Rare reacties op Marktplaats!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Re: Rare reacties op Marktplaats!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:10

Paketjes naar het buitenland gaan op gewicht.
Naar Frankrijk onder de twee kilo is geloof ik 9 euro of zo.
Mijn moeder maakt vaak pakjes voor me, en weegt dan alles thuis af...

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:14

ben benieuwd hoe het met de doos snippers afloopt

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:36

Over 'smoesjes'
Bedenk wel dat deze ook wel echt kunnen zijn...
Zo heb ik een keer geboden op een naaimachine. We waren bezig een afspraak te maken om het ding op te halen.
Die avond komt mijn schoonvader thuis van werk, met een naaimachine voor mij... tja...
Of dat ik inderdaad afzeg omdat ik geen geld meer heb. Ik heb gewoon huisdieren, en als ik dan plotseling naar de DA moet... En dat kost dan 100 euro... dan kan ik inderdaad geen geld meer missen.

Verder krijg ik eigenlijk nooit meer rare reacties.
Telefoon nummer krijgen ze sowieso niet. Ben ooit een keer gebeld of ik ook langs wilde komen voor seks :x
Wel heel vaak dat er geboden wordt en je er niets meer van hoort.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:46

Tuurlijk dat kan altijd, maar dan heb je neem ik aan wel het fatsoen om dat aan de verkoper mee te delen???

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:11

Zo raar vind ik deze reacties niet, mensen proberen toch altijd zoiets (bijv de prijs lager krijgen e.d.). Je hebt er altijd van die mensen bijzitten. Toen ik mijn paard op marktplaats had staan voor 1000 euro werd er een keer 800 euro geboden, heb alleen maar gestuurd dat de prijs 1000 euro was niet lager, verder heb ik er niet meer op gereageert.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:13

Yeyo schreef:
Tuurlijk dat kan altijd, maar dan heb je neem ik aan wel het fatsoen om dat aan de verkoper mee te delen???

ja dat zeker wel!
Ik vind dat namelijk ook zeer vervelend. Dus ik meld dat altijd wel netjes

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:09

DyMarvel schreef:
ben benieuwd hoe het met de doos snippers afloopt

Anders ik wel, weet alleen niet wanneer ik haar weer zie, maar zodra ik er wat over gehoord heb dan laat ik het weten!

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:11

Rosie_Posie schreef:
Yeyo schreef:

ja dat zeker wel!
Ik vind dat namelijk ook zeer vervelend. Dus ik meld dat altijd wel netjes

Nou ja, dan moet een verkoper ook niet zeuren, ja jammer, maar er kan toch altijd wat tussen komen?
Als je zo beleefd bent om af te zeggen is er imo niets aan de hand!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:17

Dat had ik gister dus ook, zou een ankyset kopen, maar mijn vader had 2 weken geleden al gezegt: ik heb een verassing voor je. Was dat eigenlijk beetje vergeten, maar kwam die dus gister mee en dat was dat we op vakantie gaan, morgen al.. dus dan zou ik of moeten afhaken of zij moeten wachten.

Toen kreeg ik een pbtje terug of ik nog meer smoesjes had enzo blabla.. toen dacht ik laat maar.

_Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:25

Wij hadden 2 jaar geleden een auto te koop staan.

Belde er een man die een auto zocht voor zijn dochter.
Hij zou meteen in de auto stappen samen met zijn dochter en dan zou hij er met een uurtje rijden zijn..

Wij wachten en wachten en wachten.. :Z

Uiteindelijk is die man nooit langs geweest.. en we hebben er ook niks meer van gehoord.

Heel vreemd vonden wij..
:?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 19:05

Haha geweldig sommige reacties!

Ik had ook een keer een kastje op MP staan werd ik gebeld door een man die vraagt hoeveel ik er minimaal voor wil hebben. Dus ik zeg dat. Zegtie ok waar kan ik het ophalen?
Dus ik adres gezegd zegtie doodleuk; Ok dan kom ik er nu aan....

Uhm is het niet handig als ik er ook ben... :o

Maar ook mensen die voor 25 euro van mij een helemaal heel bankstel (2 banken en 1 stoel) mochten hebben maar dan kwamen kijken en het niet namen omdat er een vlekje op zat... VOOR 25 EURO 3 BANKEN halllooooow zeg!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:36

Och, zo heb ik ooit een advertentie gezien van een meisje, die zocht een zadel en een hoofdstel, en een karretje en een tuig en borstels en wedstrijdkleren en rijbroeken en dekjes en halsters etc etc etc. En dat wilde ze dan gratis hebben, maar ze wilde wel de helft van de verzendkosten betalen hoor.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:38

Vjestagirl schreef:
maar ze wilde wel de helft van de verzendkosten betalen hoor.

Wat royaal :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:20

Vjestagirl schreef:
Och, zo heb ik ooit een advertentie gezien van een meisje, die zocht een zadel en een hoofdstel, en een karretje en een tuig en borstels en wedstrijdkleren en rijbroeken en dekjes en halsters etc etc etc. En dat wilde ze dan gratis hebben, maar ze wilde wel de helft van de verzendkosten betalen hoor.

Nou zeg!! Dat je dat nou niet gedaan hebt, was een koopje! _O-

Voor haar dan he :')

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:38

haha geweldige reactie's van sommige,
zo had ik het ook een keer,
ik had mn bontje op MP staan ,
krijg ik om kwart over 11 savonds een reactie, dat een man wel intresse had , en het adres wou weten en dat hij hem NU op wou halen ,
ik gezegt dat het niet kon , oke dan wou hij de volgende morgen om 8 uur wel komen , en anders klokje 10 uur savonds werd er gezegt haha .

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 08:58

ikdoemaarwat schreef:
pff ik word ook moedeloos van mensen die maar bieden en als je ze dan mailt met: kom maar halen
dan hoor je niks meer :?

en niet telkens dezelfde persoon hoor :n
nee wel 6 verschillende nu gehad :7

Ja, daar ben ik ook een beetje zat van.
Bieden ze wat waar je mee akkoord gaat, laten ze niets meer van zicht horen, als ze hun eigen bod dan ook even verwijderen....... :z

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 09:53

Ik had ook een keer een loveseat te koop staan, kostte mij nieuw 350,- maar er zaten kattenhalen in dus ik had hem tegen t.e.a.b. neergezet op MP.
Kreeg ik een bod van 10,-, ik wilde er vanaf dus vond het allang best.
Komt dat mokkel kijken...."nou hij is wel erg beschadigd he" vrij arrogant ook nog!
waarop ik zeg, "dat stond er duidelijk bij, en als je gezond verstand hebt dan snap je dat ik een loveseat in prima staat niet voor 10,- verkoop, ik ben geen liefdadigheidsinstelling weet je"

kreeg ik ook een heel epistel over dat ze gescheiden was en bla bla bla bla, ik zeg, volgens mij kun je nu maar beter gaan....
wat een hork zeg!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:06

Ik vraag me ook geregeld af of de mensen van tegenwoordig wel kunnen lezen.
Heb je iets op mp staan, krijg je van die onzinnige mails met vragen over het aangeboden product terwijl alles in de ad staat beschreven..

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:18

Ook hier ervaring genoeg met Marktplaats.. 300,- bieden voor een scooter die er voor 800,- op staat, andere belachelijk lage boden, niet terugmailen maar de volgende spande de kroon:

Ik heb een advertentie op MP staan waarin ik me aanbied als oppas voor hier in de buurt. Een fijne reactie waar ik nu dus ook al oppas en ook een reactie van iemand die al volwassen was maar wel iemand zocht die op hem wilde passen. Hij wilde lekker verzorgd worden als een baby met luier verschonen, flesje geven en hij wilde dat ik hem naar bed zou brengen 8)7

Op dezelfde advertentie kreeg ik een sms'je van iemand (nummer stond erbij en een foto van mezelf omdat ik weet dat dat meer vertrouwen wekt dan enkel tekst). Er stond in van: Hoi Kim!! leuke foto van jou op Marktplaats! Gr. Bauke uit Hengelo. Doei! _O- Daar moest ik wel erg om lachen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:26

Mensen reageren zo euhhm, apart op advertenties op marktplaats, wat een rare lui zeg!! :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:43

ik heb een tijdje geleden 2 nigerianen achter mijn laptop aangehad.
1tje bood 970 euro (nieuwprijs was 1300) terwijl hij defect was :?
wist ondertussen allang dat het een nigeriaanse oplichter was, maar we wouden het op een bepaalde manier toch voor elkaar zien te krijgen.

we wouden hem opsturen, zo dat hij moest tekenen voor ontvangst, en waarneer het geld op de rekening stond de rekening leeg halen en een week of 2 leeg laten :')
helaas liet hij niks meer van zich horen, we hadden al een heel plan bedacht haha.

ze maken het geld over, en als het gekochte iets aangekomen is halen ze het geld terug }:0

en nog iemand die de laptop voor haar zoon wou kopen, voor school.
mag best, hij doet het alleen niet, ben er maar niet op in gegaan, voelde de bui al hangen ;)

en 1 iemand vond het heel leuk om mij een maand lang elke dag te mailen omdat hij m'n laptop wou voor 200 euro.
ik wou er 250 voor, maar ik dacht van wat maakt het ook uit, hij is toch kapot.
mail ik hem, ik ga akkoord met je bod.

nooit meer wat van gehoord ^)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:45

Daphne, Nigerianen laten je geloven dat ze het overmaken, doen ze echt niet hoor ;) Ik heb er nu ook eentje in mijn mailbox zitten die een mooi mailtje met allerlei plaatjes erin heeft gestuurd, waarin ze mij willen laten geloven dat als ik het artikel opstuur, ik een heuleboel geld krijg :P Nou, dat is dan wel weer grappig, aangezien ik een rekeningnummer heb verzonnen, dus er valt niks over te maken!! _O-

Maar het is wel leuk om hun tijd te verdoen :P Als ik ze bezig houd, kunnen ze anderen niet oplichten :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:46

daphne jammer dat het niet gelukt is met die negirianen

ik word horde dol van die gasten als nederland hen eens massal zou oplichten }>

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 10:51

Ik maak hem ook helemaal gek! _O-

Ik had eerst buzzers in de aanbieding, toen een PS2 en nu ga ik hem aangeven dat de Wii sports opgestuurd kan worden, ik verander dus ook nog eens van artikel :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:20

haha vindt ie vast niet erg, volgens mij letten ze daar totaal niet op :')