kamsel schreef:Misschien zijn we gewoon niet naief genoeg..
Ik denk eerder niet realistisch genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kamsel schreef:http://www.vreemdgaan-overspel.nl/feiten.html
vind je?????
(en dan zeker als je de kat op het spek bindt?)
Shadow0 schreef:Je zou ook een hele andere conclusie kunnen trekken uit die feiten: dat wij gewoon een heel onrealistisch beeld hebben van relatiesDat het blijkbaar vooral heel naief is om te verwachten dat 'eeuwige trouw' de enige manier is om een goede relatie te hebben. En dat wantrouwend zijn en allerlei acties verbieden die mogelijkerwijs verdacht zouden kunnen zijn nauwelijks helpt om ontrouw te voorkomen.
__Nathalie__ schreef:Maar dat zijn goede vrienden van je geen kennisen of vreemden
Suzanne F. schreef:Misschien moet ik mijn ervaringen dan maar zien als een compliment voor mijzelf. Ik heb al zoveel oneerbare voorstellen gehad, niet normaal. En ik liep niet eens in een string.
Mannen die zich gewoon aanbieden, getrouwd, kinderen, maakt niet uit...
Suzanne F. schreef:Heino schreef:Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje
Dat ligt eraan wat voor vrouw er in dat stringetje zit.![]()
Suzanne F. schreef:Anoeska schreef:Suzanne; ik zie jou in meerdere topics zulke negatieve dingen over mannen zeggen. Dat jij iets rottigs heb meegemaakt is heel erg voor je, maar dat maakt nog niet alle mannen slecht en onbetrouwbaar. Hoop echt voor jou dat je snel een leuke trouwe vent tegenkomt, zodat je ook weer wat positiever kunt gaan denken.
Voor de honderdduizendste keer:
Dit/deze reactie in DIT topic is niet gebaseerd op mijn ex en wat ik daarmee heb meegemaakt.
Maar toch bedankt.
Iddel schreef:Mijn vrienden denken hier anders over. Ze vinden een meid die haarzelf in een stringetje aanbiedt, wetende dat de heer in kwestie een relatie heeft, een beetje goedkoop.
Caesar schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.
Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.
Precies mijn gedachte!
Mowoah schreef:Toch vreemd dat je vriend het gewoon doet, terwijl jij al aangeeft dat je dit NIET wilt.
Citaat:Als jij vind dat hij gewoon niet bij andere meisjes mag slapen, dan is dat toch gewoon zo?! Jij bent hem geen verklaring schuldig hoor.
Lovely schreef:Suzanne F. schreef:Ja ik begeef me blijkbaar ook in verkeerde milieu's las ik al hierboven...![]()
Prima, wat jij wil.
Ik baseer mijn mening echt niet op 1 vent hoor. Op diverse mannen in verschillende leeftijden en verschillende situaties en milieu's.
Tuurlijk gaan niet alle mannen vreemd maar er zijn er maar weinig die zich kunnen inhouden als een mooie meid gewillig is. En ik vind gewoon dat je zoiets niet moet uitlokken.
Uitlokken is meestal niet eens nodig, mannen zijn net katers achter een krolse poes, die komen desnoods door het sleutelgat. Mannen zijn varkens. Allemaal
.
Suzanne F. schreef:Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.
Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.