Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sandeman schreef:Mensen die stomdronken op feesten rondlopen veroorzaken vaak meer problemen dan degene die een pil of een snuif ophebben. Die gaan heel gezellig met elkaar om en lekker dansen.
Jenkins schreef:ik vind mensen die drugs gebruiken, wiet roken, veel drinken domme simpele zielen.
Daarom rook en drink ik ook niet, en ik mis ook echt niks. Kan het even gezellig hebben als al die andere wel stom dronken mensen. Miss nog wel gezelliger.

Yeyo schreef:Jenkins schreef:ik vind mensen die drugs gebruiken, wiet roken, veel drinken domme simpele zielen.
Daarom rook en drink ik ook niet, en ik mis ook echt niks. Kan het even gezellig hebben als al die andere wel stom dronken mensen. Miss nog wel gezelliger.
Dus met andere woorden, jij bent superieur want jij gebruikt niets?
Liever een domme en simpele geest, dan een bekrompen geest!

juline schreef:moeli, ik doel echt niet op iedereen, heb ook me hardcore periode gehad echter was ik helaas vaak 1 van de weinige die niet mee deed met alle pillen en overige troep. daar ben ik dan misschien wat hypocriet in, wel blowen maar alle andere harddrugs(gebruikers) verafschuwen.
is ook een kromme gedachte van mij hoor maar zo voelt het voor mij wel. kan ook absoluut niet tegen bezopen mensen.
maar helaas komt dit ook door mensen die ik helaas wel kapot heb zien gaan aan al die andere troep. echter nog nooit gezien dat een blower er kapot van is gegaan

Frances schreef:Jullie leggen nu wel woorden in de mond van niet gebruikers he, hoop dat jullie dat ook doorhebben.
Jullie doen net alsof elke niet drugs gebruiker hier loopt te verkondigen dat iemand die blowt een junk is. Beetje overdreven.
Ikzelf bijv. ben tegen drugs ja, maar ik vind iemand die blowt echt geen junk
er is namenlijk een gigantisch verschil tussen softdrugs en harddrugs