Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:33

kamsel schreef:
Misschien zijn we gewoon niet naief genoeg..

Ik denk eerder niet realistisch genoeg ;)

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:39

RoodZonnetje

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:41

Ja, dat vind ik. Er is nog altijd een grotere kans op een gezonde relatie zonder vreemdgaan.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:42

Ik vind het heeeeerlijk om naïf te kunnen zijn. Lekker samen dromen over de toekomst (huisje-tuintje-paardje) met een trouwe vent aan mijn zijde.

Misschien word ik later wel plotseling uit die droom gerukt maar deze jaren nemen ze nooit meer van me af. Genieten zonder zorgen :D !

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:51

kamsel schreef:
http://www.vreemdgaan-overspel.nl/feiten.html

vind je?????
(en dan zeker als je de kat op het spek bindt?)

Je zou ook een hele andere conclusie kunnen trekken uit die feiten: dat wij gewoon een heel onrealistisch beeld hebben van relaties :) Dat het blijkbaar vooral heel naief is om te verwachten dat 'eeuwige trouw' de enige manier is om een goede relatie te hebben. En dat wantrouwend zijn en allerlei acties verbieden die mogelijkerwijs verdacht zouden kunnen zijn nauwelijks helpt om ontrouw te voorkomen.

Ik zou mij er niet druk over maken waar mijn partner zou slapen hoor. Als het goed zit, zit het goed en als het niet goed zit, zou ik me daar meer zorgen over maken dan over het slapen op zich.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:57

Shadow0 schreef:
Je zou ook een hele andere conclusie kunnen trekken uit die feiten: dat wij gewoon een heel onrealistisch beeld hebben van relaties :) Dat het blijkbaar vooral heel naief is om te verwachten dat 'eeuwige trouw' de enige manier is om een goede relatie te hebben. En dat wantrouwend zijn en allerlei acties verbieden die mogelijkerwijs verdacht zouden kunnen zijn nauwelijks helpt om ontrouw te voorkomen.

Daar zou je idd wel eens gelijk in kunnen hebben..
Maar persoonlijk ben ik te egoistisch om toe te staan dat mijn vriend er andere vrouwen op na houdt.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:09

__Nathalie__ schreef:
Maar dat zijn goede vrienden van je geen kennisen of vreemden

Ook bij mannelijke kennissen blijf ik makkelijk een nachtje tukken, en andersom durf ik ze ook wel hier uit te nodigen (als ik ze niet goed ken wel liefst alleen als er ook andere mensen bij zijn).

Suzanne F. schreef:
Misschien moet ik mijn ervaringen dan maar zien als een compliment voor mijzelf. Ik heb al zoveel oneerbare voorstellen gehad, niet normaal. En ik liep niet eens in een string. :D
Mannen die zich gewoon aanbieden, getrouwd, kinderen, maakt niet uit...

Dat kan, maar ik vind dit nog geen argument om je vent nergens te laten slapen. Mannen die trouw zijn, kunnen gerust ergens blijven slapen. Mannen die niet trouw zijn, houd je ook niet trouw door ze 's nachts thuis te hebben.

Er wordt hier veel gezegd over dat sommige meiden zo negatief tegenover mannen staan, maar niet alleen tegenover mannen eigenlijk. Ik vind dat je andere vrouwen er over het algemeen ook wel mee mag vertrouwen dat ze van een bezette man afblijven. Daarnaast zijn sommige meiden ook wel eens een beetje subjectief ten opzichte van hun eigen vriend... ik bedoel, dat jij het een lekker stuk vind wil niet zeggen dat elke vrouw in Nederland er mee het bed in wil duiken. Echt niet iedereen wil vreemdgaan met jóuw kerel, ook al vind jij het de mooiste man van de wereld. Ik ken zat bezette mannen die ik nog met geen ten foot pole zou willen aanraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:19

Suzanne F. schreef:
Heino schreef:
Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje :)

Dat ligt eraan wat voor vrouw er in dat stringetje zit. ;)

Mijn vrienden denken hier anders over. Ze vinden een meid die haarzelf in een stringetje aanbiedt, wetende dat de heer in kwestie een relatie heeft, een beetje goedkoop.

Denk trouwens dat er nog maar weinig meiden zijn die iets proberen als ze op de hoogte zijn van de relatie. Een vriendin van mij heeft een jongen weleens gezoend. Achteraf bleek dat hij een relatie had, maar dat wist ze niet. Ze had zelfs nog gevraagd, maar hij heeft het gewoon ontkend. Wat voelde zij zich schuldig.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:21

Suzanne F. schreef:
Anoeska schreef:
Suzanne; ik zie jou in meerdere topics zulke negatieve dingen over mannen zeggen. Dat jij iets rottigs heb meegemaakt is heel erg voor je, maar dat maakt nog niet alle mannen slecht en onbetrouwbaar. Hoop echt voor jou dat je snel een leuke trouwe vent tegenkomt, zodat je ook weer wat positiever kunt gaan denken.

Voor de honderdduizendste keer:
Dit/deze reactie in DIT topic is niet gebaseerd op mijn ex en wat ik daarmee heb meegemaakt.
Maar toch bedankt. :)

Nou ja, ik bedoelde het goed hoor :D Wilde je helemaal niet aanvallen.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:29

Iddel schreef:
Mijn vrienden denken hier anders over. Ze vinden een meid die haarzelf in een stringetje aanbiedt, wetende dat de heer in kwestie een relatie heeft, een beetje goedkoop.

Ik heb het niet nagevraagd, maar mijn vrienden kennende zouden die er ook geen goed woord voor over hebben als een meisje zoiets zou doen. Als het echt een onwijs lekker wijf is zou het ze vast niet onberoerd laten, maar ik denk dat het merendeel er niet op in zou gaan. Nou wil ik niet beweren dat mijn mannelijke vrienden gelijk maar iets zeggen over heel mannelijk Nederland, maar ik geloof echt wel dat er een hoop mannen zijn die niet voor niks een relatie met één bepaald iemand zijn aangegaan en die dus ook echt trouw zullen blijven aan die ene persoon.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:34

Caesar schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.

Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.

+:)+ Precies mijn gedachte!

Ik heb er toch wel een dubbel gevoel bij. Vertrouwen is er wel he..
Oh; daarbij wil ik niet zeggen dat er niet een heel klein beetje wat bij mij zou knagen, maar als het goed is heeft hij geen behoefte aan andere meisjes en anders zit er sowieso iets niet goed in de relatie denk ik.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:14

Mijn vriend en ik zitten in dezelfde leeftijd + duur van relatie als jullie (17 en 19, 3 jaar een relatie) maar hij hoeft bij mij echt niet aan te komen dat hij bij een ander meisje gaat slapen hoor!

Al helemaal niet wanneer dit meisje een meisje van school blijkt te zijn.. Wanneer het een wederzijdse goede vriendin is, die ik me zo wel een paar kan bedenken, zou hij daar echt wel mogen blijven slapen. Maar dan moet ik ook wel zeker weten dat ik niet de kat op het spek bind, mannen denken als het puntje bij het paaltje komt toch vaak met hun *** he. ;)

Toch vreemd dat je vriend het gewoon doet, terwijl jij al aangeeft dat je dit NIET wilt.
Aan je schrijven kun je zien dat je jezelf erg probeert te verdedigen, waarom zou je?
Als jij vind dat hij gewoon niet bij andere meisjes mag slapen, dan is dat toch gewoon zo?! Jij bent hem geen verklaring schuldig hoor. :D

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:24

Ja met jou ben ik het wel eens Mowoah, dat de TS zelf haar eigen standpunt mag houden ieder heeft zo zijn eigen gevoelens en gedachtes.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:36

Mensen die er van uit gaan dat hun vent op elk stukje vlees gaat hopsen zouden hun vent moeten dumpen en lesbisch moeten worden... Oh wacht, voor elke vent die vreemd gaat, is er ook een vrouw die vreemd moet gaan :D Jep, laten we vooral de mannen hier zien als pitbulls zonder manieren..... En de oh zo heilige vrouwen moeten ze opsluiten om die reden...

De mensen die hier denken dat ze hun man bij zich gaan kunnen houden door hen heel dicht bij zich te houden en dat zijn dan de mensen die ONS verwijten naïef te zijn?

Laat mij maar naief genieten van de tijd die mijn vriend en ik VRIJWILLIG met elkaar spenderen..... :)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 23:50

Mowoah schreef:
Toch vreemd dat je vriend het gewoon doet, terwijl jij al aangeeft dat je dit NIET wilt.

Dit vind ik een beetje de omgekeerde wereld. Je beslist zelf wat je doet, en natuurlijk is het netjes om daarin rekening te houden met je partner, maar als andere partner is het ook wel handig om te kunnen accepteren dat je lief af en toe een beslissing neemt die jij misschien zelf liever anders zou zien.

Binnen een goeie relatie moet je daar uit kunnen komen, samen. Niet doordat één van de twee zijn/haar wil oplegt aan de ander, maar door samen te kijken of je een compromis of een andere oplossing kunt vinden (bijv. dat de vriend alleen nog gaat slapen bij meisjes die de TS kent, of dat hij 's avonds even wat laat horen vlak voor hij gaat slapen, of er is vast wel iets anders te bedenken).

Persoonlijk vind ik ook dat het gewoon moet kunnen en zou ik er in een relatie geen punt van maken (en er juist wél een punt van maken als ik er steeds op werd aangesproken), maar dat is nou eenmaal voor iedereen anders. Ik begrijp van de TS dat ze het moeilijk vind, ik begrijp van de vriend dat hij het niet wil laten, en ik denk dat alleen zij twee samen een oplossing kunnen vinden. Half Bokt kan wel roepen dat óf de TS óf de vriend zich moet aanpassen, maar uiteindelijk zijn zij degenen die met elkaar samen zijn.

Citaat:
Als jij vind dat hij gewoon niet bij andere meisjes mag slapen, dan is dat toch gewoon zo?! Jij bent hem geen verklaring schuldig hoor. :D

En als hij vindt dat het wel gewoon moet kunnen, dan is dat toch ook gewoon zo?
Als zij hem geen verklaring schuldig is, waarom is hij het haar dan schuldig dingen anders te gaan doen dan hij wil?
Laatst bijgewerkt door Nimue op 06-06-09 00:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 00:04

Lovely schreef:
Suzanne F. schreef:
Ja ik begeef me blijkbaar ook in verkeerde milieu's las ik al hierboven... :D
Prima, wat jij wil.
Ik baseer mijn mening echt niet op 1 vent hoor. Op diverse mannen in verschillende leeftijden en verschillende situaties en milieu's. :)

Tuurlijk gaan niet alle mannen vreemd maar er zijn er maar weinig die zich kunnen inhouden als een mooie meid gewillig is. En ik vind gewoon dat je zoiets niet moet uitlokken.

Uitlokken is meestal niet eens nodig, mannen zijn net katers achter een krolse poes, die komen desnoods door het sleutelgat. Mannen zijn varkens :). Allemaal :j.

:wow: _O-

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 00:19

Hmm. Ik heb niet alles gelezen hoor, dan weten jullie dat vast.. Maar ik wilde toch wel even kwijt:

Als je vriend dit met regelmaat doet en daar niet in wil indammen, dan zou ik me daar ook niet lekker bij voelen, want dat zou mij het gevoel geven dat hij liever bij kennisen blijft slapen dat dat hij bij mij zou liggen! En dat zou voor mij dan een teken zijn dat er iets niet lekker zit in de relatie. Dat betekend dan overigens niet direct dat dat het einde zou moeten worden of zo. In een relatie moet je goed kunnen praten met elkaar, en wat al eerder gezegd is hier, geven en nemen. En als blijkt dat dat niet kan, dan zou ik er toch serieus over denken om er wel een punt achter te zetten.

Misschien ben jij wel naief en zou je je niet zo moeten aanstellen... misschien is hij wel een eikel en heeft hij helemaal geen zin om naar je gezeur te luisteren, misschien is het wel een hele lieve vent die echt van jou houdt en die altijd eerlijk en open is maar kun jij dat niet zien.
In al deze gevallen geldt: jij voelt je niet prettig bij de gang van zaken op dit moment, dus is er iets niet goed. En of dat nou bij jou ligt of bij hem of bij jullie allebei: als je er meerdere keren over gepraat hebt en het verbeterd niet (ongeacht bij wie de schuld ligt), als het niet (meer) werkt dan werkt het niet en dan kun je er beter een punt achter zetten.

Als je wel echt een oplossing zoekt dan zie ik maar één manier en dat is blijven praten.

PS: Ik wéét van mijn vriend dat hij nooit vreemd zou gaan. Ik wéét dat hij echt van me houdt. Als er iemand in onze relatie vreemd zou gaan dan zou ik dat eerder zijn dan hij (heb het één keer bijna gedaan, gezoend met een ander, en ik doe het voor geen goud weer, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld, en ik heb het verteld!). En dat vind ik heel erg fijn aan mijn relatie, we kunnen alles bespreken en dat doet zo ontzettend veel in het vertrouwen in elkaar....

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 09:27

Jeetje, wordt hier afentoe negatief gesproken over mannen :oo Net of ze niet kunnen nadenken of trouw kunnen zijn.

Waarom kan een man niet op dezelfde manier bevriend zijn met een vrouw, dan als met een man. Mannen kunnen gewoon op een normale manier met vrouwen omgaan en dus ook gewoon bij een vrouw slapen zonder bijbedoelingen. Gewoon omdat het toevallig praktisch is.

Ik vind het sneu lezen dan sommig zo weinig vertrouwen hebben in hun vriend :n Niet dat ik ooit een relatie heb gehad, maar als ik er 1 zou hebben. Dan heeft hij vrijheid. Het is mijn vriend en niet mijn bezit. Zou hij vreemd gaan? Dan hoop ik van harte dat hij het eerlijk verteld en dat we dan gewoon uit elkaar gaan. Ik kan niet leven met iemand die vreemd gaan, maar proberen voorkomen doe ik niet :n
Laatst bijgewerkt door Yinka op 06-06-09 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:01

weet je wat ik me afvraag. Sommige mensen praten over elkaar respecteren. Maar ik kom hier berichten tegen waarvan ik denk je respecteert een ander zijn mening niet eens hoe dan je partner?

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:09

Als ik jou was zou ik het ook mooi niet vertrouwen! :n

Sommige jongens zijn echt vieze leugenaars wat dat betreft en daarmee wil ik niet zeggen dat jouw vriend dat ook is..
Maar ik heb ook anderhalf jaar lang, wat zeg ik, misschien wel twee en een half jaar lang (zelfs toen het uit was) mijn toenmalige (ex)-vriend geloofd in alles wat het zei en hij heeft me daarbij echt dingen wijsgemaakt als vijftienjarige waarvan ik nu denk.. Waarom ben ik toen in godsnaam zo naief geweest, ik zie nu in dat al die verhalen van geen kant kloppen.
En ik weet het antwoord wel, waarom ik dat toen geloofde.. Ik was zo gek op die jongen dat ik alles geloofde wat hij me zei.

Natuurlijk is vertrouwen de basis van een relatie, maar zeker gezien jouw vorige relatie zou jouw vriend meer rekening met je kunnen houden en niet moeten gaan slapen bij iemand die hij 'een erg leuke meid' vond in die tijd.. Als hij zegt dat er niets gebeurd is zou ik hem daar gewoon maar in geloven, maar misschien moet je wel duidelijk maken dat je er echt niet van gediend bent, want nu lijkt het wel of hij doorheeft dat jij het toch maar elke keer goed vind... En dan blijft hij het misschien doen. In sommige relaties zal het best werken, dat een van de twee gewoon bij iedereen slaapt.. Maar zo snel dat 1 van de twee zich er niet fijn bij voelt zou het meteen afgelopen moeten zijn, als je het mij vraagt. Dus het ligt er niet zozeer aan of hij bij tien vrienden gaat slapen of tien vrouwen en of je zeker weet dat hij niets gedaan heeft of wat.. Als jij je ergens niet fijn bij voelt zou hij er best wat meer moeite voor kunnen doen om het gewoon te laten in het vervolg. Ik vertrouw mijn huidige vriend voor de volle 200% procent en ik zou hem ook nooit iets verbieden, maar mijn huidige vriend zou nooit iets doen waarvan hij weet dat ik me er niet fijn bij voel!
Laatst bijgewerkt door Appieee op 06-06-09 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:12

Nathalie, ik begrijp je punt, maar vind het niet helemaal vergelijkbaar. Ik kan mijn eigen partner prima respecteren, dat is immers iemand die bij mij aansluit en waar ik niet voor niks mee samen ben. De meningen die hier soms op Bokt verkondigd worden liggen soms echter zó ver bij mij vandaan, dat die een stuk moeilijker te respecteren vind.

Van sommige reacties in dit topic gaan mijn haren ook omhoog staan. Dat je zó met elkaar om wilt gaan in een relatie, als je zó over elkaar denkt, begin er dan niet aan, denk ik dan. Maar goed, ik probeer die ander dan niet aan te vallen en erbij stil te staan dat verschillende mensen nou eenmaal anders tegen dingen aankijken. Alleen is dat soms wel lastig hoor.

Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik weet wat me zo tegen de haren instrijkt in reacties als 'hij moet zich maar aanpassen' en 'als jij er ongelukkig van wordt, moet hij het gewoon niet doen' en 'je moet niks doen waar je partner zich niet fijn bij voelt'. Ik heb 1,5 jaar lang een relatie gehad waarin mijn partner vond dat ik zijn problemen diende op te lossen. Als hij onzeker was, moest ik mijn gedrag aanpassen (en hij werd er al onzeker van als ik me niet omkleedde voor een afspraakje met hem). Als hij zich rot voelde, moest ik hem daaruit helpen en lukte dat me niet, dan was het dus mijn schuld dat hij zich rot voelde. Ik deed immers zoveel verkeerd, en als ik een betere partner was, zou híj gelukkiger zijn in de relatie. Hij wilde dat ik mijn vrienden zou laten vallen voor hem, dat ik mijn paard op de tweede plaats zou zetten, dat ik elke dag langskwam (en hij natuurlijk nooit bij mij, want dat was te ver reizen), dat ik altijd als hij tijd had ook tijd maakte (maar als ik tijd had ging hij gewoon andere dingen doen) en als ik al die dingen niet deed, twijfelde hij eraan of ik wel om hem gaf, en ging hij heel naar tegen me doen. Niet uit valsheid, maar puur uit onzekerheid en jaloezie - hij zag die onzekerheid en jaloezie namelijk niet als iets dat in hem zat, maar als iets dat ik veroorzaakte en dat ik dus ook diende weg te nemen.

Niet alleen hij zag het zo, maar ook ik trapte erin. Ik heb me daar langere tijd heel erg door in de hoek laten zetten, maar ben daar nu wel vanaf. Ik ben daardoor nu vrij allergisch voor mensen die vinden dat de partner er wat aan moet doen als zij onzeker/jaloers/angstig zijn binnen de relatie. Als jij een probleem hebt, pak het dan zelf aan. Verwacht gerust van je partner dat hij je daarbij helpt, maar verwacht niet dat hij stopt met zichzelf zijn omdat jij je lekkerder voelt bij een alternatieve versie die alleen doet waar jij je goed bij voelt.

Edit: ik zet dit hier niet neer om te impliceren dat de TS het ook zo zou aanpakken, hoor. Ik wil alleen aangeven hoe het kan voelen als het allemaal een paar stappen te ver gaat. Voor mij zou het heel claimend overkomen als ik iets dat ik altijd al heb gedaan (bij anderen slapen) ineens niet meer mocht doen. Ik vind het namelijk heel normaal om dat te doen, doe het al jaren en ik heb echt nog NOOIT sex met iemand gehad waar ik op zo'n manier gelogeerd heb, dus ik zou het ook heel normaal vinden om het te blijven doen. Er zit bij mij echt niks sexueels achter, en als ik zoiets dan moet laten omdat iemand anders het ineens afkeurt, dan zou ik me daar toch heel onprettig bij voelen.
Laatst bijgewerkt door Nimue op 06-06-09 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:20

Daar heb je ook zeker gelijk in, in alles wat je nu zegt vind ik. :j

Je hoeft niet je hele leven om te gooien voor die persoon en misschien heb ik dat verkeerd beschreven in mijn vorige bericht.. Maar ik vind wel dat je tot op een bepaalde hoogte rekening kunt houden met je vriend/vriendin en dat dit verhaal, dus dat hij gewoon bij Jan & Alleman blijft slapen wel best iets is waar je je vervelend over mag maken als partner..

Voor iedereen is dat verschillend en de ene relatie zit qua vertrouwen nou eenmaal wat beter in elkaar dan de ander, vooral aangezien de TS een vervelende ervaring met een vorige vriend heeft gehad (drie keer vreemdgaan lijkt me niet geweldig voor je vertrouwen & zelfvertrouwen :n ) lijkt het me dat je als huidige vriend dan graag wil helpen dat vertrouwen weer op te bouwen en dat doe je niet op zo'n manier.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:24

Suzanne F. schreef:
Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.

Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.

Ik ben het er helemaal mee eens.
Ik zou het ook niet pikken en ook niet met wat je allemaal hebt meegemaakt !
Zo raar vind ik je reactie dus niet :n

Het zijn en blijven toch echt mannen.
En oh heus er zijn mannen die dit kunnen weerstaan als er een vrouw in een stringetje voor hun staan, maar dat zijn er maar heeeeul weinig :)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:28

Appie, ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe je bij anderen logeren bekijkt. Als je het eens 1x per jaar doet na een feestje en als het echt iets bijzonders voor je is, kun je het inderdaad makkelijk laten zitten. Aan de andere kant, als het iets is dat je ongeveer 1x per maand doet en dat echt bij je vriendschappen en kennisenkring hoort, dan is het een veel grotere stap om het te laten zitten. Ik blijf na verjaardagen bijna altijd bij de jarige slapen, omdat ze ver weg wonen en het altijd laat wordt (uur of 4 is geen uitzondering). Ook een gezellig avondje met een vriend of vriendin wordt standaard laat, en daar blijf ik dus standaard slapen.

Die dingen horen bij mij, zo zit mijn leven in elkaar. Als ik dat niet meer mag, krijgen mijn vriendenavondjes (zowel met vrienden apart als met de groep waar ook kennissen tussen zitten) een ander karakter en dat zou ik echt niet willen. Dingen als 'dan neem je maar een hotel' gaan ook niet op, want om daar nou om 4 uur 's nachts nog heen te moeten reizen is ook niet overal haalbaar. Hier is de dichtstbijzijnde 15 km verderop en gaat het OV tot half 10 's avonds. :D

Maar ja, ik ga ook met mijn mannelijke vrienden naar de bios, uit eten, etc. Al die dingen die ik ook met mijn vriendinnen doe, en ook die dingen staan volledig los van sexualiteit, romantiek en daten. Ik vind het dus heel normaal om met mannen om te gaan zoals je ook met vrouwen om zou gaan, en een partner die mij dat niet toestaat, mengt zich in zo'n beetje éénderde van mijn vriendenkring. Daar zit ik echt niet op te wachten. Tref ik een partner die dat niet kan accepteren, dan denk ik dat dat ook wel iets zegt over hoe wij allebei in de relatie staan en dan zouden we er denk ik toch eens goed over moeten praten.

En je hebt daarin dus helemaal gelijk als je zegt dat het voor iedereen anders is, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat je toch een béétje hetzelfde idee hebt over hoe je je relatie wilt inrichten. Kom je daar op meerdere punten echt niet uit, dan blijft dat toch wringen denk ik.

Hoe weten trouwens al die vrouwen zo goed dat mannen in een relatie een vrouw in string niet kunnen weerstaan? Geprobeerd ofzo? ;)

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:37

Nee, maargoed.. Zoals bij haar blijkt doet haar vriend het dus na feestjes etc. en is het niet echt onderdeel van de vriendenkring. Bovendien slaapt hij dus ook bij meiden die hij nauwelijks kent en zeg nou eerlijk.. Slapen "bij een meid die ik erg leuk vind", zou mij als vriendin ook niet erg goed in de oren klinken toch? Of zeg ik nu iets heel raars? En wat je zegt over dat je met mannelijke vrienden etc. naar de bios gaat.. Dat doe ik zelf ook wel eens, ik ga ook wel eens stappen met vrienden van mij, maar dat zijn wel stuk voor stuk jongens die mijn vriend allemaal kent en waarvan hij weet dat we totaal niet geinteresseerd zijn in elkaar op sexueel of romantisch gebied. Omdat mijn vriend die jongens kent vind hij het prima, na het stappen ga ik dan ook gewoon lekker weer naar huis naar mijn eigen vriend. Vind het een heel ander verhaal als je achteraf even laat weten dat je in plaats van bij een vriend bij twee meisjes bent blijven slapen die je vriendin niet eens kent.

En dat over die verhalen in een string vind ik ook een beetje oppervlakkig..