strand omdat ik een dinosaurus ben die uit een tijd komt dat dat nog heel gewoon was :D _O-

Voor grijze haren hoef je geen 30 te zijn :+
Maar om 30 nou oudere vrouwen te noemen :(:)

Jesser schreef:
Wat ik meen te lezen uit de discussie, is het toch onzekerheid, want telkens worden de mannen in een link gezet dat zij het wel of niet mooi vinden, of het mag wel, want dan moet je wel de perfecte cup hebben. ehhh.. disciminatie, of onderdrukking van vrouw zijn..??
*knip*
Er is niets ordinairs aan.. om topless te zonnen, zolang je het ook maar niet doet om anderen te willen prikkelen, of onzeker te maken. Want dan heeft het niets met jezelf te maken, maar meer met het feit dat je erkenning wil/zoekt voor je lijf.. en dan ben je ws net zo onzeker als die andere vrouw die dat niet doet.. maar zich loopt te verbijten over die vrouw die dat wel doet..

Best mooie stukjes en ik begrijp het ook deels...
Ik zon zelf weinig aangezien ik alleen verbrand en niet bruin word :(:) Dus van witte plekken heb ik ook geen last!
Maar mijn vriend kijkt echt wel als er iemand topless ligt, maar hij heeft er wel vaak commentaar op :(:)
Zelf hoeft topless van mij niet zo. Vaak vind ik de vrouwen die topless liggen toch wel uitstralen van kijk mij nou :+ En tsjah sorry voor hun maar ik weet zeker dat als ik naast hun mijn bovenstukkie uitdoe de mannen allemaal naar mij kijken :oo
Ik vind dat je zelf moet doen waar je je prettig bij voelt en niet afgaan op andermans commentaar etc etc :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:08

Yamcha schreef:
Ciqa kan en wil niet geloven dat mannen geen fan kunnen zijn van topless :D

Klopt helemaal :j Mannen die dat beweren willen vrouwlief zoet houden. Geloof wat je wilt geloven,
echt je vent zal geen hand voor zijn hoofd steken als er een pracht exemplaar aan komt lopen hoor
Ech tniet :D

Zat er serieus nog over na te denken om de vraag te stellen aan mn collega's (werken zo'n 150 man hier waarvan 20 direct) Zie je het voor je?
Wat zullen ze antwoorden......Nee daar houden wij niet van := , ja dit antwoord zullen ze geven als vrouwlief achter ze staat.

"Tieten waar????????" Wat moeten ze anders met al die kalendertjes die de hele dag voor hun neus bungelen achter in de cabine of op kantoor? Omdat het zo misplaatst is?

Nog een dingetje, geen man die hier reageerd in het topic, zullen we de muur maar optrekken?

Maar goed op zich is het niet zo bijzonder dat ik tot deze slotconclusie kom, jullie kunnen nog steeds niet benoemen waarom jullie dr zo'n moeite mee hebben, blijkbaar is dat erg moeilijk te benoemen, kan me herinneren dat de vraag vorige week al gesteld is :)

Maar goed geloof wat je wilt geloven, geloof dat je man dr niet om geeft, een man die dr niets om geeft
moet nog steeds geboren worden.
Lijkt me trouwens knap lastig :7

Yamcha schreef:
Ik vind persoonlijk dat je borsten bij je lijf moeten passen. Grote 'boemboes' ( :') ) zouden totaal belachelijk staan bij iemand zoals ik :j ben maar een klein ding :)

Dus daarom heb je zoveel moeite dr mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:10

sifra01 schreef:
Hmm, ik ben ook maar een klein ding.....met grote boemboes...tja ik heb ze ook niet uitgezocht en zou ze liever wat kleiner zien (vooral ook handiger), maar totaal belachelijk wil ik het ook niet noemen ;)
(weet wel dat je het niet tegen mij had hoor, maar voelde me toch een beetje aangesproken :o )

Oh, dat was niet de bedoeling hoor.

Ik vind andere mensen hun lijf eigenlijk zelden belachelijk, en al helemaal neit als ze er zelf van houden en er trots op zijn.

Ik zou mijzelf wel belachelijk vinden met grote boemboes, maar ik ben dat ook niet gewend aan mijn lijf, he :D denk dat dat het vooral is :j :D

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:12

Yamcha schreef:
sifra01 schreef:

Oh, dat was niet de bedoeling hoor.

Ik vind andere mensen hun lijf eigenlijk zelden belachelijk, en al helemaal neit als ze er zelf van houden en er trots op zijn.

Ik zou mijzelf wel belachelijk vinden met grote boemboes, maar ik ben dat ook niet gewend aan mijn lijf, he :D denk dat dat het vooral is :j :D

haha ik wilde gewoon even reageren. Je hebt me niet diep gekwetst hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:14

Oh gelukkig :D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:28

Chiqa schreef:
Yamcha schreef:
Ciqa kan en wil niet geloven dat mannen geen fan kunnen zijn van topless :D

Klopt helemaal :j Mannen die dat beweren willen vrouwlief zoet houden. Geloof wat je wilt geloven,
echt je vent zal geen hand voor zijn hoofd steken als er een pracht exemplaar aan komt lopen hoor
Ech tniet :D

Zat er serieus nog over na te denken om de vraag te stellen aan mn collega's (werken zo'n 150 man hier waarvan 20 direct) Zie je het voor je?
Wat zullen ze antwoorden......Nee daar houden wij niet van := , ja dit antwoord zullen ze geven als vrouwlief achter ze staat.

"Tieten waar????????" Wat moeten ze anders met al die kalendertjes die de hele dag voor hun neus bungelen achter in de cabine of op kantoor? Omdat het zo misplaatst is?

Nog een dingetje, geen man die hier reageerd in het topic, zullen we de muur maar optrekken?

Maar goed op zich is het niet zo bijzonder dat ik tot deze slotconclusie kom, jullie kunnen nog steeds niet benoemen waarom jullie dr zo'n moeite mee hebben, blijkbaar is dat erg moeilijk te benoemen, kan me herinneren dat de vraag vorige week al gesteld is :)

Maar goed geloof wat je wilt geloven, geloof dat je man dr niet om geeft, een man die dr niets om geeft
moet nog steeds geboren worden.
Lijkt me trouwens knap lastig :7

Dus daarom heb je zoveel moeite dr mee?

Daaruit kan ik alleen opmaken dat je met een hoop eikels samenleeft :+
Want het bestaat hoor...echt :oo

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:13

Chiqa schreef:

hoho, ik heb al een paar keer gereageerd.
tuurlijk kijken wij mannen naar het vrouwelijk schoon, topless of niet. daar heb je toch ogen voor gekregen?!
en ik kan het ook gewoon zeggen waar vrouwlief bij is. geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:17

Ik heb een strandhuis en ik merk ook dat het minder wordt gedaan dan eerst.
Ik deo het nog wel, het interesseert me niet, ook al zitten er 8 jongens bij de buren (wat overigens wel leuke momenten opleverde haha).
Zoveel valt er bij mij niet te zien en het boeit me ook niet.

Ik weet wel dat mannen niet altijd blij zijn met topless vrouwen, zo hadden vrienden van mij enkele jaren geleden de afkorting MTDTje. Oftewel, Meer Tepel Dan Tiet. En dat was geen compliment...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:45

Chiqa, dat meen je toch niet, he, dat jij echt overtuigd bent dat ALLE mannen kalendertjes en posters hebben hangen? :D

Ik heb toch heel wat mannen gekend in mijn leven en nog ;) (en nee, niet met allemaal een relatie gehad, dus ze hoefden mij echt niet zoet te houden of iets dergelijks :D ), maar ik weet van hen persoonlijk dat ze echt niet allemaal dol zijn op topless vrouwen, hetzij op het strand, hetzij op de foto, hetzij in een film of iets dergelijks. Maar als jij denkt dat ik daarmee zoet gehouden ben, so be it. Ik weet wel beter. ;)
En je kunt mij toch echt niet naief noemen, hoor, maar het mag best. :P

Ik geloof wel dat de meeste mannen van mooie vrouwen houden (en zoals wij van mooie mannen), maar dat die per definitie topless moeten zijn om ze gek te maken, nee. Niet elke man valt op blond met cup D of meer of iets in die trant.
Als je dat gelooft, ben je zelf toch wel een beetje naief. ;)

Ik weet verder niet met wat voor mannen jij werkt (zat jij niet in de autobranche of heb ik het mis?)?

Maar ik heb verder geen moeite met topless, hoor. Ik schrik wel eens van de ordinaire types, die zo overtuigd zijn van iets wat ik niet zo zie, en ja, helaas ook wel eens van de oudere dames (van ver BOVEN de 30!!! :D ), maar aan de andere kant, vind ik dat iedereen lekker zelf moet weten wat ze doet op het strand. Ik schrik net zo hard van kerels die nog meer hebben dan ik heb qua cupmaat, niet te zwijgen over de bierbuiken en zwarte lichaamsharen. :Y)

Een man is zeker visueel ingesteld, hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ook dat 'visuele' is niet bij elke man hetzelfde. Echt niet.

Yamcha, ik kan best grote boemboes hebben (die had ik tijdens en na mijn zwangerschap), maar ik vind het zelf niet zo denderend en daarbij ben ik heel tevreden met mijn strakke omvang. Past gewoon bij mij en ik ben goed zoals ik ben. Ik merk in elk geval niet dat de mannen me er minder aantrekkelijk om vinden, hoor. Verre van zelfs. :D
Al kreeg ik een miljoen toe naast , ik hoef echt geen grotere boemboes. :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:48

Tutti_Frutti schreef:
Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

Kom ik aan met mijn bijna 39 jaar. :D
'Oudere vrouw' _O-

Voor de oudere vrouwen onder ons; kennen jullie heel toevallig nog dat programma op de Duitse RTL 'Tutti Frutti'? :P :D

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:44

Ik begrijp ook niet waarom telkens de link tussen mannen en topless gemaakt wordt..? Of is het te doen om die mannen om topless te liggen.. Tja.. ik niet in ieder geval...

Misschien dat chiqa het daarom doet, de nadruk wordt erop gelegd in ieder geval.

Persoonlijk houd ik ook niet van grote borsten, zie ook voor en na de zwangerschap, veel te zwaar, zitten in de weg...

Een handjevol, zoals mijn kereltje zei, toen hij lingerie ging kopen voor mij..en het paste ook nog!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:24

Nou ik weet niet waar jullie zonnen maar waar ik zon liggen echt mooie dames op het strand hoor, mooi lijf mooie borsten. Al heb ik ook geen problemen om tegen een topless iemand aan te kijken die een minder 'mooi' lijf heeft. Petje af dat ook diegene sch*t heeft aan het modebeeld +:)+ .

En dan heeft iemand blote', minder mooie borsten (beláchelijk), of die man met die bierbuik heeft een ballenknijper aan gedaan (hoe dúrft hij) so what?? Werkelijk waar. Mijn dagje strand verpest het niet. En mensen die gewoon netjes op hun eigen handdoekje topless zonnen en niet gaan staan springen en hupsen (en al zouden ze) zijn in mijn ogen niet ordinair hoor. Maar goed, iedereen heeft blijkbaar een andere definitie van ordinair...

Iemand die topless zont valt MIJ niet lastig, iemand met een ghettoblaster, vijf jengelende kinderen, een rokende BBQ en een schreeuwende vent wél.

Ik vind opvallende tatoo's ook niet mooi maar om die mensen dan maar meteen de toegang tot het strand te ontzeggen en ze ordinair te noemen :roll:.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:35

unicorn_kiss schreef:
Daaruit kan ik alleen opmaken dat je met een hoop eikels samenleeft :+
Want het bestaat hoor...echt :oo

Dus een man die naar een stel mooie tieten kijkt is een eikel :? :') Krijg haast medelijden met je partner, arme dúrft niet eens meer te kijken, want dat is het een eikel.

Goed maar blijkbaar heb je dr minder moeite mee als hij stiekem kijkt?

Twiggy2008 schreef:
Chiqa, dat meen je toch niet, he, dat jij echt overtuigd bent dat ALLE mannen kalendertjes en posters hebben hangen? :D

Waar staat dat? Quote svp.

Twiggy2008 schreef:
. Niet elke man valt op blond met cup D of meer of iets in die trant.
Als je dat gelooft, ben je zelf toch wel een beetje naief. ;)

Nog een quote svp waar heb ik dat beweerd??

Twiggy2008 schreef:
Een man is zeker visueel ingesteld, hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ook dat 'visuele' is niet bij elke man hetzelfde. Echt niet.

Juist dan zijn we het daar iig over eens :)

Twiggy2008 schreef:
Ik schrik net zo hard van kerels die nog meer hebben dan ik heb qua cupmaat,

Schrik je daarvan, serieus?

frankiej schreef:
hoho, ik heb al een paar keer gereageerd.
tuurlijk kijken wij mannen naar het vrouwelijk schoon, topless of niet. daar heb je toch ogen voor gekregen?!
en ik kan het ook gewoon zeggen waar vrouwlief bij is. geen probleem.

Ah ik heb jou reactie over het hoofd gezien, excuses. Gelukkig wordt jou dus niets opgedrongen als ik het zo lees? Dus mag je kijken zonder een zuur gezicht naast je te hebben of risico op een slaande ruzie?

mannen zijn echt zó anders in het bijzijn van hun vrouw...athans de onderdrukte, om die reden hebben wij altijd twee bedrijfsfeesten, mét en zonder partner, de laatste is veel gezellig, zijn de mannen veel losser.
Van te voren natuurlijk wel even ruim geinstrueerd dat ze dit of dat béter niet tegen vrouwlief kunnen zeggen, waarom zou dat toch zijn? kalendertjes worden verstopt :')

quote="Twiggy2008"]Ik weet verder niet met wat voor mannen jij werkt (zat jij niet in de autobranche of heb ik het mis?)?[/quote]

Ja en dan? :) Zijn die mannen anders?

Sees schreef:
Nou ik weet niet waar jullie zonnen maar waar ik zon liggen echt mooie dames op het strand hoor, mooi lijf mooie borsten. Al heb ik ook geen problemen om tegen een topless iemand aan te kijken die een minder 'mooi' lijf heeft. Petje af dat ook diegene sch*t heeft aan het modebeeld +:)+ .

En dan heeft iemand blote', minder mooie borsten (beláchelijk), of die man met die bierbuik heeft een ballenknijper aan gedaan (hoe dúrft hij) so what?? Werkelijk waar. Mijn dagje strand verpest het niet.

Ben het helemaal met je eens.
Feit dat er hier vrouwen beweren dat er geen enkele mooie vrouw op het strand loopt, en alleen maar oude gebouwen, kom zeg......Een kind stampt ook als het zn gelijk wil krijgen gaat alleen nergens meer over.

Op het strand lopen dus ook mooie damens, mss wel mooier dan jou en mij, lekker belangrijk :D Zou de vrouw een stuk sierlijker maken als ze er zo'n vriendelijke gedachte op na zouden houden als jij Sees :)

Ooit komt er een dag dat wij ook oud en uitgezakt zijn, dus dan is dat ineens schrikken???
Heb medelijden met mensen die er zo'n gedachte op nahouden, is er toch iets mis met je zelfvertrouwen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:43

idd chiqa, ik kan vrij m'n mening over een meid / vrouw geven. zelfs al zou ik zeggen van "daar zou ik het best eens mee kunnen doen" ofzo.
maar goed, we dwalen wel enigzins af... voor mij mag het topless gebeuren echt wel blijven hoor. al wordt een naaktstrand gemeengoed, so what? gewoon er in meegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:47

Frankiej hoe zou jij je voelen als je vrouw je verbood om te kijken?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 21:54

Ok Chiqa ik sta echt versteld van de manier waarop jij je probeert te verdedigen :p
De manier waarop jij mannen beschrijft (mede in andere topics) toont voor mij aan dat ik alleen maar medelijden met je kan hebben. Ik heb echt het idee dat jij al nare ervaringen hebt meegemaakt met mannen. Mijn vriend heeft overal zijn eigen mening over, ik kan en wil hem niks opleggen of verbieden :) Moeilijk te aanvaarden voor jou dat hij die mening UIT ZICHZELF aanneemt. Margoed discussieren tegen jou is op dit moment redelijk zinloos, aangezien je werkelijk alle woorden verdraait

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:00

Het woord eikel was trouwens slecht gekozen inderdaad,
maar de manier waarop jij venten beschrijft kan ik enkel het woord eikel bedenken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:03

Chiqa schreef:
Frankiej hoe zou jij je voelen als je vrouw je verbood om te kijken?

dan zou ik zeggen: ja daag duvel lekker op. duidelijk mag ook zijn dat ze van mij ook gerust naar andere kerels mag kijken hoor