Welshcobfan schreef:hahahah nou, mijn moeder topless is nou niet bepaald aantrekkelijk hahaha3 kinderen en de tand des tijds hebben aardig wat aangericht
Dat richt idd genoeg aan ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yeyo schreef:BabsieJana schreef:Ik snap niet waarom mensen zonodig topless moeten gaan liggen. Wat heb je daar nou aan? Dat het daar ook bruin wordt?
Geen strepen! En geen witte tieten.
Waar ik dan ook wel benieuwd naar ben he, gaan alle anti's ook met bovenstukje onder de zonnebank???
Yamcha schreef:Die van mij heeft trouwens niet het motto 'Hoe groter hoe beter'![]()
Maar ik kan al raden dat die van Chiqa wel zo denkt
Twiggy2008 schreef:Yamcha schreef:Die van mij ook nietdie vindt die van mij helemaal prima
Inderdaad, niet elke man (zelfs heel veel niet) houden van groot. Maar veel meiden met grote boemboes lijken wel eens alleen maar te denken dat dat per definitie mooi gevonden wordt, terwijl dat helemaal niet waar is.
Ik geloof trouwens best dat er mannen zijn die niet van topless houden. En ik kan het me voorstellen als ik naar sommige vrouwen kijk op het strand. Maar ikzelf kan me er totaal niet druk over maken, hoor.
Arabesk schreef:Tutti_Frutti schreef:Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren
en bedankt maar weer
mijn eerste grijze haar is idd inmiddels gevondenen ik lig idd topless op het strand omdat ik een dinosaurus ben die uit een tijd komt dat dat nog heel gewoon was
![]()
Jesser schreef:Wat ik meen te lezen uit de discussie, is het toch onzekerheid, want telkens worden de mannen in een link gezet dat zij het wel of niet mooi vinden, of het mag wel, want dan moet je wel de perfecte cup hebben. ehhh.. disciminatie, of onderdrukking van vrouw zijn..??
*knip*
Er is niets ordinairs aan.. om topless te zonnen, zolang je het ook maar niet doet om anderen te willen prikkelen, of onzeker te maken. Want dan heeft het niets met jezelf te maken, maar meer met het feit dat je erkenning wil/zoekt voor je lijf.. en dan ben je ws net zo onzeker als die andere vrouw die dat niet doet.. maar zich loopt te verbijten over die vrouw die dat wel doet..
Yamcha schreef:Ciqa kan en wil niet geloven dat mannen geen fan kunnen zijn van topless
Yamcha schreef:Ik vind persoonlijk dat je borsten bij je lijf moeten passen. Grote 'boemboes' () zouden totaal belachelijk staan bij iemand zoals ik
ben maar een klein ding
sifra01 schreef:Hmm, ik ben ook maar een klein ding.....met grote boemboes...tja ik heb ze ook niet uitgezocht en zou ze liever wat kleiner zien (vooral ook handiger), maar totaal belachelijk wil ik het ook niet noemen![]()
(weet wel dat je het niet tegen mij had hoor, maar voelde me toch een beetje aangesproken)
Yamcha schreef:sifra01 schreef:Hmm, ik ben ook maar een klein ding.....met grote boemboes...tja ik heb ze ook niet uitgezocht en zou ze liever wat kleiner zien (vooral ook handiger), maar totaal belachelijk wil ik het ook niet noemen![]()
(weet wel dat je het niet tegen mij had hoor, maar voelde me toch een beetje aangesproken)
Oh, dat was niet de bedoeling hoor.
Ik vind andere mensen hun lijf eigenlijk zelden belachelijk, en al helemaal neit als ze er zelf van houden en er trots op zijn.
Ik zou mijzelf wel belachelijk vinden met grote boemboes, maar ik ben dat ook niet gewend aan mijn lijf, hedenk dat dat het vooral is
![]()
Chiqa schreef:Yamcha schreef:Ciqa kan en wil niet geloven dat mannen geen fan kunnen zijn van topless
Klopt helemaalMannen die dat beweren willen vrouwlief zoet houden. Geloof wat je wilt geloven,
echt je vent zal geen hand voor zijn hoofd steken als er een pracht exemplaar aan komt lopen hoor
Ech tniet![]()
Zat er serieus nog over na te denken om de vraag te stellen aan mn collega's (werken zo'n 150 man hier waarvan 20 direct) Zie je het voor je?
Wat zullen ze antwoorden......Nee daar houden wij niet van, ja dit antwoord zullen ze geven als vrouwlief achter ze staat.
"Tieten waar????????" Wat moeten ze anders met al die kalendertjes die de hele dag voor hun neus bungelen achter in de cabine of op kantoor? Omdat het zo misplaatst is?
Nog een dingetje, geen man die hier reageerd in het topic, zullen we de muur maar optrekken?
Maar goed op zich is het niet zo bijzonder dat ik tot deze slotconclusie kom, jullie kunnen nog steeds niet benoemen waarom jullie dr zo'n moeite mee hebben, blijkbaar is dat erg moeilijk te benoemen, kan me herinneren dat de vraag vorige week al gesteld is
Maar goed geloof wat je wilt geloven, geloof dat je man dr niet om geeft, een man die dr niets om geeft
moet nog steeds geboren worden.
Lijkt me trouwens knap lastig
Dus daarom heb je zoveel moeite dr mee?
Chiqa schreef:Nog een dingetje, geen man die hier reageerd in het topic, zullen we de muur maar optrekken?
unicorn_kiss schreef:Daaruit kan ik alleen opmaken dat je met een hoop eikels samenleeft
Want het bestaat hoor...echt
Twiggy2008 schreef:Chiqa, dat meen je toch niet, he, dat jij echt overtuigd bent dat ALLE mannen kalendertjes en posters hebben hangen?
Twiggy2008 schreef:. Niet elke man valt op blond met cup D of meer of iets in die trant.
Als je dat gelooft, ben je zelf toch wel een beetje naief.
Twiggy2008 schreef:Een man is zeker visueel ingesteld, hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ook dat 'visuele' is niet bij elke man hetzelfde. Echt niet.
Twiggy2008 schreef:Ik schrik net zo hard van kerels die nog meer hebben dan ik heb qua cupmaat,
frankiej schreef:hoho, ik heb al een paar keer gereageerd.
tuurlijk kijken wij mannen naar het vrouwelijk schoon, topless of niet. daar heb je toch ogen voor gekregen?!
en ik kan het ook gewoon zeggen waar vrouwlief bij is. geen probleem.
Sees schreef:Nou ik weet niet waar jullie zonnen maar waar ik zon liggen echt mooie dames op het strand hoor, mooi lijf mooie borsten. Al heb ik ook geen problemen om tegen een topless iemand aan te kijken die een minder 'mooi' lijf heeft. Petje af dat ook diegene sch*t heeft aan het modebeeld.
En dan heeft iemand blote', minder mooie borsten (beláchelijk), of die man met die bierbuik heeft een ballenknijper aan gedaan (hoe dúrft hij) so what?? Werkelijk waar. Mijn dagje strand verpest het niet.