Wel eens een gele lucht gezien?Hier is't gewoon geel in de lucht! ...Het flitst en donderd en er komt ook aardig wat water uit de lucht vallen...
hier is t nu droog. het heeft vanmiddag een uurtje geregend en geonweerd maar dat viel alles mee eigenlijk
Ik was vandaag in Utrecht. Hele dag vrij mooi weer geweest, soms wat zon maar niet koud. Daarna rond 7u begon het enorm te onweren en buien met regen.Maar nu in N-B is het droog.
Flinke bui+onweer gehad hier rond half 4, kwam net terug van buitenrit met paard, was in de verte al wat aan het rommelen.Was blij dat ik weer op stal was, reed midden in de polder.
Joolien schreef:Hier komt het nu met bakken uit de hemel. Niet normaal!En hier is een stralend blauwe lucht met een zonnetje.
Wat een regen Ik heb mijn vader gevraagd of hij even vanuit zijn werk naar mijn dakkapel wilt kijken of deze niet inregent (raam staat misschien nog open)...
Hier komt het écht met bakken uit de hemel met onweer...Idem dito als Dravergekkie dus. Zitten in dezelfde regio